•7 👁

9 1 0
                                    

𝙰𝚜 𝙹𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚂𝚑𝚛𝚎𝚜𝚝𝚊 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚢, 𝚂𝚑𝚛𝚎𝚜𝚝𝚊 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚣𝚎 𝚒𝚗 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔. 𝙹𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚡𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍. 𝚂𝚑𝚛𝚎𝚜𝚝𝚊 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚘𝚗𝚍, 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚏𝚒𝚡𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎. "𝙰𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚔𝚊𝚢?" 𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗, 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍. 𝚂𝚑𝚛𝚎𝚜𝚝𝚊 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖, 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚏𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚜. "𝙸...𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚊𝚐𝚎," 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚑𝚎𝚛 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚜𝚑𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐.

𝙹𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚒𝚜𝚝𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚎𝚡𝚙𝚛𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍, "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚊𝚐𝚎 𝚜𝚊𝚢?" 𝚂𝚑𝚛𝚎𝚜𝚑𝚝𝚊 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚊 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚘𝚠𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎. 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚙𝚒𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚟𝚒𝚍𝚎𝚘𝚜 𝚘𝚏 𝚅𝚒𝚜𝚑𝚠𝚊 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙼𝚊𝚛𝚢, 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗𝚝𝚒𝚖𝚊𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚣𝚢 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛.

𝙰𝚜 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚒𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚟𝚒𝚍𝚎𝚘𝚜, 𝙹𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚊 𝚙𝚊𝚗𝚐 𝚘𝚏 𝚜𝚢𝚖𝚙𝚊𝚝𝚑𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛. 𝙷𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎𝚍 𝚊 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛, 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚘𝚛𝚝 𝚑𝚎𝚛. "𝙸'𝚖 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢," 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚑𝚒𝚜 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚐𝚎𝚗𝚝𝚕𝚎. 𝚂𝚑𝚛𝚎𝚜𝚑𝚝𝚊 𝚜𝚗𝚒𝚏𝚏𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚒𝚙𝚎𝚍 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚜, 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚘𝚕𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚍 𝚘𝚏 𝚎𝚖𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚊𝚝𝚎𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚘𝚟𝚎𝚛𝚠𝚑𝚎𝚕𝚖 𝚑𝚎𝚛. "𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚎 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚎," 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚚𝚞𝚒𝚎𝚝𝚕𝚢, 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎.

𝙹𝚘𝚜𝚑𝚞𝚊 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚞𝚒𝚕𝚝𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚞𝚗𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚘𝚏 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢. 𝙷𝚎 𝚔𝚗𝚎𝚠 𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚒𝚎𝚛, 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚗 𝚑𝚘𝚠 𝚝𝚘 𝚋𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚋𝚓𝚎𝚌𝚝. 𝙽𝚘𝚠, 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚔𝚗𝚎𝚎𝚜, 𝚝𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚊𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎, 𝚑𝚎 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚜𝚝 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚕𝚍. "𝙸'𝚖 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢," 𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚙𝚎𝚊𝚝𝚎𝚍, 𝚜𝚝𝚎𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛. "𝙸 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞. 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚘𝚠 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢 𝚒𝚝."

"SHRESHTA ☘️💌"Where stories live. Discover now