22. Bölüm

701 46 38
                                    

Bir süre sonra ayrılıp "hangi tim?" dedi "özgür timi" dedi ağlamaklı sesiyle  "yani Barlasın, kaan kendine de ona da çok dikkat et tabii diğerlerinde o şekilde ayağınıza taş değmesin Allah'a emanet olun inşallah" dedi, hafif gülümseyip Karan'a döndü ve "oğlum" dedi Karan'da "baba" dedi
"gel" dedi kaan bey sonra sarıldılar "dikkat edin baba" diye mırıldandı kaan bey "sende aslanım" dedi kaan bey ayrılıp alnından öptü ve "kardeşlerin sana emanet Alp'te dahil" dedi kafa salladı ve "gözün arkada kalmasın" dedi gülümseyip "güveniyorum sana oğlum" dedi gülümsedi.

Sonra da Emire sarıldı Emir'in gözleri dop doluydu Titreyen sesiyle "dikkat edin" dedi kaan bey kafa sallayıp "ağlama erkek adam ağlarmı hem" dedi "ağlamaz, hem ağlamıyorum" dedi kafa sallayıp "aynen oğlum" dedi ve boynundan tutup kendine çekip "aslanım benim" dedi bir süre sonra Ayrıldıktan sonra poyraza geçmişti sıra.

Onlarada sarıldıktan sonra poyraz "dikkat edin baba" dedi gümseyip "sizde oğlum sizde" dedi. sonrada güneşe sarılıp "dikkat edin kızım" dedi "asıl siz dikkat edin" dedi. gülüp saçını öptü kaan bey Ayrıldıktan sonra, güneş "baba, seni çok seviyorum" dedi kaan bey Şevkatle gülümseyince "bende seni çok seviyorum yavrum" diyip eline öpücük kondurdu.
Sıra yiğit'e gelmişti "afacanım" dedi Ahraz hiç vakit kayıp etmeden yiğit'e sarılmıştı.
"baba çok dikkat edin" dedi üsüntğsü sesine yansımıştı. kaan bey yiğit'in kumral saçlarını öpüp "sizde çok dikkat edin oğlum" dedi
Ayrıldıktan sonra "yiğit, okulda kavga etmek falan yok! Aynı şekilde anneni ve kardeşlerinide üzmek yok " dedi. Ahraz göz devirip "baba şuan mı gerçekten" dedi "sus çok konuşma" dedi ve ekledi "Alp, yiğit sana emanet" dedi göz kırparak.
Tekrar gözlerini drvrimişyi.

Onunla da vedalaştıktan sonra ahıra "küçüğüm" dedi "baba" sonrada sarıldılar ve Ahu "Allah'a emanet olun" dedi gümsrdi ve "kurban olurum sana" dedi "bende sanaa" dedi nazlı bir şekilde güldü kann bey.

Sonra sıra bana gelmişti "oğlum" dedi bişey demedim ve gözlerimi kıpıştırdım gülüp kendine çekti "dikkat edin" dedim kısık sesle içim hğzğm kapalıydı.
"sizde koçum" dedi ve kulağıma "geldiğimde bir baba kelimesini alırım artık" dedi birşey demedim.

Benden de Ayrıldıktan sonra sesli bir şekilde "hemşniz dikkat edin kendinize, hepinizi çok seviyorum" diyip evden çıkıp kapının önünde ki arabasına binip gitti

Ayağına taş değmesin baba...

Sonra içeri geçmiş, sesizce oturuyorduk herkesin gözünde Hüzün ve endişe vardı.

"çocuklar yemeğiniz bitmedi gidin yiyin isterseniz" dedi Mihrimah hanım kerles redetti.

Emir "ehh ne bu haler ne bu üzüntü? Biraz canlanın ya bakın göreceksiniz babamda abimde sapa sağlam gelecek" dedi
Ahraz da "abim hakşu" dedi

Ahu ağlayarak "bir şey olamayacak dimi abi" dedi "olmayacak tabi ki Allah'ın izniyle unutmayın onlar Karahan hemde los koca kıdemli üsteğmen Barlas ve kos koca Albay kaan" dedi

"doğru söylüyor" dedi Karan, Emir "ay ben jep doğru söylüyorum aşko" dedi gülerek.

Karan "zevzek" dedi.

Selammmm canlarımmm benimmm

Nasılsınız?

Eklememi istediğiniz bir sahne var mı?

Kaan bey?🥺

Diğerleri

Vedalaşma kısımı?

Kaan beyin Yiğiti Alp'e emanet etmesi?

Seviliyorsunız canlarımmm 💞💞💞

Oğuzalp (gerçek Ailem Erkek Versiyon) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin