8.Görev

171 28 23
                                    

Müzik:
Mavi-Ama Hala
Billie Eilish-What was ı made for

Yaşanmayan aşklar unutulan çocuklar ve sevgisi her daim hissedilen anneler.

Tüm bunların üstüne yaşanmış fakat unutulmuş bir aşk eklendi.

Hangisinin daha acı verici olduğu ise tamamen tartışma konusu.

Hiç yaşamamış olmak mı?Yaşayıp unutmak mı?

Sizi bilmem ama çocukluğundan beri en büyük korkusu unutmak ya da unutulmak olan Umay için ikinci.

Gözlerim kapalı düşünüyordum ama burada uyuyakaldığım aklıma geldi.Ve hemen gözlerimi açtım.

Yatakhaneye gitmeliydim.Fakat gözlerimi açtığımda beni dikkatle izleyen bir Eren göreceğimi tahmin etmemiştim.

Sessizce gözlerimi aralayıp ona baktım.Oturduğum yerde dikleştim.

"Neredeydiniz siz?"

Tamam  bu bakışmayı sitemli bir cümleyle bölmemeliydim ama ne kadar korktuğumdan haberleri var mıydı?

Eren yalnızca gülümsedi."Seni odaya göndermemeliydik.Psikolojik sorunlar da planlıymış."

"Umarım o planlı listede sende varsındır Eren.Çünkü buna ihityacın var."

Yine güldü.Eren Bey'in mutlu günlerindeydik herhalde.Göz devirdim.

"Demir nerede?"

"Yukarıda sevgilisiyle."

Gözlerim kocaman açıldı."Ne dedin?"

Eren,"Sana başlarda bahsettiğimiz kız vardı ya İrem.Seni aramak için alt zaman arasına girdik.Tutsaklar orada tutuluyormuş.İrem de oradaydı."dedi.

"Yani şu anda bütün büyü hataları beraber."

Olumlu anlamda başını salladı.Ardından,"Hadi çıkalım.Bir saat sonra uyandırıcaklar,yataklarda olmalıyız."söylediği şeyi onayladım ve ayaklandım.

Beraber sığınaktan çıktığımızda Demir ve İrem de sığınağın önüne gelmişlerdi.

Demir,beni görür görmez şaşırdı ve yanıma gelip sıkıca sarıldı.Elini anlıma koyup alakasız bir şekilde ateşim olup olmadığına baktı.

"Umay,şükürler olsun iyisin."

Bende gülümseyip sıkıca sarıldım.O esnada İrem ile göz göze geldik.

Sarı saçlara ve ela gözlere sahip güzel bir kızdı.Biraz zayıftı.

Ona gülümsediğimde o da bana gülümsedi.

Demir'den ayrılır ayrılmaz,"Şu aşağı zaman arası dediğiniz yer de neyin nesi?"diye sordum.

"Kahvaltıda her şeyi anlatıcam şimdi yatakhanelere geçmeliyiz."

Haklıydı,bu nedenle daha fazla durmadık.Önce kız pansiyonuna ilerledik.Girişte İrem ve beni kapıda bıraktılar.

İrem ile merdivenleri çıkarken aramızdaki sessiz duvarı kırmak için soru sordum.

Zaman ArasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin