קלואי-
אני מסתכלת על צ'רי במבוכה והיא מחזירה לי מבט כשהאישה עם השיער החום מתולתל עומדת לידנו. תודה לך צ'רי על שזימנת אותה. אני משדרת לצ'רי בעיניי ומה שהיא עושה זה לחייך בביישנות. "היי, שמתי לב שאתן כל רגע מסתכלות לעברנו, אולי תרצו להצטרף אלינו?" המתולתלת שואלת ואני פוערת את העיניים שלי.
"אנחנו נשמח, אני צ'רי וזאת קלואי." אפי מתקמט בסלידה מכך שצ'רי דיברה בשם שתינו. "אני חושבת שעדיף שנישאר בשולחן הזה," אני אומרת לפני שהאישה מצליחה לפצות את הפה שלה. 'לוסי קנדי, לוסי קנדי,' קול כריזה נשמע והאישה מסתכלת לאחור. "טוב כנראה שאני לא צריכה להגיד את השם שלי," היא אומרת בחיוך חמים, "בכל זאת אתן מוזמנות." היא הולכת מכאן לקופה ולוקחת משם שני משקאות.
"למה הסכמת לזה בכלל? מה נסגר איתך?" אני דורשת שצ'רי תענה לי, שמעתי ממנה שההתקלות שלה עם ריי לא הייתה טובה והוא קילל אותה. "למה הסכמתי? תחשבי על זה, אם תוכלי להתקרב למשפחה של איידן תוכלי להתקרב לאיידן." היא אומרת ואני מכווצת את הגבות שלי. "המשפחה של איידן?" אני מסובבת את הראש שלי ומסתכלת על ריי וסרינה, לא חשבתי שהם משפחה.
"בדיוק, אולי במקום להיות נגד איידן את צריכה להיות בעדו?" היא שואלת אותי ואני מנידה את הראש שלי, אולי אם היו אוהבים אותו אבל אני לא חושבת שזה המצב, אנשים נרתעים ממנו ואני לא מאשימה אותם. "את אמרת לי כבר שאני צריכה לגרום לאנשים להפסיק לפחד ממנו כדי שיאהבו אותי ועכשיו את רוצה שאני אהיה בעדו?" אני זוקרת גבה ומזכירה לה את דבריה.
"זה היה לפני שראיתי אותו פנים מול פנים, את לא יכולה לגרום לאיידן לא להיות מפחיד," היא אומרת ורעיון עולה בראש שלי. מאחורי כל אחד יש סיפור משלו, חולשות, רגישות, אני צריכה לדעת מה של איידן. "את צודקת צ'רי, אני צריכה להתחבר למשפחה של איידן." אני קמה מהמושב והיא קמה אחריי לא לפני שהיא מנסה לשתות עם הטיפת אייס קפה עם הקשית.
"חמדנית," אני פולטת בלחש והיא נוחרת בצחוק, אנחנו הולכות לכיוון של המקום שבו לוסי יושבת והראשון ששם לב אלינו הוא ריי, העיניים שלו מתבייתות עלינו ומצטמצמות בחשד, סרינה עוקבת אחרי מבטו של ריי ובוהה בנו באדישות, לא חושפת שום סקרנות או עניין בכך שאנחנו מגיעות.
"מה אתן עושות כאן?" אני מתעלמת מדבריו של ריי, הוא די תוקפני ועצבני. "אנחנו מסכימות להצעה שלך." אני אומרת ללוסי והיא זזה כדי לפנות לי ולצ'רי מקום ואנחנו מתיישבות לידה מול ריי וסרינה. "ריי תכבד אותן," לוסי נוזפת בו וריי מנפח את לחיו בכעס. "שלום ריי, פעם שניה שאני פוגשת אותך." צ'רי אומרת וריי מאדים בתגובה.
"אתם מכירים?" לוסי שואלת ואני נאנחת, "אני נמצאת באותם שיעורים עם איידן אז יצא לי לראות את ריי וסרינה לידו." אני אומרת ולוסי נראית קשובה לי. אני קופצת במקום בבהלה כשריי קם. "יש לך מזל שאמא שלי כאן אחרת הייתי מטיח את הראש שלך ב-" הוא מפסיק לדבר בפתאומיות ואני מבינה שזה בגלל משהו מאחוריי.
YOU ARE READING
ההבטחה של המלאך
Romanceקלואי טנטרי- עשיתי את מה שאבא שלי ביקש, אני הבובה שלו והוא מושך בחוטים. אני מזויפת, שקרנית ותככנית אבל עדיין נאמנה לאבא שלי. הגעתי לתיכון לוואל במטרה שאני צריכה להשתלט עליו, לא ציפיתי שכבר יש שם שולט, איידן מייקלסון. הנער המתבודד והמאיים שכולם נרתעי...