Evet kaldığımız yerden devam edelim.
Oy ve yorum verin canlarım.
Siz ne kadar yorum yapar oy verirseniz ben o kadar çok yazmak istiyorum.
Beni motive edin biraz🤭🥰Kitabımı mesaj panonuzda takipçilerimize önerirseniz çok sevinirim canlar 😘
Hepinize iyi okumalar 😍 ❤️
*******
Erkinden:
Abimin bağırmasıyla gözlerimi sımsıkı kapattım.
Gözlerimdeki akmak için bekleyen gözyaşlarım birer birer akmaya başlamıştı.Hemen belimdeki eli itip abimin ellerini tuttum.
Abimin de gözlerinde yaşlar akıyordu.
Özür dilerim abi ama ne yapıyorsam senin iyiliğin için yapıyorum."Abi dinle beni lütfen. Ben ben sana söyleyemedim.
Ben ve Asaf birbirimiz seviyoruz ."Abim elimi bırakıp geri çekildi.
"H-ayır hayır yapmazsın sen böyle bir şey. Bana sormadan ,babama sormadan kendi başına böyle bir karar vermezsin sen. Benim kardeşim yapmaz böyle bir şey."
"Abi lütfen yapma böyle."
"Ne yapmayayım lan ne yapmayayım.
Ben senin için dişimi tırnağıma takıp çalışırken, senin hiç tanımadığım bir adamla evlenmeni mi kabul edeyim.""Abi özür dilerim."
Gözyaşlarımdan önümü göremiyordum.
Elimle akan gözyaşlarımı silip tekrar abime yaklaştım.
Ama abim yine kendini geri çekmişti.
Başını iki yana sallayıp akan gözyaşlarıyla gözlerime bakıyordu."Yazıklar olsun sana. Neyini eksik ettim ha neyin tam değildi.
Lan ben sen oku güzel yerlere gel diye okulumu bile bıraktım.
Sırf annemin emanetine iyi bakayım, hiçbir şeyi eksik olmasın diye uğraştım.
Sevme mi dedim ben. Ama keşke bizi de adam yerine koyup söyleseydin."Abim bende istemezdim böyle olmasını.
Senin iyi olman için yaptım ne yaptıysam."Ama sen ne yaptın. Böyle önemli bir meseleyi bize haber verme zahmetinde bile bulunmadın.
Biz kardeşimin başı dertte sanarken, o burda evlenip hayatını kuruyormuş."Abim evin içinde gözünü gezdirmişti.
Sonra yüzündeki sahte tebessüm ile bana bakmıştı."Şimdi anlıyorum seni. Demek bu adamın bu şatafatlı zengin hayatına özendin.
Tabi biz onun gibi seni rahat ettiremedik değil mi?
Burda yediğin önünde yemediğin arkandadır.
Hizmetçiler etrafında dört dönüyordur.
Sende buldun böyle hayatı kaçırmayayım dedin."Başımı iki yana salladım.
"Abi yok öyle bir şey. Lütfen deme öyle şeyler."
"Yalan mı lan. Bu adamın parası çin evlenmedin mi onunla.
Çoktan altına da yatmışsındır onun.
Yazıklar olsun senin gibi kardeşe.""A-bi pişman olacağın şeyler söyleme.
Seni ve babamı ne kadar çok sevdiğimi bilmiyor musun?
İlk hatamda silecek misin beni?""Ne yapayım Erkin. Resmen evlenmişsin."
Tam abime cevap verecekken telefonuna art arda gelen mesajla gözlerini silip telefonuna bakmıştı.
Okuduğu şeylerde kaşları iyice çatılıyordu.Başını kaldırıp önce bana sonra da yanımdaki asaf'a bakmıştı.
"Erkin babamın söyledikleri doğru mu?"
Diyip telefonu bana göstermişti.
Abimin elinden aldığım telefonla babamın attığı mesajları okumaya başladım.
Hemen yanımdaki Asaf ta yazılanları okuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkin (BxB)(Gerçek Ailem)
TeenfikceAnnesini kaybetmiş Erkin Özgün , babası ve abisiyle yaşamaktadır. Ama İnterseksüel bir birey olduğu için babası tarafından lanetlenmiş ve sevilmeyen bir çocuk olmuştur. Babasının tek düşündüğü biricik oğlu emir ve kumar masalarıdır. Bir gün Erkin'in...