Evet söz verdiğim gibi günün ikinci bölümünü atıyorum.
Kusura bakmayın sizi çok beklettim.
Anca bitirdim bölümü.
YZım hataları varsa söyleyin hemen düzelteyim. Biraz hızlı yazdım.Hepinize iyi okumalar 😍
******
Yazardan:Asaf erkinle konuştuktan sonra onu Ali'yle aşağı göndermişti.
Bu sırada cengiz çoktan Erkin hakkındaki tüm bilgileri edinmişti."Abi istediğin gibi çocuk hakkındaki tüm bilgileri buldum.
Görünce çok şaşıracaksınız.
Ondan başka daha bir sürü şey öğrendim.""Ver aslanım neymiş beni bu kadar şaşırtacak şey."
Asaf dosyayı açıp bilgileri okumaya başlamıştı.
Erkin özgün
Baba: Kadir Özgün
Anne: Melek Özgün20 yaşında. Mimarlık 2 sınıf öğrencisi.
İleri düzey astım hastası.
Deniz ürünlerine, çileğe ve kedi tüyüne alerjisi var.
Çift cinsiyetli."Cengiz ne demek oluyor bu? Ne demek çift cinsiyetli?"
"Patron bende görünce çok şaşırdım. Çocuk çift cinsiyetliymiş. Yani kadınlar gibi hamile kalabiliyormuş.
Babası belki de çocuk böyle olduğu için istememiştir kendisin.""Demek gizlediği şey buymuş. İyi de ne yapacağız şimdi.
Babası çocuğu gözden çıkardıysa hiçbir işimize yaramaz.
Bizim hemen o kadiri bulmamız gerekiyor.
Kim bilir arkamızdan daha ne dolaplar dönüyordur."Abi belki haddime değil ama sana bir şey söyleyeceğim."
"Söyle aslanım. Biliyorsun ki sen ve Ali benim için önemlisiniz.
Sizin söyledikleriniz benim için önemlidir."Gerçekten de Asaf ali ve cengizi kardeşi gibi seviyordu.
Öz kardeşinden hiçbir zaman ayırmamıştı.
Daha küçükken ikiliyle beraberdi.Cengiz babasının askerlik arkadaşının oğluydu.
Babası askerde şehit düşünce asafın babası metin bey cengize kola kanat germişti.Oğlullarından hiç ayırmamıştı.
Cengiz büyüyünce de asafın koruması yapmıştı.
O günden beri ikili hiç ayrılmamıştı.Ali'yle ise sokakta birkaç genç tarafından dövülürken karşılaşmıştı.
Çocuklar Ali'yi dövüp zorla parasını almaya calışmıştı.
Asaf Korhan yetişmezse Ali'yi oracıkta öldüreceklerdi.Ali'nin de kimi kimsesi olmadığı için emri altında işe almıştı.
Cengizden sonra en güvendiği ikinci adamı olmuştu."Sağol abi. Ben şey diyecektim. Hani o gün hastaneden geldiğimizde bizimle bir şey konuşmuştun..."
Cengiz daha lafını bitirmeden Ali içeri girmişti.
"Abi çocuğa yemek verdim. Yedikten sonra ilaclarını içmesi gerekiyor."
"İyi yaptın Ali. Eee cengiz devam et."
Ali'de içeri girip cengizin ne diyeceğini dinlemeye başlamıştı.
"Abi doktor sana eğer bir çocuğun daha olursa deniz beyin kurtulma şansı var demişti."
"Evet aslanım eğer denizin bir kardeşi olursa oğlum iyileşebilir.
Ama benim başıma sonradan dert olmayacak bir kadına ihtiyacım var.
Onuda nerden bulacağımı bilmiyorum.""Her şey yoluna girer abi. Sen canını sıkma. Buluruz elbet bir yolunu."
"Aslında ben çoktan buldum Ali.
Patron ben de onu söyleyecektim sana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkin (BxB)(Gerçek Ailem)
Novela JuvenilAnnesini kaybetmiş Erkin Özgün , babası ve abisiyle yaşamaktadır. Ama İnterseksüel bir birey olduğu için babası tarafından lanetlenmiş ve sevilmeyen bir çocuk olmuştur. Babasının tek düşündüğü biricik oğlu emir ve kumar masalarıdır. Bir gün Erkin'in...