- few month ago -
[ Sekolah Menengah Atas Apgujeong ]
"Kerjakan je dia!" Arah Haneul sambil membiarkan Jichan dan Jiwoon membelasah seorang pelajar lelaki tanpa belas kasihan.
"M-maafkan aku Haneul! Aku janji akan bawa duit yang banyak esok!" Haneul menghampiri lelaki itu sebelum menarik rambut lelaki itu sehingga kepalanya terdongak.
"Banyak cakap kau ni Yedam. Semalam aku dah suruh kau lepas kau sebab kau janji akan beri aku duit hari ini. Tapi mana duitnya?!" Haneul menyepak muka Yedam. Dia mengabaikan Yedam mengaduh kesakitan.
"Budak tu, kau tak nak ajar ke dia?" Jichan melirik ke arah Sungkie yang dari tadi memerhati sahaja gerak geri mereka.
"Sini. Aku nak kau kerjakan budak ni sampai lunyai!" Sungkie teragak-agak untuk mengikut arahan Haneul sehinggalah dia melihat wajah Haneul mulai serius.
"Ok hyung." Sungkie terus menendang perut Yedam dan menumbuk wajah Yedam bertubi-tubi.
"Bagus, tak sia-sia aku ambil kau sertai kami." Haneul tersenyum bangga setelah melihat Yedam mulai lemah.
"Habistu kita nak buat apa dengan jantan ni?"
"Kurung dia Jiwoon. Malam nanti baru kita lepaskan dia." Jiwoon mengangguk dan mengheret Yedam untuk mengurung lelaki itu di dalam bilik rahsia mereka.
"Kau kena ingat Sungkie, kita kena berkeras kalau tak kita akan dibuli balik. Kau tak nak dibulikan?" Sungkie segera mengangguk.
"Ya hyung. Saya join sebab tak mahu dibuli."
"Bagus." Haneul melihat Jiwoon dan Jichan kembali pada mereka setelah mengurung Yedam.
"Kita pergi 'paw' Jeongin jom. Nak harapkan Yedam apa pun tak ada." Cadang Jichan.
"Ok, jom. Semalam pun kita dapat banyak masa 'paw' dia." Jiwoon tersengih dan segera melangkahkan kakinya ke tempat yang menjadi tempat rehat Jeongin.
"Woi Jeongin! Bak sini duit kau!" Jichan menendang Jeongin sebelum menarik kolar baju sekolah Jeongin. Jeongin menggelengkan kepalanya.
"A-aku dah tak ada duit. Semalam yang korang ambil tu duit belanja untuk seminggu." Jichan memutarkan biji matanya sebelum menumbuk Jeongin.
"Alasan!!"
"B-betul. Tengok dompet aku, kosong! Tolonglah jangan pukul aku. Aku merayu!" Jiwoon mengambil kaca mata Jeongin dan tersenyum lebar.
"Boleh, kami tak akan pukul kau. Tapi mungkin akan beri sedikit hadiah." Jiwoon mencampakkan kaca mata itu ke lantai sebelum memijak kaca mata itu bersama Jichan.
"Cermin mata aku!!" Rintih Jeongin apabila dia dapat melihat kumpulan itu menjahanamkan kaca matanya walaupun pandangannya sedikit kabur.
"Dah jom blah." Arah Haneul setelah melihat kaca mata Jeongin telah pun pecah dan patah. Sungkie mengikut Haneul dari belakang.
Ya. Haneul, Jichan, Jiwoon dan Sungkie merupakan sekumpulan pembuli yang akan membuli sesiapa yang mereka mahu, tidak kira jantina dan umur. Asalkan kemahuan mereka tercapai.
Biarpun laporan dibuat pada guru, namun tiada tindakan diambil. Oleh kerana itu, tiada sesiapa yang berani untuk melaporkan pada guru kerana mereka pasti akan dicari dan dibuli.
***
"Buat kerja sekolah aku! Ni tambahan kerja sekolah!" Gahyeon menunduk apabila melihat Daeyoung menjeling tajam ke arahnya.
YOU ARE READING
☾︎𝐂☽︎ ᴡʜɪsᴘᴇʀs ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴀʀᴋ: ᴛʜᴇ sᴄʜᴏᴏʟ ᴏғ sᴇᴄʀᴇᴛs
Fanfiction" Selamat datang ke permainan yang menentukan nasib kalian. " Sekumpulan murid yang terjebak dalam satu permainan misteri sehingga nyawa mereka menjadi taruhan. " Bodoh! Aku tak mahu bermain permainan ini lagi! " " Kau tak boleh lari!! " Apakah na...