9.Sıkışık

174 22 14
                                    


Müzik:
Lana Del Rey-Art Deco
Kate Bush-Runing Up That Hill


"O halde yalnızca otuz altı numaralı parça bulduğumuz yerdeydi."

Demir'in söylediği şeyi onayladım.Ve konuşmaya başladım.O da otomatik olarak not defterini çıkardı.

"En başında sahnedeydim.Işıklar üzerimdeydi.Daha sonra sahneden iniyordum ve sırasıyla yaşlarım ortaya çıkıyordu.O yaşlarda oynadığım sahneler."

Demir,"Hepsini dışarıdan izliyordun öyle değil mi?"diye sorduğunda başımı olumlu anlamda salladım ve devam ettim.

"En sonunda on yedi yaşında ara vermeden önce oynadığım oyuna geldik.O da bittiğinde benimle beraber izlediğim sevdiğim insanlar da kayboldu."Durakladım.Sinan abiyi nasıl açıklayacaktım?

Hepsi devam etmemi ister gibi bakıyordu ve bende devam ettim.

"Sonra Sinan abiyi sahnede otururken gördüm,"Demir hızla,"Sinan abi de kim?"diye sorduğunda derince nefes alıp açıklamaya başladım.

"Onu bahçeye nefes almaya çıktığımda yanımda buldum.Öğrenci değil,"Eren konuşmamı böldü.

"Öğrenci bile olmayan birini gördün ve bize söylemedin öyle mi?Ya bir dakika muhafızıysa?"

İrem,"Sakin ol Eren.Bırak açıklasın."dedi ve bende devam ettim.

"Dakika muhafızı değil.Bana,zaman arası için görevlendirildiğini ve sıkıştığım anlarda yanımda olması gerektiğini anlattı hepsi bu.Her sıkıştığımda yanımda beliriyor ve fiziksel bir yardımda bulunmuyor.Yalnızca konuşuyor."

Söylediklerimden sonra Demir ve Eren göz göze geldi.Demir,"Zaman arasıyla görevlendirilen tek kişi o değil anlaşılan."dediğinde İrem ,anlamaz bir ifadeyle,"Biri bana ne olduğunu açıklasın lütfen."dedi.

Demir açıklamaya başladı,"Umay'ı aramak için alt zaman arasına indiğimizde yaratıklar etrafımızı sardı.ve bizi kurtarmak için dört kişi geldi.Umay'ın bahsettiği gibi zaman arası ile görevlendirildiklerini söyledi.Büyü yapabiliyorlardı ve işleri bittiğinde buranın tamamiyle bize ait bir görev olduğunu söyledi."

"Sinan abi bana hep tam olarak yardımcı olamayacağını şu anda burada var olmam gerektiğini söyler."dedim.

Eren,hızla ortaya bir defter açtı.Siyah suni deriden yapılma, sayfaları çizgisiz,beyaz bir defterdi.

Bir yandan yazarak söze girdi.

"Öncelikle bulunduğumuz yere zaman arası deniyor.Otuz altı sıkışmış ruh var ve otuz yedinci Filiz ama o tam olarak sıkışık değil yansımalar onu görebiliyor.Yaratıklara gelicek olursak üst zaman arasında bildiğimiz kadarıyla sadece saat ve dakika muhafızları var."

Demir hızla kalemini çıkardı ve o da yazarak konuşmaya başladı.

"Üst zaman arasında dakika ve saat muhafızları dışında bir muhafız türü daha var.Mor dakika muhafızı.Onu direk görebiliyoruz ama yansımaların yanına öğretmen formunda gidemiyor ya da görünemiyor.Diğerlerinin aksine büyü hatalarıyla değil sıkışmış ruhlarla ilgileniyor.Aynı zamanda büyü yapabiliyor,sıkışmış ruhların ruhunu ebediyete kadar sıkıştırabiliyor."

Zaman ArasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin