Jaehyun sampai di tempat bangunan yang jay membawa anaknya, segera meraih tubuh kecil Jake yang tidak sedarkan diri itu di pelukkannya, melihat kepala Jake berdarah dan juga luka di badannya membuatkan jaehyun menggeram marah.
Dia mengoyakkan baju kameja mahalnya itu supaya menutupi darah Jake yang mengalir di kepalanya supaya berhenti, dia menyerahkan tubuh Jake ke anak buahnya "bawak anak aku ke hospital segera"
Anak buahnya mengangguk segera membawa tubuh Jake ke keretanya, jaehyun mengangkat panggilan dari bodyguardnya yang menelifon mengatakan jay lari menaiki keretanya tidak jauh dari kawasan, jaehyun dengan segera berlari menaiki keretanya memecut laju mengejar jay, di sebelahnya ada pistol, izeara mengizinkannya kerana demi membalas perbuatan kurang ajar Jay.
Manakala Jay sedang mengumpat kasar apabila dua kereta mengikutinya, dia mengarahkan pistol keluar menembak ke kereta mereka.
Jaehyun melihat keberadaan Jay sudah ditemui itu semakin menekan minyak dengan kelajuan tinggi melanggar kereta belakang Jay dengan kuat.
"Fuck!!" Jay mengumpat kasar membelokkan keretanya kearah lain, hampir sahaja jaehyun nak melanggar truck di depannya, mata jaehyun tajam, hatinya sakit dan marah melihat anaknya terluka, jaehyun segera memutar arah mengikuti Jay, dia mengeluarkan pistol, mengeluarkan separuh badannya menembak kaca kereta Jay sehingga pecah.
"Arghh!!!" Bahu Jay akhirnya tertembak, Jay memutar arah belok kearah bangunan-bangunan sembunyi dengan laju sambil menahan darahnya yang mengalir keluar kerana tembakkan, melihat jaehyun di sebelahnya Jay segera melanggar kereta jaehyun sehingga jaehyun terlanggar di dinding batu bangunan, melihat itu Jay ketawa puas dan segera melarikan diri.
Jaehyun kepalanya berdarah efek hanya terhantuk kepalanya di cermin kereta, tapi masih dengan keadaan sedar, menantap kereta Jay dengan tajam, bodyguardnya segera menghentikan kereta membantu jaehyun keluar dari kereta mahalnya yang sudah hancur di bahagian depan itu.
Mereka mahu mengejar Jay tapi jaehyun menahan "biarkan dia, izeara tak mengizinkan aku sampai membunuhnya, dia cuma izinkan aku melukainya sedikit" ucap jaehyun dingin, walaupun dalam hatinya mahu sahaja dia membunuh Jay itu berani menyentuh darah dagingnya.
Bodyguard jaehyun hanya mengangguk segera membawa jaehyun ke kereta mereka meninggalkan kawasan itu pergi ke hospital.
**
"Aria park, long time no see"Aria menoleh dari gaun yang dia nak beli menantap kearah seseorang menegurnya seketika aria menggulingkan matanya ke atas, mengabaikan yoona.
Yoona merasa diabai itu seketika berdehem perlahan "kalau boleh tahu nak design gaun apa?, Eh wait kau mengandung lagi ke? Dah berapa bulan?"
Aria diam walaupun dalam hatinya nak memukul muka Yoona ini. Seketika aria menyesal mengunjungi kedai butik yang merupakan milik ibu jay.
Yoona diabaikan sekali lagi itu mengetap bibirnya perlahan, dia menarik nafas "aria nak tahu tak? Aunty suka dengan aria"
Seketika aria mengerutkan dahi mengalihkan pandangannya dari baju gaun itu ke Yoona "apa maksud kau?"
Yoona sengih perlahan menyelitkan rambut kebelakang telinga "ermm sekarang kan Jay dah duda, izeara tak nak jadi menantu aunty.. jadi ermm aria nak tak jadi isteri jay?, Sunghoon kan kawan rapat dengan Jay kan mesti dia bersetuju"ucapnya dengan senyuman malunya membuatkan aria membulatkan mata terus menghempaskan gaun dipegang ke lantai itu dengan geram membuatkan Yoona terkejut.
"Apa kau sakit jiwa?!, Kau nampak sendiri aku mengandung sekarang kan!!! Jijik aku nak kat anak kau yang dayus itu, tu anak dia danielle tu tak dijaga baik-baik!, selain jadi suami tak guna jadi ayah pun tak guna juga! Baik mampus je anak kau tu" ucap aria kasar membuatkan Yoona membulatkan mata nak menampar aria.
YOU ARE READING
SORRY MYLOVE - (Jay)
ActionDisahkan mandul, dibenci oleh mak mertua, kata-kata cinta dari sang suami hanyalah tipu belaka... just read if you want know