Skończyliśmy nasze igraszki dopiero kiedy doszedłem 4 razy w blondynie,który teraz siedział na moich kolanach i wyrównywał oddech po wszystkich przejściach. Nie wiem jak teraz spojrzę chłopakom w oczy,kiedy będą pytać czy jestem z Felixem.
-EJ... Lixie-Zaczalem kiedy ten odsunął się od mojego torsu i na mnie spojrzał,przez co złapaliśmy kontakt wzrokowy.- Mówimy chłopakom o tym że jesteśmy razem?...
-Hm... Myślę że możemy powiedzieć bo i tak nas shipują...- Nachylił się nade mną i ucałował moje wargi,przez co znów się rozplywalem. Dosyć mocno podgryzłem dolną wargę młodszego,na co ten cicho mruknął w moje usta.
-Oj misiaczku... Myślę że Woojin nie będzie z tego zadowolony,że cię zabawiam...- Zaśmiałem się w usta niższego,po chwili znów muskając jego wargi.
-Ojejciu... Jak będzie to tak przeżywał to pozwalam ci mnie zerżnąć na jego oczach.- zachichotał a moje palce wplotłem we włosy blondaska.
-Dobrze,tylko potem nie bądź na mnie zły kiedy to zrobie...- Przyssałem się do szyi młodszego,gdzie zostawiłem czerwona plamę,która zaczęła po chwili ciemnieć.
Chwyciłem swój telefon po czym zadzwoniłem do Minho.
-Halo?- powiedziałem do słuchawki,po czym włączyłem tryb głośnomówiący.
-Halo? Hyunjin,gdzie ty jesteś? I jest z tobą Felix?
-Tak,spokojnie nic mu nie grozi,jest ze mną bezpieczny- Złapałem chłopaka za talię i przysunalem do siebie,przez co nasze przyrodzenia się o siebie otarły. Zauważyłem wtedy na twarzy piegusa mały grymas,który oznaczał że powstrzymywał się od jęku.
-Ale gdzie jesteście?
-Dowiecie się na przerwie...
-Ale wiesz że przerwa jest za 3 minuty?- Kiedy spojrzałem na zegarek,była godzina 14:17, co potwierdzało słowa Minho.
Szybko się rozlaczylam,po czym ostatni raz wtuliłem się w ciało blondyna, całując jego skórę,która była rozgrzana. Oderwaliśmy się od siebie i zaczęliśmy się ubierać. Na korytarzu rozbrzmiał dzwonek,co oznaczało że zaczęła się przerwa. Mój telefon wibrował,kiedy my sprzątaliśmy dowody,które świadczyły o tym,że na tej lekcji się nie nudziliśmy. Chwyciłem komórkę i odebrałem połączenie.
-Teraz powiesz gdzie jesteście?
-Na samej górze w toalecie dla jednej osoby...
Po drugiej stronie usłyszałem szepty,po czym połączenie zostało zerwane, co bardzo mnie rozbawiło. Lix ostatni raz musnął moje usta,po czym otworzył drzwi,żeby trochę wywietrzyć pomieszczenie. Po chwili pojawili się nasi przyjaciele którzy patrzyli na nas dwuznacznie,kiedy trzymałem dłoń Lixa,jednak zbytnio się nie zdziwili,ponieważ już wcześniej były sytuację że trzymaliśmy swoje dłonie.
-Tak,dalej wmawiajcie nam że nie jesteście razem i że nic do siebie nie czujecie...- Rzucił Han od razu kiedy stanął obok nas.
-Wlasciwie... To chcemy wam powiedzieć że jesteśmy razem- Szepnął cicho Lixie do chłopaków,którzy od razu nie załapali,jednak po chwili cała czwórka na nas spojrzała.
-C-co?... KURCZACZKI,FELIX, GRATULACJE-Podszedl do nas Minho delikatnie nas obejmując,po chwili dołączyli pozostali.- Ale muszę teraz oddać Hanowi 50zl,bo założyliśmy się o to,że do końca tygodnia razem będziecie i przegrałem hahaha...
-No właśnie Minnie... Wyskakuj z forsy
-Nieee,chyba żart,spadaj na drzewo WIEWIORKO HAHAHAHAH
Zaczęli się ganiać po korytarzu,a po chwili dołączył do nich I.N,przez co zostałem tylko ja,Lixie i Seungmin. Seungmin spojrzał się na nas,jakby chciał nam coś powiedzieć.
-Seungmin?... Wszystko okej?- Zapytałem go a Lixie delikatnie go szturchnal,ponieważ nie reagował na moje słowa.
-Ah... T-Tak... Chyba...- Chwilę myślał jednak postanowił nam wszystko powiedziec- Właściwie to nic nie jest okej... Ja... Nie wiem jak to powiedzieć...
-Spokojnie Seung...- Podszedł do niego blondyn,po czym złapał go za ramię.
-Mi się chyba... Chyba podoba mi się Jeongin...- Spojrzał na nas,po czym do jego oczu napłynęły łzy.- Wsumie to napewno mi się podoba,ale problem jest taki,że jemu się podoba ktoś inny...
-A skąd wiesz że ktoś mu się podoba?- Spytałem na co niższy odpowiedział mi niemalże od razu
- Graliśmy w butelkę ostatnio z Changbinem i Bangchanem i Chyba zapytał się Jeongina,czy ktoś mu się podoba,a on powiedział że tak i to od dawna...- Wtedy seungmin zaczął płakać, jednak nie uszło mi i Felixowi uwadze to jak Jeongin patrzył na Seungmina.
-S-Seungmin... - Powiedział pod nosem I.N,po czym szybko do niego podbiegł i mocno przycisnął go do swojego torsu,wsuwając swoje palce we włosy młodszego.- Jejciu,co się dzieje... Csii... Nie płacz już,jestem przy tobie... Jestem tutaj...
Odsunęliśmy się od nich z Felixem,kiedy skręciliśmy,oboje zaczęliśmy cicho krzyczeć że szczęścia.
-T-Ty też to widzisz,prawda?!- Powiedziałem do blondyna,który zakrył buzię,żeby nie krzyknąć.
- Myślę Jinnie,że pomiędzy Hanem i minho też coś może być,mimo że tak to nie wygląda,jednak coraz więcej czasu ze sobą spędzają... Tak jak my...-Felix złapał moja dłoń,przysunął się do mojego barku i oparł swoją głowę o moje ramię. Patrzyliśmy na widoki za oknem,obserwując też ludzi,którzy przemieszczali się do różnych budynków. Nagle zauważyliśmy wychodzącego ze szkoły Woojina,który właśnie szedł gdzieś z Lisą. Zacisnąłem mocno dłoń blondyna że złości,kiedy przypomniałem sobie o tym,jak bardzo zranił on Lixa. Młodszy to wyczuł dlatego podniósł delikatnie moja dłoń,składając na niej krótki pocałunek,a po całym moim ciele przeszły ciarki- Kocham cię Jinnie,najbardziej na świecie
-Ja ciebie też Lixie...-Nasze twarze powoli się do siebie przybliżały,po czym nasze usta znalazły do siebie drogę. Muskaliśmy swoje wargi z wielkimi uczuciami i utęsknieniem,mimo że przed chwilą mój piegusek został pozbawiony dziewictwa, i to przez kogo? Przeze mnie.
Kiedy nasze osta się od siebie oderwały,okazało się że Han z Minho nas podglądali,jednak kiedy zauwazli,że ich widzimy,szybko się ulotnili. Zauważyłem też że nie tylko oni nas podglądali,Woojin wpatrywał się w okno,w którym przed chwilą całowałem się z pieguskiem. Nie chciałem nic mu mówić,dlatego tylko patrzyłem pusto w okno,jednak z transu wytrącił mnie młodszy.
-Idziemy teraz do mnie?-Blondyn spojrzał na mnie pytającym wzrokiem a ja zdałem sobie sprawę,że skończyliśmy właśnie lekcje. Mieliśmy dzisiaj tylko matematykę i koreański,dlatego mieliśmy wolne popołudnie.
- Oczywiście że tak- Pisnąłem jak małe dziecko ze szczęścia. Cały czas trzymając dłoń chłopaka,wyszliśmy ze szkoły,mijając Woojina,który patrzył na nas z nutką zazdrości,jeszcze nie wiem czym wywołana ale się dowiem, obiecuję... Dla Lixa zrobię wszystko.
_________________________________________
Dzień dobry/ dobry wieczór kochani💋
Dzisiaj trochę krótszy rozdział ponieważ jestem przeziębiona i boli mnie głowa...
Chcę wam przypomnieć że Felix jak i Han dopiero mieli urodzinki,mimo tego że Jisung miał wczoraj,a Felix ma dzisiaj,chce im życzyć dużo zdrowia i szczęścia co bardzo im się przyda przy tym,jak dużo wkładają wysiłku żeby zadowolić fanów. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO SŁONECZKA MOJE🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂
A tak wogole to jeszcze chciałam wprowadzić ship jeongmin,napiszcie mi co o tym sądzicie
Dziękuję wam misie♥️♥️♥️
CZYTASZ
LET THE WORLD BURN FOR YOU // HYUNLIX
RomanceLee Felix chodzi do klasy 2a ze swoim najlepszym przyjacielem,Hanem Jisungiem. Pewnego dnia dowiadują się, że słynny Hwang Hyunjin będzie chodził do ich szkoły razem ze swoim najlepszym przyjacielem,Lee Minho. Okazuje się że Han i Minho się znają dl...