Yeni bölüüüüüm!
Yarın açılış var yeni bölüm atamayabilirim aşklar
Sizi seviyorum 🤍
(Giray)
İyi okumalar canlar...
🍻
Giray dan
Resmen beni öpmüştü ve ben bundan rahatsız olmamıştım!
Gediz,
" Bir şey demeyecek misin?"Geri çekilip başımı çevirdim.
" Ahmet abi gelicek şimdi, görmesin."
Kaşları çatılırken konuştu.
" Neden görmesin?"
Derin bir nefes verip gözlerine baktım.
" Çünkü ben bir ilişkiye hazır değilim ve aklım karışık. Yarın gidiyorum Gediz, uzun bir süre de burada yokum. Babamlarla bu gün yaşanandan sonra gelmemeyi düşünüyorum."
Yüzü hayalkırıklığıyla düştüğünde yutkunmuştum.
Gediz,
" Gitme Giray..."Ayağa kalkıp üst kata yöneldim.
" İyi geceler..."
Bir şey demeden rastgele bir odaya girip yatağa oturdum öylece duvara bakarken uzun bir süre düşündüm. Yanımda hissettiğim hareketlilikle oraya döndüğümde Ahmet abiyi gördüm.
" Aşık mısın ona?"
" Gördün mü?!"
Şaşkınlıkla kaşlarım havaya kalkmıştı.
" Evet."
Bir süre sorusunu düşündüm.
" Daha önce ona hiç o gözle bakmamıştım..."
" Birisine baktın mı peki?"
Beklenti dolu sesiyle ona döndüğümde nefes nefese konuşmamı beklediğini farkettim.
" Evet..."
Ahmet abiyi daha önce defalarca süzmüştüm, kendisi gerçekten eşsiz birisiydi. Duruşu, her zaman çatık olan kaşları, güldüğünde tek tarafta çıkan gamzesi, gözleri diye gidiyordu bu liste.
" Kim?"
" Sen."
Yutkunduktan sonra birkaç saniye bunu sindirmeye çalışmıştı. Ben ise oldukça aptalca olan bir şey yapıp dudaklarına yapıştım.
Elini boynumla yanağım arasındaki yere yaslayıp öpüşüme karşılık vermeye başladığında kalbim deli gibi atıyordu.
Ben her ayrılmaya çalıştığımda daha sert öpüyordu, en sonunda nefes nefese ayrıldığımızda yüzlerimiz hala birbirlerine çok yakındı.
Burnunu burnuma sürtüp konuştu.
" Beni de reddedecek misin?"
" Gitmek zorundayım..."
" Gitme Giray, benimle kal..."
" Kalamam. Ama belki bir gün dönerim. Sadece..."
Kaşları çatılırken konuştu.
" Sadece ne?"
" Buradaki son gecem özel olsun istiyorum."
Gözleri şaşkınlıkla açılmıştı, yaptığım imayı anladığında ise yutkunup gözlerini yumdu.
" Doğru mu anladım Giray?"
" Evet, seni istiyorum."
Beni kucağına alıp yatağa yatırmasıyla kalbim heyecanla atmaya başlamıştı.
" Emin misin güzelim?"
" Eminim.."
...
Alarmımın sesini duyduğumda gözlerimi açıp etrafa bakındım, alarmı kapattıktan sonra belimde hissettiğim kolların arasında dönerek Ahmet ile yüz yüze geldim.
Gülümseyerek dudaklarına öpücük bıraktım, gözlerini yavaş yavaş araladığında beni görmesiyle gülümsemişti.
" Uyandığım en güzel gün olabilir."
Kollarını ittirip benden ayrılmasını sağladığımda kaşları çatıldı, ardından sırt üstü uzanmasını sağlayıp başımı göğsüne yaslamış, tek kolumu da beline sarmıştım.
Güldüğünde ben de gülmüştüm.
" Rüya gibisin güzelim."
" Genç diyodun ne oldu da güzelim e terfi ettik."
" Seviştik ya güzelim, bence yeterli bir sebep."
Bir süre öyle yatıp havadan sudan sohbet etmiştik. Yataktan kalkıp bavulumun başına geçmemle kaşları çatıldı.
" Noldu?"
Şaşkınlıkla ona döndüm.
" Gidiyorum ya Ahmet, ne demek ne oldu?"
Sıkıntılı bir nefes verip yanıma geldi ve ellerimi tuttu.
" Kal işte Giray, ne güzel yaşarız burada beraber. Hem benim aile derdim de yok bak."
Ahmet yetimdi, bu evde yaşayan yaşlı bir dedeye bakmıştı zamanında. Dede de evi ona bırakmıştı, sonrasında çalışa ede kahveyi tutmuştu ve baya iş yapıyordu.
Dudaklarını öperek lafını kesmiştim.
" Lütfen yapma..."
Sıkıntıyla nefes verip yüzümün her yerini öpmüştü.
Giyindikten sonra Ahmet in zoruyla kahvaltı etmiştim.
" Gidiyorum ben o zaman..."
" Ne saçmalıyorsun Giray? Bırakıcaz ya seni havaalanına."
" Diğerleri haftaya gittiğimi sanıyor, kimseyle vedalaşmak istemediğim için böyle bir çözüm buldum. Seninle de vedalaşmak istemiyorum..."
Bana sarılmaya kalktığında geri çekildim.
" Veda yok, tekrar görüşücez."
Yumruklarını sıkmaya başladığında gözlerim dolmuştu, hiç beklemeden kapıyı çarpıp çıktım ve benim için gelen taksiye bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Mahalle (BxBxb)
Teen Fiction🍻 bxbxb ve mahalle kurgusudur. Giray ın hayatını okumaya hazır mısınız? Homofobikler naş naş canım!