14.Hatırla

101 16 13
                                    


Müzik:
Arctic Monkeys-Do I Wanna Know
Olivia Radrigo-Deja Vu



Eren

Gerçekten size ait bir kaç parçanın zaman arasına sıkıştığını düşünmek bazen huzursuz hissettirebilir.

Fakat çoğu zaman size ait olan iyi parçalarında sonsuz bir zaman arasına sıkıştığını bilmek iyi de gelebilir.

İşte bu yüzden yaptıklarımdan artık pişman değildim.

Belirsiz değillerdi.

Karanlık geceyi izlerken geri dönüşü düşündüm.

Hangi yılda olacaktık?Kaç yaşında olucaktım?Acaba yaşamadığımız zamanları yaşayacak ve kendi zamanımızda mı uyanacaktık?

Kendimizi nasıl tekrar bulucaktık?Kaybolan zamanı bize kim geri getirebilirdi?

Benim için ayrılan odaya girmek için içeriye girdim.Odaya geldiğimde ise ne mutlu,ne de üzgündüm.

Uyuyabileceğimi düşünmüyordum.Ancak beynim yorgunluğumu kabul ederse uyurdum.

Sırtüstü uzanıp kollarımı birleştirdim ve tavanı seyretmeye başladım.

Seyrederken yine az önce olduğu gibi tavanda bir yazı belirdi.

"İyi geceler benim zaman arama sıkışmış adam."

Umay.

Gülüp başımı iki yana salladım.Cevap yazmak istedim.

"İyi geceler benim zaman arama sıkışan kadın." yazmak istedim.

İlk defa bir zaman arasına sıkışmaktan bu denli mutlu olduğumu yazmak istedim.Fakat yapamadım.

Sadece fısıldayabildim,"Kendi zaman aramızda sonsuz olmak dileğiyle sevgilim."

Yine tavanda bir yazı belirdi.

"Amin Eren.Amin."

Umay.

Güldüm.Sanki hayır duası alıyordu.Sevdiğim kadınla aynı zaman arasına sıkışmış,kısa zaman içerisinde çok zaman yaşamıştık.Ve şimdi de aynı zaman arasında farklı zaman aralarına sıkışmış birbirimiz ile ütopik bir iletişim kuruyorduk.

Başkasına söylesem ya rüya olduğunu ya da benim delirdiğimi düşünürdü.

Biri daha düşünmüş olucak ki,"Delirdin mi lan sen?"diye bir ses duydum.

Kafamı kaldırdığımda ise Demir'in burada olduğunu fark ettim.Ayaklandığımda,"Demir Bey,burada ne işiniz var?"diye sordum.

"Sen boşver beni kiminle konuşuyorsun onu söyle."

"Kimseyle,sadece şarkı mırıldanıyordum."

Şüpheli bakışı sürerken,"Neyse şu an bununla uğraşmayacağım."dedi.

Ona hala tip tip bakarken derin bir nefes aldı ve daha sessiz bir sesle,"Yengen beni yatağa almadı."dedi.

Zaman ArasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin