6

536 46 14
                                    

Yeni bölüüüüüm!

Gözümü yeni açtım alın okuyun bebiklerim.

Sizce Yavuz kiminle olcak?

Sizi seviyorum 🤍

Sizi seviyorum 🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yavuz)

İyi okumalar canlar...

💐

Mavi den

Bileğime cam parçasını değdirdiğim anda bir bağırış sesi duymuştum.

" Mavi dur!"

Orkun a bakarken korkudan bembeyaz olmuş yüzünü gördüm, onun sesiyle ise evdeki herkes buraya gelmişti. Elçin teyze çığlık atarken Beyazıt yaklaşmaya çalıştığında bu sefer de ben bağırmıştım.

" Yaklaşma!"

Anında durmuştu.

" Tamam yaklaşmıyorum, yeter ki sakin ol."

" Hiç olmadığım kadar sakinim, merak etme."

Uğur ve Sedat bile bana korkuyla bakıyordu,  Sedat ın suçlu hissettiğini gözlerinden görebiliyorrdum.

Yekta ve orkun ağlamaya başlamıştı bile.

Beyazıt,
" Ne oldu mavi, anlatmak ister misin?"

" Yaşamayı hak etmiyorum."

" Abin ne olacak peki, ya da yağız? Onlara bu acıyı yaşatmak istediğine emin misin?"

Hıçkırıklarım artarken hızlı  bir hamleyle cam parçasını bileğimden geçirmiştim.

"Dur!"

Beyazıt üstüme atıldığında bu sefer de umuta bağırmıştı.

" Ambulans, hemen!"

Eliyle kestiğim bileğimi sıkarak kan akışını kesmeye çalışıyordu.

" Ne yaptın mavi..."

Elçin teyze bayılırken orkun da hıçkırarak Sedat a sarılmıştı. Timuçin bey ise Elçin teyze yle uğraşıyordu, Yekta ve Uğur da öylece donmuştu.

Gözlerim kararmaya başlarken Beyazıt a hitaben fısıldadım.

" Üzülme, hakettim..."

...

Beyazıt tan

Mavi nin fısıldadığı şeyden sonra bayılmasıyla bana kal gelirken bileğini daha sıkı sıkmıştım, gelen ambulansla ise bakışlarımı da ellerimi de ondan ayıramamıştım.

Apar topar hastaneye gittiğimizde ameliyat a alınmıştı, öylece kapının önünde beklerken konuştum. Annem zaten baygın halde olduğu için acildeydi.

" Neden böyle bir şey yaptı aklım almıyor, daha bir saat önce gayet mutluydu."

Kimseden ses çıkmazken Sedat gözlerini kaçırdığında kaşlarımı çatıp ayağa kalktım.

" Sedat? Söylemek istediğin bir şey var mı abicim?"

" Böyle olacağını tahmin etmem-"

Yakasına yapışıp arkasındaki duvara ittirdiğimde inleyerek susmuştu.

" Kardeşimiz ulan o bizim! SENİN YÜZÜNDEN ÖLEBİLECEK OLAN KARDEŞİMİZ!"

Suçlulukla başını eğdiğinde ittirerek bıraktım, sinirim hala geçmemişti. Babam Sedat a hitaben konuştu.

" Defol git buradan."

Sedat,
" Baba kalmak-"

" Git dedim Sedat! Burada onu beklemeyi haketmiyorsun."

Sedat tıpış tıpış giderken biz de uzun  bir süre beklemiştik. Yanıma oturup başını omzuma yaslayan Orkun u kucağıma çekip sarılmış ve saçlarını öpmüştüm.

" Mavi ye bir şey olmasın  abi..."

" Olmayacak Orkun, çağırma kötüyü..."

İçeriden çıkan sağlık çalışanının başına ttopkanmışttık.

" Bitti mi ameliyat, nasıl?"

Kadın derin bir nefes verip konuştu.

" Çok kan kaybetmiş, 0rh+ kana ihtiyacımız var. Ailede varsa daha iyi olur."

Yekta öne atılmıştı.

" Benim uyuyor."

Onlar kan vermeye gittiğinde bize Mavi nin eşyalarını getimişlerdi.

Umut,
" Abi ben bi kötü oldum böyle eşyalarını falan getirince, hava almaya çıkıcam."

Sigaraya çıktığını sanki  bilmiyormuşum gibi davranarak gittiğinde benim de içime  oturduğunu farkettim. Sanki ölm- hayır! Mavi iyi olacaktı..

Poşetin içindeki telefon çalmaya başladığında çıkarıp baktım.

Kalbim 🖤

Arıyordu. Sevgilisi olduğunu düşünüp gözlerimi devirdim ve telefonu açtım, her ne kadar sinir olsam da bilmeye hakkı vardı.

(Hakkı vardı, haketmişti, haketmiyorsun yazmaktan içim bunaldı yeminle!)

" Güzelim? Mesaj atıyorum neden bakmıyorsun, korktum?"

Tanımadığım ses ile kaşlarım çatıldı.

" Siz kimsiniz?"

" ... Asıl sen kimsin, Mavi nin telefonunu neden sen açıyorsun?"

" Ben abisiyim."

" Bir yanlışlık var herhalde, abisi ben oluyorum."

Abisini kalbim olarak kaydetmesine sinirlensem de sırası değildi, boğazımı temizlyip konuştum.

" **** Hastanesine gelsen iyi olur."

" Neden?! Mavi ye bir şey mi oldu?!"

" Kendisine biraz zarar verdi."

Telaş yaptırmaya gerek yoktu, bide yolda ona bişey olmamalıydı.

Telefonu suratıma kapattığında sinirle gülmüştüm. Tekrar telefon çaldığında küfür mırıldanıp telefonu açtım, bu sefer 'sevgilim🤍' yazıyordu

" Bi bitmediniz amına koyim!"

Açıp kulağıma yasladım.

" Mavi? Neden mesajlarıma cevap vermedin, endişelendim."

Niye herkes  gece gece bu çocuğa mesaj atıyordu ya?!

" Ben abisi Beyazıt, Mavi ameliyatta **** hastanesindeyiz."

Telefonu suratına kapattıktan sonra kapının önüne dönüp kardeşimi beklemeye başladım.

Mavi KodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin