2

135 26 19
                                    

"Kaçma gerizekalı herif!"

Hyunjin Seungmin'i sözleştikleri kafenin önünde kovalarken Chan onlara bakıp iç çekti ve Felix'e yöneldi. "Bu iki mal yüzünden olan sana olmuş Felix, kusuruna bakma lütfen."

Seungmin üzerine doğru gelen Hyunjin'e çalım attıktan sonra "Ya ben naptım ki?" diye Chan'ın bulunduğu kısma doğru bağırdı.

Felix Hyunjin tarafından kovalandığı için iyice uzaklaşmış Seungmin'e bakarak iç çekti,  "O haklı hyung. Korkak olan benim." Felix Chan'a döndü ve devam etti, "Siz yenebilmişsinizdir o şeyi umarım."

Felix korkudan Yamyam'ın adını bile söyleyemiyordu.

"Kaçma sikik herif!"

"Ya am-"

Seungmin'in sözü çarptığı bir kişi yüzünden kesilmişti. İkisi birlikte yere düşmüştü.

"Ay çok pardon." Seungmin ayağa kalktı ve düşürdüğü kişinin yere düşen cüzdanını aldı. "Vay, demek dedektif he?"

Hyunjin arkadaşının yanına gelerek kolunu hafifçe çimdikledi, "Yavşaklıkta sınır tanımıyorsun Seungmin." Yere düşen adama ellerini uzattı, "Onun kusuruna bakmayın lütfen, kendisinin iq'su köpeğim Kkami ile yarışır."

Düşen kişi Hyunjin'in elini tuttu ve ayağa kalkıp üstünü silkelerken konuştu,  "Sorun yok."

"Bedel ödeyeceksin Hyunjin." Seungmin elinde tuttuğu cüzdanı çevirdi,  "Dedektif Lee Minho. 25 yaşında. Bekar."

Minho alaylı şekilde güldü, "Eğer biraz daha incelerseniz bunu karakolda görüşeceğiz Bay Seungmin."

Seungmin Chanların olduğu kısma döndü ve olayı anlamaya çalışan Felix ve Chan'a doğru bağırdı, "Chan, kocacığım, sevgilin elden gidiyor bak!!"

Hyunjin onun kafasına sertçe vurarak yeniden Minho'ya döndü. "Rahatsızlık için üzgünüz." Hafifçe eğildi, "İzninizle."

Minho gitmeye hazırlanan Hyunjin'i kolundan tuttu, "Chan mı dediniz? Bir ihtimal Christopher Bang Chan?"

"Hayırdır lan?" Seungmin sevgilisine doğru ilerleyecekken Minho'nun sesiyle arkaya dönmüş ve kollarını göğsünde birleştirerek Minho'yu süzmeye başlamıştı, "Ta kendisi ama seni tanıyamadım?"

Seungmin devam edecekken Chan ve Felix gelmişti. Felix sevgilisinin yanına gidip koluna girerek yabancıya utangaç bakışlar atarken Chan doğrudan Minho'ya yönelmişti, "Vay vay, kimleri görüyorum?"

"Kaç yıl oldu, liseden beri baya değişmişsin. Az kalsın tanıyamayacaktım seni Chan."

Minho'yla Chan tokalaşırken Seungmin Chan'a öldürücü bakışlar atarken bir yandan bağırarak söylendi, " 'Kim'leri  göremiyorsun galiba. Ben buradayım ya hani Chan?"

Chan arkasını dönerek tehditkâr konuşan sevgilisine dönüp kolunu omzuna atarak yanıtladı, "Bu kişi benim eşim. Bil diye söylemiyorum sadece demezsem muhtemelen beni bugün eve almayacak. Zor durumdayım dedektif bey."

"Kendisiyle baya bir tanıştık aslında." Seungmin'e bakarak devam etti. "Tencere kapak gibisiniz."

Seungmin Chan'ın omzuna attığı kolunu daha çok kendisine çekerek yanıtladı, "Doğrudur, her başarılı erkeğin arkasında bir Seungmin vardır sonuçta."

Söylediği şeye hepsi gülerken Chan Seungmin'in elinde duran cüzdana bir bakış attı ve devam etti, "Dedektif olacağını bilmiyordum."

"Baba mesleği diyelim." Minho  Seungmin'den cüzdanını alırken devam etti, "Sen?"

JJAM |Minsung|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin