Oğuzalp'ten
Gözlerimin üstünde beton yığını varmış gibi hissediyorum, kendimi zorlayıp gözlerimi araladım. ağzımda oksijen maskesi vardı.Direk elimi atıp çıkardım, çıkarmamla öksürmeye başladım.
Mihrimah hanım "oğlum niye çıkardın? Taksana şunu!" Diyip taktı.
Tam geri çıkaracaktım ki elimi tutup engel oldu ve "hayır" dedi birsüre bakıştıktan sonra gözleri doldu hemen ayağa kalkıp pencereye doğru yürüdü.Boğuk çıkan sesimle, "iyi misiniz?" diye sordum bana bakıp gülümsedi ve "iyiyim tabi ki bebeğim, siz iyi oldukça ben de iyi olurum" dedi o sırada odaya, kaan bey, Ahu, Karan, yiğit, ikizler ve güneş girdi.
Kaan bey "aslanım" diyip, gelip anlımdan öptü.
Ahu yanıma gelip, "iyi misin?" diye sordu kafa salladım "ay hep iyi ol rica ediyorum yoksa kırarım kafanı" dedi sitemle.
Güneş "oğuz, senln astımın mı vardı" dedi kafa salladım.
Maskeyi çıkarmıştım.
"neden söylemedin" dedi Mihrimah hanım "bilmem" dedim Mihrimah hanım "ölebilirdin!farkında mısın bilmiyorum ama. Astımın da ileri dereceymiş. Muhtemelen ilaçlarını da kullanmıyosun. Napmaya çalışıyorsun çocuğum sen?" dedi
bişey diyemedim, hafif gözlerim dolmuştu.
Yanıma oturup "annecim öyle demek istemedim, ama sana çok kızdım, hastalığını önemsememek ne demek oğlum?" dedi kaan bey "bende annen gibi çok kızdım oğuz. kendini öldürmek mi istiyorsun sen?" dedi
Kısık sesle "özür dilerim" dedim "özür dile diye demiyoruz ki" dedi kaan bey.
Mihrimah hanım derin bir nefes alıp "bundan sonra, bütün ilaçlarını düzenli bir şekilde kullanıyorsun oğuz, yoksa bozuşuruz oğlum" diyip hafif yanağımı sıktı.
Kafamı salladım.
O sırada içeri Barlas girdi "oğuz!" dedi ve yanıma gelip yüzümü ellerinin arasına alıp "Alp iyi misin abicim? Noldu?" dedi "iyim" dedim
Kaan bey "çok iyi! Bomba gibi! Altüstü astım krizi geçirdi" dedi sitemle.
Barlas "senin astımın mı vardı?" dedi kaşlarını çatarak.
Kafamı salladım "hmm, peki bizim bundan neden haberimiz yok beyefendi?" dedi
Omuz silktim, sabır çekti.
Odaya doktor girip "nasıl hissediyorsun kendini?" diye sordu "iyim" dedim kafa sallayıp "anladım, ilaçlarınızı yazayım sonrasında çıkabilirsiniz" diyip gitti.
İki saat sonra
Eve gelmiş, şuanda odadaki yatağa uzanmış telefona bakıyordum.
Mihrimah hanım geldiğimizden beri rahat bırakmakıştı.Biri kapıyo açınca, kim diye baktım, baktığımda Mihrimah hanımı gördüm çorba getirmişti.
Doğrulup "zahmet etmeseydiniz keşke, gelirdim ben aşağı." dedim göz devirdi ve çorbadan bir kaşık alıp bana uzattı şaşkınlıkla ağzımı aralayıp ona bakmaya başladım.
Ağzımı aralamamı fırsat bilip çorbayı ağzıms tıktı.
Kendime gelip, gözlerimi şaşkınlıkla açtım ve ona bakmaya başladım.
Gülüp "bakma şöyle, yoksa ısırırım" dedi kafa salladım.
Kahkaha attı.
Çorbamı içince Mihrimah hanım odadan çıkmıştı.
Ben uzanırken,
odaya Poyraz girdi.
Selammmm canlarımmm benimmm 💘💘💘
Oy ve yorum yaparmısınoz?
Kısa oldu kusura bakmayın, yazmaya anca vakit bulabildim.
Nasılsınız?
Aklıma sahne gelmiyor, istediğiniz bir şey varsa önerir misiniz?
Sizce Poyraz ne içn girdi odaya?
Kaan bey ve Mihrimah hanımın Alpe sitemi?
Barlas?
Diğerleri?
Seviliyorsunız ballarım 💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oğuzalp (gerçek Ailem Erkek Versiyon)
Fiction généraleOğuzalp 17 yıl boyunca acılı bir hayat yaşamıştır. peki 17 yıl sonra karıştırıldığını öğrenirse? Artık mutlu olabilecek miydi? Hadi beraber okuyup öğrenelim. Erkek Versiyon (İçinde küfür piskolojik sorunlar şiddet barındırır)