Yine ve yine benn🥳
Nasılsınız canlarım umarım iyisinizdirrr🙃
Hepinizi öpüyor ve iyi okumalar diliyorum🪼
Islansın-DKTT
~☆~
cagrimertkilicsoy:
Story atmamı beklediğini deseydin daha önceden paylaşırdım be güzelim.Kaç defa okudum bilmiyorum ancak beynim durmuş gibiydi. Acil cevap vermem lazımdı.
aselgurer:
Ne alaka be
Niye senin story atmanı bekleyeyim bencagrimertkilicsoy:
Onu sana sormalıyız
Ama benim birkaç tahminim var
A) Hasretimden dayanamadığın için
B) Yunan Heykeli yüzümü doya doya incelemek için
C) Rüyanda beni görmek istediğin için
D) 'karizmanın öz evladı Çağrı Mert Kılıçsoy bir fotoğraf paylaşsada gözüm gönlüm şenlensin' dediğin için
E)Hepsiaselgurer:
F) Hiçbiricagrimertkilicsoy:
BALHSHSSBALHSHSHBAL
Peki madem sen öyle diyorsan öyle olsun bal hanım
Ee napıyorsunaselgurer:
Müsaade edersen eğer uyuyacağım malum yarın okul varcagrimertkilicsoy:
İyi geceler ballı rüyalar o zaman bal hanım
Rüyanda beni gör😴(Gönderilmedi)aselgurer:
Sanada egoist bey
(cagrimertkilicsoy mesajınıza 🍯 ifadesi koydu)Ertesi Gün~
Beşinci derse girmiş sınıf rehber hocamızın defteri imzalayıp yoklamayı almasını bekliyorduk. Nihayet bitirdiğinde konuşmaya başladı.
"İlk haftadan bune çocuklar, beni şaşırttınız gerçekten. Sınav öğrencisi olduğunuzun farkında değilsiniz galiba, şuan hayatınızın en önemli noktasındasınız. Bu noktada vereceğiniz bir karar tüm hayatınızı etkileyecek ancak siz bunun önemini bilincinize daha tam olarak oturtamamışsınız anlaşılan."
Anlamaz gözlerle bakıyorduk, ilk haftadan ne sorun çıkmış olabilirdi ki? Oda bu durumu anlamış olmalı ki açıkladı.
"Derslerde sohbet muhabbet etmenizi diyorum gençler. Özellikle de siz, arka dörtlü, dersi ne güzel kaynatıyormuşsunuz öyle. Anlıyorum eğlenmek istiyorsunuz, bir daha ne kadar istesenizde bu ortamı bulamayacaksınız o yüzden keyfini doyasıya çıkarmak istiyorsunuz ancak böyle olmaz. Dediğim gibi eğer güzel bir gelecek kurmak ve hayallerinizi gerçekleştirmek istiyorsanız bu sene önceki senelerden daha disiplinli olmalı ipin ucunu asla gevşetmemelisiniz. İp gevşediği anda elinizden kaçar. Biliyorum biraz daha bilinçli olacaksınız ancak ben yine tedbirimi alayım. Yer değişikliği yapıyoruz."
Herkes itiraz eden sesler çıkartırken hoca zerre umursamıyordu."12. sınıf olmanız kuralların olmadığı anlamına gelmez, her sene olduğu gibi bu senede yer planınız olacak elbet."
Yanımda oturan Sude'ye üzücü bir bakış attım, ayrılmak istemiyordum. İnşallah bizim yerimizi değiştirmez. O sırada hoca birkaç yeri değiştiriyordu bile. Tahmin ettiğimizden daha az bozuyordu düzeni, tam bitti derken hocanın yaptığı son hamleyle tüm düzenim bozuldu.
"Yunus, Mert kalkın siz oradan ve Asel ile Sude'nin arkasına geçin." İtiraz edemezdim her ne kadar istemesemde arkamda oturan şahıslar çok gevezeydi bu yüzden dersi dinleyemiyordum. Çağrı'nın arkamda oturma düşüncesi bile onlardan daha iyiydi.
Çok umursamadan önüme döndüm, yer değişikliği bittikten sonra klasik rehberlik dersi işledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal - Yarı Texting
ChickLitKamaşıyor gözlerim bebeğim Öyle gülmek olur mu gözünü seveyim? Cennet dudaklarınmış öp de öleyim '☆ 🍯25.09.2024🍯