5

129 26 21
                                    

"Ne demek oraya gideceğim?? Kafayı mı yedin sen?!"

Seungmin ayağa kalkıp Minho'nun üzerine yürüyecekken Chan onu kolundan tutup kendine çevirdi, "Bebe-"

Seungmin kolunu sarsarak Can'dan ayırırken ona döndü ve sinirli şekilde cevap verdi, "Ve bunu sen sağladın he?" Sinirli bir şekilde kendini koltuğa geri attı, "Yok, siz kafayı yemişsiniz resmen."

Minho gitmeden önceki gün herkesle birlikte Hyunjinlerin evinde toplanarak Chan dışındakilere planını anlatmak istemişti ancak Felix ve Seungmin'in korku dolu bakışlarından bunun pek de iyi bir fikir olmadığını şu an anlıyordu.

Oturduğu yerde yaslanarak kollarını göğsünde birleştirdi ve sakin bir sesle yanıtladı, "Sorun olmayacak. Böyle şeylere cidden inanıyor musunuz?"

Felix aniden öksürmeye başladı.

Hyunjin sevgilisine masanın üzerindeki dolu bardağı uzatırken bir yandan Minho'yu yanıtladı, "İnanmasam da bu konuda Felix ve Seungmin'e katılıyorum." Chan'a bakış atarak devam etti, "Sen de değişiksin Chan, normalde birine böyle bir teklifte bulunmazdın."

Chan iç çekerek devam etti, "Doğru ama vadedilen miktar çok yüksek olunca-"

Felix sözünü keserek devam etti, "Böyle bir şeyi kabul etmeniz için size bir servet vermiş olmalılar o zaman."

Minho duyduğu şeyle telefonunu alıp hesap makinesine girdi ve vadedilen parayı tuşlayarak telefonu herkesin görebileceği şekilde yukarı kaldırdı.

"Anasınınki."

Seungmin'in verdiği tepkiyle Chan gülmüştü, "Sana söylemiştim bebeğim ama beni dinlemiyorsun ki."

"Aşkım," Felix telefona bakarken devam etti, "Bu fiyata adam bile öldürürüm ben."

Hyunjin de güldü, "Ama hala o mekana gidemezdin değil mi?"

Felix Hyunjin'e dönerek onayladı, "Kesinlikle." Minho'ya dönerek devam etti, "Yine de tek gelme nedenin bize haber vermek değil, değil mi Minho hyung?"

Hyunjin mırıldanarak söylendi, "Bana bile hyung demiyorsun ya..."

Minho cevapladı, "Herhalde değil." Chan'a dönerek devam etti, "Bu vakayı araştırsam da hala olayların çıkış nedeni olan şu oyunu oynamadım." Hyunjine dönerek devam etti, "Siz de profesyonel oyuncusunuz..."

Chan düşünceli biçimde devam etti, "Yani oyunu oynamamızı istiyorsun böylece biz oynarken oyunu gözetleyebilirsin."

"Kendim de oynayabilirdim ama oynarken detaylara odaklanamayabilirim. O yüzden siz oynarken izlemem daha iyi olur."

Hyunjin ayağa kalktı ve esnedi, "Peki o zaman. Chan hyung oynarken izleyebilirsin. Bilgisayarları kurayım ben."

Felix de kalktı, "Ben de kahve yapayım o zaman..."

Sevgilisini yanağından öptü ve mutfağa doğru ilerledi. O gittikten sonra Hyunjin diğerlerine bakarak fısıldadı, " Sevgilimi korkutmasanız hepiniz için iyi olur." Cümle boyunca Seungmin'e bakmıştı.

"Aman be, yemedik sevgilini." Seungmin ayağa kalktı ve kollarını esneterek devam etti, "Başlayalım bakalım."

Chan bilgisayarın başına kurulmuştu. Seungmin ve Hyunjin bir sandalye çekerek onun yanına oturmuştu. Minho ise Chan'ın arkasında ve ayakta duruyordu.

"Başlıyor muyuz?"

Minho kamerasını hazırladı ve devam etti, "Başla."

Chan oyuna başladı.

JJAM |Minsung|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin