Evet canlar yeni bölüm geldi.
Beni takip etmeyi unutmayın.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
Diğer bölümde bizimkiler karşılaşıyor artık😉
Hepinize iyi okumalar.
******
Erkinden:
Hastaneden çıktıktan sonra ilaçlarımı alıp eve gelmiştim.
Denizle ayrıldıktan sonra muayene olabilmiştim.Doktor basit bir soğuk algınlığı olduğunu söylemişti
Ama astımım olduğu ve bünyem zayıf olduğu için daha ağır geçtiğini söylemişti.İlaçlarımı düzenli kullanırsam en kısa sürede geçeceğini söyledi.
Şimdide kendime yaptığım çorbayı içip televizyona bakıyordum.Aslında televizyon yerine bugün olanları düşünüyordum.
Deniz gerçekten çok akıllı bir çocuktu.
Annesinin ölmüş olduğunu öğrenince onun kadar üzülmüştüm.Ona bakınca kendi çocukluğumu hatırlıyordum.
Bende onun gibi küçük yaşta annesiz kalmıştım.
Annesizliğin nasıl kötü bir şey olduğunu çok iyi biliyordum.Ama deniz benim kadar şanssız bir çocuk değildi.
Anladığım kadarıyla el üstünde tutuluyordu.
Ona değer veren çok güzel bir babası vardı.Bana anlattıklarına göre çalışanlar bile deniz mutlu olsun diye ellerinden geleni yapıyorlardı.
Deniz adına gerçekten çok seviniyordum.
Bir nebzede olsa anne şefkatini hissediyordu.Tabi deniz pek memnun değildi.
Etrafında kimseyi istemiyordu.
Sadece babasının yanında olmasını istiyordu.Keşke bende onun gibi babam var diye sevinebilseydim.
Bana sarılacak, saçımı okşayacak, oğlum diyecek bir babam olsun isterdim.En son ne zaman bana oğlum dediğini hatırlamıyordum.
Onun için sadece abim vardı.
Benim aksime abime hep sevgiyle yaklaşıyordu.
Bana baktığında ise gözlerinde hep bir nefret vardı.Hiçbir zaman abimi kıskanmamıştım.
Neden abim seviliyor ben sevilmiyorum diye düşünmemiştim.
Sadece ona verdiği sevginin birazını da bana versin istiyordum.
Çok şey istemiyordum ki.Kafamdaki düşüncelerden kurtulmak için başımı sağa sola sallamıştım.
Çorbamı içmeye devam ettim.
Çorbam bitince ilaclarımı içip odama geçmiştim.Ben yatağımda uzanmış dinlenirken dış kapının gürültüyle kapandığını duydum.
Babam erken gelmişti anlaşılan.
Buraya doğru gelen ayak seslerinden odama geldiğini anlamıştım.Kapım hırsla açılmıştı.
Babam çok sinirli duruyordu.
Anlaşılan yine kumarda kaybetmişti.Siz söylemeyi unutmuşum. Ben babamın stres topuydum.
Sinirlendiğinde sinirini geçirmek için beni dövüyordu.
Vücudum çürümüş yaralarla doluydu.
Uzun süredir bana bulaşmadığı için çoğu geçmişti .
Anlaşılan vücudumda ve ruhumda yeni yaralar açmaya gelmişti.******
Yazardan:
Adam oğlunun sırtına kemer darbelerini indirirken çocuk sadece sessiz sessiz göz yaşlarını akıtıyordu.
Bedeni gibi ruhu da artık bu muameleye dayanamıyordu.
Yerde acı çekerken babası kemer darbelerini daha sert indiriyordu."Seni pis ucube. Ne zaman geberip gideceksin.
Senin gibi karı kılıklı bir çocuk benim oğlum olamaz."Kemeri odanın bir kenarına fırlatıp bu sefer de karnını tekmelemeye başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkin (BxB)(Gerçek Ailem)
Novela JuvenilAnnesini kaybetmiş Erkin Özgün , babası ve abisiyle yaşamaktadır. Ama İnterseksüel bir birey olduğu için babası tarafından lanetlenmiş ve sevilmeyen bir çocuk olmuştur. Babasının tek düşündüğü biricik oğlu emir ve kumar masalarıdır. Bir gün Erkin'in...