איידן-
"היא נראית נחמדה," אנג'ל ממלמלת כשאנחנו יוצאים מהכיתה וקלואי נשארת שם לבדה. אנחנו הולכים במסדרון הריק, כל התלמידים כבר ברחו לביתם. "אנג'י את צריכה להפסיק להילחץ, פייק רק רצתה להכיר אותך." אני משקר, כנראה שקלואי לא הייתה זזה בכלל אילולא הייתי לוחש לה ללכת ללחוץ את היד של אנג'ל.
“היא באמת רצתה? מה אם היא תחשוב שאני סנובית? שאני מתנשאת? שאני חושבת שהיא לא ברמה שלי ושאנ-" אני מניח יד על הפה שלה ועוצר אותה מלפלוט עוד שטויות, היא האחרונה שאפשר להגיד עליה דבר כזה. ברגע שאני מוריד את היד היא לוקחת נשימה עמוקה.
“תודה אתה היחיד שמרגיע אותי." אני מניח את היד שלי סביב העורף שלה ומושך אותה לעברי, "ואת היחידה שמצליחה לעשות מספיק רעש כדי להעיר אותי בבוקר." אני מאגרף את היד שלי ומשפשף את הראש שלה. "אתה ישן כמו דוב!" היא לועגת לי ומצחקקת, אנחנו יוצאים מתיכון לוואל ואני רואה את הרכב של אמא שלי, זה מוזר לי.
אני רגיל לנסוע באופנוע לבד, הסכמתי לבוא היום חד פעמית איתם כי אבא דרש. ברגע שאנחנו מתקרבים לרכב אני רואה את ריי יושב מקדימה, השיער המתולתל והבלונדיני שלו רטוב. "מה קרה לך?" אני לועג והוא חושק את הלסת. "מלאני תגידי לו לשבת מאחור." ריי דורש ואני מחייך, אמא שלי מסתכלת עליי בחיוך מתנצל ואני מהנהן. אני פותח את הדלת ואנג'ל נכנסת. אני נכנס מיד אחריה וטורק את הדלת.
"הוא ניסה להרשים מישהי וקפץ לבריכה, כשהוא שחה למעלה היא כבר הפנתה את הגב שלה והלכה." סרינה מסבירה לי, יכולתי לראות דרך המראה איך ריי פוער את העיניים שלו. "סרינה!" הוא צועק בפנים סמוקות. "בנוסף היא הייתה בת שבע-עשרה." סרינה מוסיפה והאדימות בפניו של ריי מעמיקה.
אמא מתחילה לנסוע ואני סורק את ריי בעיניי, בשביל ילד בן שלוש-עשרה הוא פזיז מדי. ממבט ראשון אי אפשר לדעת שריי בן שלוש-עשרה, אולי שש-עשרה וזה רק בגלל שהוא מתאמן מאז שראה את בראד, סטיב, אבא שלי ואותי מתאמנים ביחד וכפי שהוא אוהב לעשות, הוא העתיק אותנו.
"זה לא רק זה, אחרי זה גם חבר שלה הגיע והפליק לה בתחת, אני יכולתי להפליק לה." אמא נשנקת ואנג'ל מעוותת את הפנים שלה, אני מוכה הלם ופניה של סרינה חתומות, זה לא מזיז לה. "ריי תדבר יפה." אמא נוזפת בו והוא משלב את הידיים שלו בכעס, הוא אולי נראה בן שש-עשרה אבל הוא עדיין בן שלוש-עשרה ויש לו התנהגות ילדותית.
"אני מדבר יפה, זה לא שאמרתי משהו גס." אני צוחק בקול קולני, "איידן זה לא מצחיק! ריי זה להגיד משהו גס." אמא נוזפת גם בי. "אני רק תיארתי את הפעולה שחבר שלה עשה, שזה לתת לה מכה בתחת." אנג'ל בהלם תרבות, אמא שלי מנידה את הראש שלה. "ריי אל תדבר ככה, במיוחד לא ליד ההורים שלך." הוא מגלגל את העיניים שלו. "מה שתגידי." אנחנו יוצרים קשר עין במראה ואני מצמצם את העיניים שלי.
YOU ARE READING
ההבטחה של המלאך
Romanceקלואי טנטרי- עשיתי את מה שאבא שלי ביקש, אני הבובה שלו והוא מושך בחוטים. אני מזויפת, שקרנית ותככנית אבל עדיין נאמנה לאבא שלי. הגעתי לתיכון לוואל במטרה שאני צריכה להשתלט עליו, לא ציפיתי שכבר יש שם שולט, איידן מייקלסון. הנער המתבודד והמאיים שכולם נרתעי...