Günün ikinci bölümü.
Evet canlar bu bölümde de biraz asafın hayatına değinelim.Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin 😘
Şimdilik iyi okumalar kelebeklerim❤️
*******
Yazardan:
Asaf sabah ki önemli toplantısı için acilen evden çıkmıştı.
Şimdide toplantının ortasında dan diye odaya dalan adamı Ali ile herkesin bakışı ali'ye dönmüştü.Asaf bile Ali'nin neden birden odaya girdiğini anlamamıştı.
Normalde önemli bir şey olmadıkça kendisini rahatsız etmesini istemiyordu."Ali ne oluyor?"
"Abi çok kötü bir şey oldu."
Söyle anlamında başını oynatmıştı.
"Abi deniz kreşte bayılmış."
Asaf hemen oturduğu yerden kalktı.
Ne demek oğlu bayılmıştı?"Ne demek deniz bayıldı Ali?"
"Öğretmenler seni aramış ama telefonuna ulaşamamışlar.
Bende daha yeni öğrendim abi.""Çabuk gidiyoruz."
Asaf masadakilere cevap bile vermeden odadan çıkmıştı.
Zaten herkes denizin Asaf için ne kadar önemli olduğunu biliyordu.Konu oğlu olunca gözü hiçbir şeyi görmüyordu.
Ali bile patronunun ne kadar teleşlandığını görüyordu.Kısa bir yolculuk sonrası asafın arabası hastanenin önünde durmuştu.
Tabi arkasında da iki araba dolusu adam durmuştu.Asaf ne kadar şirket yönetse de yer altının da tanınan büyük mafyalarından biriydi.
Adını duyan herkes kendisinden korkardı.
Eee seveni olduğu kadar düşmanı da çoktu.Bunun için istemese de bir sürü adamla gezmek zorundaydı.
Ali'nin kapısını açmasıyla vakit kaybetmeden hastaneye girmişti."Oğlum nerde Ali?"
"Gel abi. Deniz 3 katta."
Asansörle 3. Kata çıkmışlardı.
Ali'nin daha önce öğrendiği kapının önüne gelmişlerdi.
Asaf vakit kaybetmeden kapıyı açıp içeri girmişti.Oğlu yatakta uzanmış etrafına bakıyordu.
Hemen yanı başında da muhtemelen öğretmeni olan kadın duruyordu.
Deniz babasını gördüğü an uzandığı yerden kalkmıştı."Babaaa"
Asaf hemen gelip oğluna sarılmıştı.
"Aslanım benim iyimisin?"
"Seni çok özledim baba.
Nerde kaldın? Burnumdan kan geldi birden. Başımda döndü.
Sonra yere düşmüşüm. Çok korktum."Asaf hemen yandaki öğretmene dönmüştü.
"Nasıl oldu bu? Oğlum bu hale gelirken siz ne halt ediyorsunuz?"
"Asaf bey çocuklar oyun oynuyordu.
Denizin burnundan birden kan gelmeye başladı.
Sonra daha ne olduğunu anlamadan deniz bayıldı.
Bizde hemen hastaneye geldik."Öğretmen asafın sinirli sinirli konuşmasından korkmuştu.
Ama Asaf biliyordu öğretmenin bir suçu olmadığını."Tamam anladım. Siz gidebilirsiniz. Kapıdaki korumalar okula kadar eşlik edecekler size."
Öğretmen korkudan daha fazla konuşmadan hemen odayı terk etmişti.
Asaf biraz fazla yüklendiğini farkındaydı.
Ama kimse onun umrumda değildi.
Onun için sadece önemli olan oğlu denizdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkin (BxB)(Gerçek Ailem)
Roman pour AdolescentsAnnesini kaybetmiş Erkin Özgün , babası ve abisiyle yaşamaktadır. Ama İnterseksüel bir birey olduğu için babası tarafından lanetlenmiş ve sevilmeyen bir çocuk olmuştur. Babasının tek düşündüğü biricik oğlu emir ve kumar masalarıdır. Bir gün Erkin'in...