Evet yeni bölümle karşınızdayım.
Günün ikinci bölümü. Kıymetimi bilin canlar. Sizde iki satır bir şey yazın yorumlarda.😁😁
Oy ve yorumlarınızın sıklığına göre bölüm atacağım canlar.
Bol bol yorum yapın. Oy vermeyi unutmayın sakın.
Birde takip ederseniz çok sevinirim😁💋🥰Birde yavaş atmamın nedeni eğer beğenmediğiniz veya eklememi istediğiniz bir şey olursa kolayca değiştirebilmek için bekliyorum.
Biraz ağır ilerlemek istiyorum.
Herşeyi hemen oldu bittiye getirmek istemiyorum.Anlayacağının yorumlarınız benim için çok önemli.
Lütfen destekleriniz eksik etmeyin.Hepinize iyi okumalar o zaman 🥰
******
Erkinden:
Bugün günlerden cumartesi yani izin günümdü.
Bende biraz üşüttüğüm için hastaneye gitmeye karar vermiştim.Boğazım şiştiği için nefes almakta zorlanıyordum.
Birde üstüne astımım olunca iki kat zorlanıyordum.Abim sabah işe gitmeden önce mutlaka hastaneye gitmem için uyarmıştı.
Eğer gitmesem işini bırakıp benimle hasteneye geleceğini söyleyince işinden olmaması için kabul etmiştim.Yoksa hastaneye gitmeyi düşünmüyordum.
Ama çok hassas bir bünyem olduğu için abim benim için teleşlanıyordu.
Bende onu üzmemek için kabul etmiştim.Üstüme yeşil boğazlı bir kazak, altıma siyah kargo pantolonumu giyip gözüme de gözlüklerimi takmıştım.
Numaram çok büyük olmasa da bazı zamanlar gözlükle dolaşıyordum.
Hazır olduğumda aşağı inmiştim.Abim erkenden işe gitmişti.
Babamın bu saatlerde evde olmasını beklemiyordum zaten.
Kim bilir yine hangi kumar masasındaydı.
Adam için sabah akşam farketmiyordu.
Fırsatını buldukça kumar oynamaya gidiyordu.
Çalışmayı çoktan bırakmıştı zaten.Babamı boşverip evden çıkmıştım.
Kahvaltı yapmaya bile enerjim yoktu.
Çok bitkin hissediyorum.
Bir taraftan başım bir taraftan boğazım çok kötü ağırıyordu.Evden çıkmadan önce astım ilacımı sıkıp öyle çıkmıştım.
Durakların olduğu yere gelip otobüsün gelmesini bekledim.
Çok geçmeden otobüs gelmişti zaten.
Otobüse binip hastaneye kadar biraz dinlendim.Hastaneye en yakın durakta inmiştim.
İçeri girip acilden sıra aldım.
Tabi bir sürü hasta olduğu için beklemek zorundaydım.*******
Yazardan:
Deniz korumalar ve bakıcısı tarafından kemoterapi için hastaneye getirilmişti.
Babasının çok önemli bir toplantısı olduğu için biraz gecikecekti.Uygun ilik bulunamadığı için şimdilik kemoterapi tedavisine başlamışlardı.
(Hastane konusunda hiçbir bilgim yok. Yanlış bir şey söylersem mazur görün lütfen 🙏)
Asaf Korhan ne kadar oğlunu bu zor anında yanlız bırakmak istemese de yabancılarla yaptığı çok önemli bir toplantı olduğu için iptal edememişti.
Zaten şu anda da masada zar zor oturuyordu.Biran önce şu lanet toplantıyı bitirip oğlunun yanında olmak istiyordu.
Deniz küçük yaşta annesiz kaldığı için babasına iki kat daha düşkündü.Kendisiyle ilgilenen hiçbir bakıcıyı istemiyordu.
Sadece asafı istiyordu.
Asaf Korhan bile kaçıncı değiştirdikleri bakıcı olduğunu saymayı unutmuştu.
Deniz biraz zor bir çocukluk geçiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkin (BxB)(Gerçek Ailem)
Teen FictionAnnesini kaybetmiş Erkin Özgün , babası ve abisiyle yaşamaktadır. Ama İnterseksüel bir birey olduğu için babası tarafından lanetlenmiş ve sevilmeyen bir çocuk olmuştur. Babasının tek düşündüğü biricik oğlu emir ve kumar masalarıdır. Bir gün Erkin'in...