Özel bölüm

94 5 7
                                    

Sidra büyümüştü. Ares büyümüştü. Arel büyümüştü.

Hepsi mesleklerini ellerine almış çalışıyorlardı. Sidra doktor olmuştu, Ares asker olmuştu, Arel ise polis olmuştu.

Siday ve Aral artık emekli olmuştu. Yaşlanmışlardı.

Deniz ise evlenmiş ve bir çocukları vardı.

Deniz, Alara diye biriyle tanışmıştı üniversitede, pes etmemiş kaybettiği yıllar sonra aşçı olmuştu.

Alara ise öğretmendi.

Çocuklarının adı Alenya'ydı.

Herkes mutluydu, herkesin bir hayatı olmuştu.

Aral'ın abisini ise kaybetmişlerdi. Kalp krizi geçirerek geçen sene ölmüştü.

Ne evlenmiş, ne de çocuğu olmuştu.

Tek yaşamış, tek ölmüştü.

Mezarı Arel'in yanına yapılmıştı. Aynı soy adı taşıyorlardı en azından değil mi?

Arel her zaman 26 yaşında olarak kalmıştı içinde Aral'ın. Her zaman seviyordu onu ve sevmeye devam edecekti yarısını.

-

Merhabalar! Merhabalar! Nasılsınız?? Kısa bir özel bölüm ile kitap hepten sonlanmış bulunmaktaaa.

Yeni bir kitap yazmayı düşünüyorum fakat o bu kitap gibi olmayacak tabiikide. Daha uzun ve daha iyi yazılmış bir şekilde olacak. Bu kitabı sıkıldığımdan yazmıştım. Ve devam ettirdim. Gerçek ailem kurgusu olarak adlandırılsada, çoğu gerçek ailem kitaplarından farklıydı.

Sevip, sevmemek size kalmış bir karar! Fakat ben bu kitabı yazdığım bir kaç günde çok iyi hissettim kendimi. Tabiikide bende kitabı uzatmak isterdim. Fakat ne kadar denesemde, bu kadar oldu.

Diğer kurgumun daha uzun olması dileğiyle! Görüşürüz!!🤍🤍💫💫

Aral ve Arel (Gerçek ailem)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin