Yeni bölüüüüüüüm!
Ben önceki bölüme bu kadar tepki geleceğini düşünememiştim
Gerçekten alındım gücendim
Sadece bir tık sizi korkutayım demiştim ama ben korktum dkkdkd
Bu yüzden yarım kalan bir bölümü paylaşıyorum rahatlayın diye.
İyi okumalar canlar...
🍻
Giray dan
Bir yıl önce dedemin yanına gittiğimde bana abimi unutabileceğim yeni bir hayat vadetmişti, ama karşılığında da eski hayatımı almıştı.
Beni İngiltere ye göndermek isteyen dedem karşılığında da eski yaşadığım yerdeki 'fakir' arkadaşlarımı ve çevremi unutmamı söylemişti.
Reddettiğimde bana tek seçeneğimin o olduğunu söyleyerek babama karşı savunduğum adamın o kadar da iyi olmadığını hatırlatmıştı.
Bir an Ahmet in yanına gidip onunla yaşamayı düşünsem de çocukluk arkadaşım Ceyhun buna engel olmuştu. Bana ihtiyacı olduğunu söylediğinde belli bir süreliğine yanında kalmıştım.
Ancak bu süre bitmek bilmemişti. Olay da şuydu. Ceyhun u evlendirmek isteyen ailesi cemiyetten birisini arıyordu ve Ceyhun evlenmek istemiyordu.
Ben de Ceyhun ailesini ikna edene kadar onunla sevgili taklidi yapacaktım. Şuan ise aradan bir yıl geçmişti ve biz nişanlıydık. Ben de mahalleye dönmezsek bu oyunu bitireceğimi söylediğimde Türkiye ye dönmeyi kabul etmişti.
Şimdi de arabada mahalleye yaklaşıyorduk, ben gerginlikten ellerimle oynarken Ceyhun direksiyondaki tek elini çekip ellerimin üstüne koydu.
" Güzelim biraz sakin mi olsan?"
" Nasıl sakin olabilirim acaba?! Sevdiğim iki adama seni nişanlım olarak tanıtacağım!"
" Buna mecbur olduğumuzu-"
" Hemen bu oyunu bitireceksin Ceyhun, yoksa ben bitiririm!"
Sıkıntılı bir nefes verip yola odaklandı, bana cevap vermediğinde somurtup kafamı cama çevirdim.
Geldiğimizde arabayı durdurduğu gibi inip arkadaşlarıma koştum, Ceyhun u tanıttığımda herkesin yüzündeki şok ifadesini izlemiştim.
Ahmet,
" Kim?!"Ceyhun elimi tutup gülümsedi.
" Nişanlısıyım."
" Bi dur ceyhun."
Elimi çekerken kulağına fısıldadım. Ardından bizimkilere döndüm.
" Ahmet in evde toplanalım mı, anlatmam gerekenler var?"
Sormadan emrivaki yapmış oldum ama umursamadan önden giden Ahmet i takip ettim.
" Nişanlının işi yok mu?"
Ters bir şekilde kovarcasına sorduğu soruyla Ceyhun gevşek bir sesle konuşmuştu.
" Yok ya müsaitim ben."
Ben ona gözlerimi devirirken gediz in yumruklarını sıktığını görmüştüm, eve vardığımızda herkes bir yerlere otururken Orhan, yanıma oturmak üzere olan Ceyhun u itip yerleşmişti. Fatih de diğer yanıma otururken sırıtıyordu.
Ceyhun umursamadan rastgele bir yere oturduğunda Gediz sabırsızca konuştu.
" Açıklama yapmayı düşünüyor musun Giray?"
Sıkıntılı bir nefes verip bütün her şeyi anlattığımda herkes sessizce beni dinlemişti. Memnuniyetsizce etrafı inceleyen Ceyhun sözlerimle bana dönmüştü.
" Yani Ceyhun ile olan nişanlılığımız tamamen sahte."
Ahmet,
" Neden 'nişanlıyız' diye geldiniz o zaman?"Ceyhun,
" Çünkü ülkeye geçen hafta döndük, aile yemeğinde ise biraz pot kırdık. Ve bizden şüphelenip peşimize adam taktılar, ama hiçbir şeyden haberimiz yok sanıyorlar."" Yani kısa bir süre daha bu oyuna mecburuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bizim Mahalle (BxBxb)
Teen Fiction🍻 bxbxb ve mahalle kurgusudur. Giray ın hayatını okumaya hazır mısınız? Homofobikler naş naş canım!