Yeni bölüm geldi.
Oy ve yorumlarınızı göreyim.
Hepinize iyi okumalar 😘
*****
Yazardan:Erkin denizle sarıldıktan sonra biraz daha odada dertleşmişlerdi.
İkili şimdiden çok iyi anlaşmaya başlamışlardı.
Sanki yıllardır birbirlerini tanıyor gibilerdi.
Hatta erkin numarasını yazıp denize bile vermişti.
Daha fazla pisliğin içinde durmamak için temizlik odasından el ele çıkmışlardı.
İkilinin yüzünde gülücükler eksik olmuyordu."Beni anladın değil mi denizcim. Bundan sonra korumalarından habersiz bir yere gitmiyorsun tamam mı?"
"Tamam Erkin abi."
"Artık ismimi doğru söylüyorsun bakıyorum.Birde doktorlardan korkup kaçmak yok.
Onlar ne yapıyorsalar senin iyiliğin için yapıyorlar.
Sen doktorları dinleyip hemen iyileşeceksin ki biz birlikte oyunlar oynayıp eğlenelim.
Söz ver bakayım abine.""Söz erkin abi. Bundan sonra doktorlardan kaçmıyacağım.
Hemen iyileşeceğim.
Seninle kocaman bahçemizde maç yapacağız.
Hem babam da bize katılır olur mu erkin abi?""Sen istersin de olmaz mı birtanem.
Sen yeterki iyi ol biz her şeyi yaparız.""Erkin abi beni hemen görmeye gelecek misin?
Ben seni çok sevdim.""Bende seni çok sevdim denizcim.
Seni hemen görmeye gelebilir miyim bilmiyorum.
Hafta içi okulda oluyorum.
Hafta sonu da çalışmam gerekiyor.
Pek boş vaktim olmuyor.
Ama sana numaramı verdim.
İstediğin zaman arıyabilirsin beni.
Ben bir telefon uzağında olacağım tamam mı?""Keşke bizim eve de gelseydin Erkin abi.
Seni babamla tanıştırırdım hem.
Ben seni çok sevdim eminim babam da seni çok sever.""Sana söz o zaman müsait olduğum ilk anda seni görmeye geleceğim olur mu?"
"Yaşasın! Tamam Erkin abi hemen müsait ol olur mu?
Ben seni çok özlerim."Erkin sesli bir şekilde gülmüştü.
"Bebeğim tanışalı daha bir saat olmadı.
Ne ara beni bu kadar çok sevdin de öžlemeye başladın.""Sen çok sevdim ben. Çok güzelsin sen Erkin abi. Yüzün kızlardan bile güzel.
Birde çok güzel kokuyorsun. Babam bana annemin elbiselerini veriyordu sende aynı onun gibi kokuyorsun.
Kokun beni rahatlatıyor.
Lütfen yine gel yanıma. Ben sana çok alıştım."Deniz konuştuktan sonra tekrar ağlamaya başlamıştı.
Erkin hemen denizi kucağına alıp
Sahte bir kızgınlıkla konuşmuştu."Şşş ağlama bakayım boncuk gözlüm.
Bir daha ağlarsan seninle konuşmam bak.
Müsait olduğumda da yanına gelmem."Deniz hemen küçül elleriyle gözyaşlarını silmeye başlamıştı.
"Bak artık ağlamıyorum erkin abi.
Sen gel lütfen. Ben uslu bir çocuk olacağım.
Hem doktordan da kaçmayacağım.
Yeterki sende annem gibi beni bırakma.
Annemi hiç hatırlamıyorum.
Ama senin yanındayken annem varmış gibi hissediyorum.
Beni bırakma nolursun.""Ekin abin sana kurban olsun boncuğum benim.
Sana söz en kısa zamanda seni görmeye geleceğim.""Çok teşekkür ederim Erkin abi.
Beni çok mutlu ettin."Diyip Erkin'in boynuna sarılmıştı.
Arada Erkin'in yanaklarına öpücük bırakmayı da ihmal etmiyordu."Sende beni çok mutlu ettin boncuğum.
İyiki tanımışım seni.
Artık yeni bir arkadaşım oldu.
Hemde en yakışıklı en tatlı arkadaş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkin (BxB)(Gerçek Ailem)
Teen FictionAnnesini kaybetmiş Erkin Özgün , babası ve abisiyle yaşamaktadır. Ama İnterseksüel bir birey olduğu için babası tarafından lanetlenmiş ve sevilmeyen bir çocuk olmuştur. Babasının tek düşündüğü biricik oğlu emir ve kumar masalarıdır. Bir gün Erkin'in...