Lena
Leżę w prowizorycznym namiocie z szarej kołdry, z miseczką popcornu i laptopem na kolanach. Wieczorne oglądanie Netflixa jest moim uzależnieniem. Odprężam się w ten sposób bo często niełatwych dniach spędzonych na odrabianiu lekcji i uczeniu się na sprawdziany - a czasami po prostu po odkładaniu wszystkiego na potem i robienia tego w ostatniej możliwej chwili. Najczęściej oglądam przypadkowe seriale wyświetlające się w polecanych. Dzisiaj uruchamiam ostatni odcinek pierwszego sezonu “Stranger Things”. Przyznam szczerze, podoba mi się ten serial i to bardzo. Dziwię się, czemu nie obejrzałam go wcześniej. Kiedy Mike rozmawia z Jedenastką o balu, na mojej twarzy wykwita podekscytowany uśmiech. Zróbcie to! No dalej, na co czekacie! Mike, doskonale wiesz, że się w niej bujasz! Zrób to, do jasnej cholery!
Nie mogę się powstrzymać i biorę do ręki leżący obok telefon, po czym robię szybkie zdjęcie scenie, prawie piszcząc, gdy w końcu dzieje się ten długo wyczekiwany moment. Nie myśląc wiele, wysyłam zdjęcie do Krystiana. Kiedyś oglądaliśmy ten serial razem i mówił, że w sumie ich shipuje. Będzie taki podekscytowany!
Ja: wysyła zdjęcie
Ja: MATKO BOSKA TO SIE DZIEJE AAAAAAACzekam chwilę na odpowiedź, jednak ona się nie pojawia. Zaczynam się zastanawiać głębiej, gdy widzę, że jest aktywny, a nie odpowiada. Dziwne. Zawsze odpisywał dość szybko. Nie wiem. Może ktoś właśnie do niego napisał, może Linux ma swoje słynne nocne rozkminy i rozwodzi się nad tym, skąd gość, który układał litery w kolejności alfabetycznej wiedział, że to kolejność alfabetyczna. Wzruszam ramionami, odkładam telefon i oglądam dalej.
Po paru minutach otrzymuję powiadomienie. Moje serce bije szybciej, gdy widzę, że Krystian odpisał. Mój nastrój jednak więdnie niczym paprotka na parapecie w sali biologicznej, gdy widzę bardzo wymowną treść wiadomości.
Romeo❤️❤️❤️: Fajnie
Szczerze to myślałam, że okaże jakoś więcej emocji. Wydaje się… obrażony? Nie w nastroju? Smutny?
Ja: Cos nie tak?
Romeo❤️❤️❤️: A coś miałoby nie być?
Ja: No nie wiem, zabrzmialo to tak jakby nie bylo
Romeo❤️❤️❤️: Boże Lena ty to wymysly jakies masz dziwne
Romeo❤️❤️❤️: Czy ty musisz serio byc taka overreacting?
Romeo❤️❤️❤️: Ogarnij sie bo czasami sie nieznosna robiszWzbiera we mnie fala złości, zaciskam dłonie na telefonie dwa razy mocniej. Że co powiedział? Nigdy wcześniej taki nie był. Kiedyś nie powiedziałby na mnie złego słowa, w życiu swoim. Teraz najpierw mnie ignoruje, potem nagle dostrzega w całej mnie problem. Jeszcze mu pokażę, kto tu niedługo będzie overreacting.
Ja: Czy ty siebie slyszysz cwelu
Ja: A no tak wiadomosci
Ja: To raczej czy ty widzisz co ty piszesz
Ja: I raczej ty masz wymysly zachowujac sie jak dupekZanim odkładam telefon na szafkę nocną, wyciszam całkowicie czat. Niech idzie do diabła. Zaraz potem z hukiem zamykam laptopa w środku odcinka. Przepraszam, Mike. Przepraszam, Jedenastko. Może i działacie dobrze na siebie, ale nie działacie dobrze na mojego faceta.
***
Debila nie było w szkole. Wyobrażacie to sobie? Po kłótni nie przyszedł do szkoły, tak po prostu. A poprzedniego dnia czuł się znakomicie. Dlatego wkrótce idę do niego osobiście, powiem mu w twarz, co myślę o jego zachowaniu ostatnio.
— Coś myślę, że on ci o czymś nie mówi — Julka patrzy mi głęboko w oczy, w jej kryje się nagląca prośba — Uważam, że powinnaś mieć na niego oko. Znaczy, ja nic nie sugeruję, ale zachowuje się trochę jak… Typowy toksyk.
CZYTASZ
That Kind of Girl
Teen FictionW polskim liceum łatwo jest przeżyć. Przecież jedyne zagrożenia, jakie można napotkać na swojej drodze to ewentualnie złośliwi nauczyciele, zatrzaskujące się drzwi w toaletach, brak mydła, prześladujące bandy na każdym kroku, wszechobecna homofobia...