Yeni bölüüüüüüüüüm!
Güzel gidiyorum bence kfkdfdkkfkfkf uzun bir bölüm oldu bence bu arada
(Gediz Dinç)
İyi okumalar canlar...
🍻
Giray dan
Annem ve babama farkettirmeden evden çıkmıştım, zaten uyudukları için sorun yoktu.
" Nereye böyle kaçak?!"
Odamın camından atlamıştım ve şansıma arka sokakta Oktay çıkmıştı, bizim evi mi izliyordu yoksa?!
" Sana n-"
Bu şimdi dediği kadar aşıksa bana yardımcı olabilirdi...
" Fatih in başı dertte, onun için uğraşıyordum."
Sakince cevap vermem hoşuna gitse de sonradan kaşları çatıldı.
" Sorun ne, çözelim?"
" Fatihle Ahmet biraz tartışmış galiba, biz de konu reise ulaşmadan Ahmet i durdurmak istedik."
Gülüp telefonunu çıkardığında ben de gülmüştüm.
" Tek bir şartla çözerim."
Gülüşüm solup kaşlarım çatıldığında kafamı merakla sallamıştım.
" Neymiş o?"
" Bana bir şans vereceksin.."
Dişlerim sıkılırken istemsizce başımla onaylamıştım. Fatih i reis değil ama ben öldürecektim!
" Alo Ahmet?"
" Ne var Oktay?"
Gergin sesi buradan duyuluyordu."
" Mesleyi duydum, reise ulaşmadan çözelim diyoruz."
" Çok geç kardeşim, reisin yanındayım. Kapat."
Suratına kapandığında onu umursamadan koşmaya başladım, bir yandan da telefonumu çıkarmaya çalışıyordum. Reis tayfasına yanlışı olanı komaya sokana kadar döverdi.
Ayağımın takılmasıyla yerde yuvarlanırken acıyla inlemiştim, elimin acısını umursamadan yattığım yerden Fatih i aradım.
" Efendim kardeşim, buldunuz mu?"
" Oktay a arattırdım, çok geç kalmışız."
Telefon suratıma kapandığında yavaşça yerden kalktım üstümü silkeleyeyim derken sol elimin acımasıyla inlemiştim, umarım çatlak ya da kırık yoktur...
Sakin adımlarla kahvehaneye vardığımda iki taraf da tartışıyordu, reis ise gözlerini kapatmış alnını ovuyordu.
Beni gördüklerinde hepsi şok içinde susmuştu. Kıyafetlerim toz içinde, tişörtüm delik, saçlarım dağınıktı ve sağ elimle sol bileğimi tutuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Mahalle (BxBxb)
Roman pour Adolescents🍻 bxbxb ve mahalle kurgusudur. Giray ın hayatını okumaya hazır mısınız? Homofobikler naş naş canım!