Evet canlar yeni bölüm.
Hadi yine iyisiniz bölümü yetiştirdim.Bu bölüm biraz eğlenelim.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.Hepinize iyi okumalar 😍 🥰
*******
Yazardan:
Asaf Korhan şu an yaptığına inanamıyordu.
Resmen Erkin için ped almaya gidecekti.
Erkin'de adamlarına aldırmadığından emin olmak için asaf'ı pencereden izliyordu.Eğer erkin bakmasaydı Asaf şimdi Ali ve cengizi alıp markete gitmişti.
Ama ufaklık gözlerini asaftan ayırmıyordu.Asaf gitmeden önce dolabındaki kalın kazaklardan birini erkin'e vermişti.
Sıcak su torbasını da karnına koyması için getirmişti.
Resmen Erkin'in hizmetçisi olmuştu.Şimdide onu pencereden izleyen erkinden haberdar bir şekilde bahçedeki arabasına ilerliyordu.
Patronlarının bu saate neden çıktığını anlamayan ikili hemen asafın yanına koştular."Abi bir yere mi gidiyoruz? Neden haber vermedin?"
"Evet patron nereye gidiyoruz?"
"Siz değil ben gidiyorum."
"Nereye gidiyorsun Asaf abi."
"Markete."
Ali ve cengiz patronlarının neden akşam akşam markete gittiğini anlamamıştı.
Normalde bir şey istediğinde adamlar veya evdeki çalışanlar gidip alırdı.
İlk defa patronlarının markete gittiğini görüyorlardı."Patron her şey yolunda mı? Sen niye gidiyorsun markete.
Ne lazımsa söyle ben hemen alıp gelirim.""Biriniz çaktırmadan pencereye bakın. Hâlen orda mı?"
"Kim orda mı ?"
Cengiz ve Asaf daha Ali'yi uyaramadan Ali anında başını pencerelere çevirmişti.
"Aaa Erkin."
Asaf elini alnına vurup salak gibi kendilerini ifşa eden Ali'ye bakmıştı.
"Lan Allahtan çaktırmayın dedim.
Sen direk bizi ifşa ettin.
Utanma bir de el salla istersen.""Demene gerek kalmadı abi. Erkin senden önce düşünmüş anlaşılan.
Şu an bize el sallıyor.
Dur ayıp olmasın ben de sallayayım."Ali elini kaldırıp erkin'e el sallamaya başlamıştı.
Erkin camdan saçmalayan Ali'ye ve Ali'nin bu haline sinir olan ikiliye gülmeden edememişti.
Gerçekten çok komikleri.Asaf , Ali'nin daha ne kadar kendilerini rezil edeceğini bilmiyordu.
"Allah seni bildiği gibi yapsın Ali.
Patron ne diyorsa sen tersini yapmak zorunda mısın?""Ne var be. Çocuk ne güzel bize gülümsüyor, el sallıyor. Görmezden mi gelseydim hıı."
"Keşke ben de şu an seni görmezden gelebilsem Ali. Allah seni bildiği gibi yapsın emi.
Ben gidiyorum."Asaf tam gidecekken cengiz onu durdurmuştu.
"Abi markete neden gittiğini söylemedin."
"Şu manyak bende akıl mı bıraktı."
"Aşkolsun abi."
"Kes lan."
"Kes lan."
"Tamam ya ne kızıyorsunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkin (BxB)(Gerçek Ailem)
Teen FictionAnnesini kaybetmiş Erkin Özgün , babası ve abisiyle yaşamaktadır. Ama İnterseksüel bir birey olduğu için babası tarafından lanetlenmiş ve sevilmeyen bir çocuk olmuştur. Babasının tek düşündüğü biricik oğlu emir ve kumar masalarıdır. Bir gün Erkin'in...