13

193 34 3
                                    

Yeni bölüüüüüüüüüüüm!

Keyfim yok ama size bölüm yazdım:)

Sizi seviyorummm 🖤

İyi okumalar canlar...

🍻

Giray dan

Onu sertçe ittirdiğimde şokla ona bakıyordum.

" Ne bok yedin lan?!"

Ceyhun şok olmuş ifadesiyle anlaşılan kendi yaptığı şeye şaşırmıştı.

" Özür dilerim Giray, yemin ederim bilinçli olarak yapmadım. Hala arkadaşız bence de."

Sinirle gülüp bağırarak konuştum.

" Siktir git Ceyhun! Gidiyorum ben sen de ne bok yersen ye, ailene de nasıl açıklayacaksan açıkla artık sevgililerim var benim."

Sevgililerim var dediğimde oldukça şaşırmıştı, umursamadan üst kata çıkıp kendi odamdan özel eşyalarımı toplayıp evden bir hışımla çıktım.

Ahmet in evine geldiğimde gediz de hala içerideydi, kapıyı açan Ahmet beni gördüğünde şaşırmıştı ama düşünmeden içeri buyur etti.

" Bir şey mi oldu Giray?"

Gediz den gelen soruyla utanarak başımı eğdiğimde Ahmet parmaklarını çeneme getirip yüzüne bakmamı sağladı.

" Size ihanet etmiş gibi hissediyorum..."

Gözlerimi kaçırdığımda hala çenemi tutuyordu, ikisinin de kaşları çatılırken Ahmet konuştu.

" Ne oldu giray, anlatır mısın lütfen? Endişelenmeye başladım."

Gözlerine bakıp konuştum.

" Ceyhun beni öptü."

Saklamam gerektiği düşünülebilirdi ama daha sonradan başka bir şekilde öğrenmeleri aramızı bozabilirdi.

Donup kalan Ahmet ile telaşa kapıldım ve ikisine de bakarak konuştum, gediz in de Ahmet ten pek bir farkı yoktu.

" Ama yemin ederim hoşuma gitmedi, hatta ittirdim onu! Evi terk ettim, buraya geldim!"

Panikle konuştuğumda gediz dudaklarıma minik bir öpücük kondurduktan sonra Ahmet in elinden tutup kapıya yöneldi.

" Endişelenme bebeğim, bizim ufak bir işimiz var onu halledip geliyoruz."

Neler olacağını anlayarak koluna yapışmıştım, yalvaran gözlerle ona bakıyordum.

" Lütfen uzatmayalım Gediz, oldu bitti ben de cevabını verdim! "

Ahmet öfkeyle kapıya yöneldiğinde önüne geçip sırtımı kapıya yasladım.

" Yalvarırım durun!"

" Bide o herif için yalvarıyor musun Giray! Öldürücem o iti!"

Ahmet in bağırmasıyla irkilmiştim. Ben milim kıpırdamadığımda gediz sinirle yüzünü sıvazlarken Ahmet gözlerime kitlenmişti.

" Başınıza bela açılmasını istemiyorum! Eğer beni biraz olsun seviyorsanız Ceyhun a gitmezsiniz."

Gediz sıkıntılı bir nefes verip koltuğa oturduğunda Ahmet te aynısını yapmıştı.

Gediz,
" Tamam gitmiyoruz, ama o herifi gördüğüm yerde öldürücem haberin olsun. "

Ahmet,
" Karşı çıkarsan sıkıntı çıkar haberin olsun Giray."

Yanlarına gidip ortalarına oturduğumda ellerini tutmuştum.

" Başkası önemli değil, ben sizi seviyorum."

Söylediğim şeyle ikisinin de gözleri ışıldarken gediz boynumdan, Ahmet ise alnımdan öpmüştü.

Ahmet,
" Ben de sizi seviyorum."

Gediz,
" Sizi tahmin edemeyeceğiniz kadar çok seviyorum."

Üçümüz sarıldığımızda kendimi hiç olmadığım kadar huzurlu hissetmiştim. Aklıma gelen şeyle geri çekilip gözlerimi kaçırdım.

" Ahmet, sorun olmazsa bu gece sende kalabilir miyim?"

Ahmet kaşlarını çatmıştı.

" Sorduğun soruya bi dönüp bak istersen güzelim, tabiki kalabilirsin."

Gülümsediğimde sertçe dudaklarımdan öptü.

" Seni ısırmak istiyorum!"

Omuzlarımı silkip cilveli bir şekilde konuşmuştum.

" Isıır."

Yanağımı sertçe ısırması beklediğim bir şey değildi. Acıyla geri çekildiğimde gülmüştü, gediz ise gülerek bizi izliyordu. Gülerek konuştum.

" Hadi dışarı yemeğe çıkalım, en sevdiğim mekana daha gitmemiştim hem."

Ahmet ve Gediz kimin ödeyeceğini tartışırken benim dediğim olmuş ve benim ödeyeceğime karar verilmişti.

Mekana gidip güle eğlene yemeğimizi yiyorduk.

Gediz,
" O kadar özledim ki seni giray... Sana bakmayı bile özledim, her gece işten çıkarken kahvenin önünden geçmeni, beni her seferinde reddetmeni, arkadaşlarınla gülüp eğlenirken seni izlemeyi..."

Ahmet,
" İyi ki döndün, yoksa ikimizin de bir kısmı yarım kalacaktı."

Gözlerim dolmuştu, aslında kolay kolay ağlayan bir insan da değildim.

" Açıkçası beni bu kadar çabuk affetmenize şaşırdım, kafamda o kadar kötü senaryolar kurmuştum ki.."

İkisi de gülerken Gediz konuştu.

" Seni o kadar özlemişiz ki Giray, sana kızamadık. Sana olan sevgimiz kırgınlığımızın önüne geçti."

İki elimi de onlara uzattığımda tutmuşlardı.

" İyi ki hayatımdasınız. Sizi seviyorum, ayrı ayrı ama  aynı "

" & Ayrı ayrı ama aynı..."

Son


Şaka şaka gül diye
Sonraki bölümde görüşürüzzzz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bizim Mahalle (BxBxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin