🤍𝗘𝗽𝗶𝘀𝗼𝗱𝗲 18🍃.

104 5 0
                                    



"කොල්ලෝ පොඩ්ඩක් යන් කාමරේට "

"මන්ද "

"ඔව් ඔව් එන්නකෝ පොඩ්ඩක් කතා කරන්න"

දේශාන් රනුෂ්වත් කතා කරන් එයාගේ කාමරේට ගියා රනුෂ් එතන තිබ්බු පුටුව අරන් ඉදගද්දී දේශාන් ඇදේ ඉදගත්තේ.

"මොකො දැන් "

"හරි මොකො ඊයේ බිව්වේ "

"මෙච්චර තකහනියේ එක්ක ආවේ ඕක අහන්නද අනේ "

"කොල්ලෝ කියපන් මොකො උනේ ඇයි බිව්වේ අහ් මොකක් හරි අවුලක්ද "

"පිස්සුද එයි මොන අවුල්ද දැන් බොන්න මොකක් හරි අවුලක් තියෙන්නම ඕනිද "

"අනේ මන්දා බං උබත් දැන් බෙහෙත් බොන්නේ නෑනේ "

"මොන "

දේශාන් ලොකු හුස්මක්‌ අරන් රනුෂ්ට උත්තර දුන්නේ රනුෂ් එහ් අහපු දේට මොන වගේ උත්තරයක් දෙයිද කියලා හිතන් දේශාන් කියන්නේ රනුෂ්ට එයාගේ තාත්තා වගේම ආදරේ කරන මනුස්සයෙක් ඕනම දෙයක්‌ කියන්න පුළුවන් එක්කෙනෙක් රනුෂ් සමහර දවස් වලට එයත් එක්ක කතා කලේ කෝල් එකෙන් හිත නිදහස් කරන්න මොකද ෂෙහාන් වගේම තමා එයාගේ තාත්තාට ඕනම දෙයක් කියන්න පුළුවන්.

"ඩිප්රේෂන් වලට "

රනුෂ් දේශාන් අහපු දේට මලානික හිනාවක් දැම්මේ ඔලුව වනලා ඔව් කියන්න වගේ....

"එහ් කියන්නේ බොනවද "

"නෑ දැන් අඩුයි එහෙම බොන්නේ නෑ "

රනුෂ්ට ඩිප්රේෂන් හැදුනේ එයාගේ තාත්තාගෙයි නංගිගෙයි මරණෙන් පස්සේ එයා එහ් ගැනම හිතලා හිතලා මානසිකව වැටුනා එයාව හොද කරගන්න ගොඩක් මහන්සි උනා ෂෙහාන් යාලුවෙක් වශයෙන් රනුෂ් ගාවම ඉදන් එයාගේ හිත හදන්න උත්සහ කළා ටික ටික හොද උනත් එයාට තාම ඩිප්රේෂන් තිනවා එයා බෙහෙත් බොන්නේ හිතට හරිම නැති වෙලේ කොච්චර මනුස්සයෙක් හිනා වෙලා කතා බහ කරලා ඉදියත් එහ් මනුස්සයා හිත ඇතුලෙන් වෙනම එක්කෙනෙක්...

"උබට මොකක් හරි ප්‍රශ්නයක් තිනවානම් කොල්ලෝ මට කියන්න හිතේ හිර කරන් ඉන්න එපා"

"ඔකේ බොස් දැන් ඕවා අහන්නද මට කතා කලේ"

"හරි ඔයාගේ යාළුවා මේ දවස්වල හෙන අමුතුයි නේ "

සිහින පියාපත්(𝙾𝚗𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐)Where stories live. Discover now