Bu bölüm Çağrı ve Asel'in tatlılıkları🥹💗
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen ballarım🫠
Şu sıralar sırf bu bölüm için sürekli mey dinliyorum❤️🩹😍
~☆~
Asel Gürer
Heyecanlıydım.
Tabii ki okulda söylediğim ilk şarkı veya çaldığım ilk gitar değildi ancak hemen hemen tüm sorumluluğun bende ve Çağrıda olduğu bir programdı.
Oğuz Hoca bizi dördüncü ders başlayınca almış son bir prova yapmıştık. Şimdi ise öğle arasına girecektik. Aşağıya enstrümanlar ve hoparlör indiriliyordu.
Bende indirilecek yerde bir oraya bir buraya dönüp duruyordum. Çağrıgil ise duvara yaslanmış 'en iyi hatay usulü İstanbulda nerede yenir' diye konuşuyorlardı. O sırada Çağrı seslendi.
"Kızım dönüp durma artık, sakin ol biraz. İlk defa sahneye çıkmıyoruz. Gel buraya." Haklıydı ancak tutamıyordum kendimi. Yanlarına gidince Ege konuşmaya başladı.
"Bakın Salih Usta çok güzel yapar, bugün okul çıkışı gidelim hepimiz. Gömelim olmaz mı?"
"Olur bana uyar." Çağrı'nın onaylamasıyla Yunus başını salladı. Bunlarda götle don gibiydi. Ayrılmıyorlardı. Bana dönen gözlerle başımı salladım ve onayladım.
"Tamam gidelim." Çağrı'nın gittiği yerlere gitmeyi çok istemezdim normalde ama son zamanlarda iyi anlaşıyorduk. Birbirimize zararımız yoktu. Omzuma atılan kol ile geriye çekildim.
"Nereye gidiyoruz?" Gelen Şahin'di.
"Biz gidiyoruz sen gelmiyorsun." Kızgın sesimle kaşlarını çattı.
"Pardon hanımefendi. Ben gitmiyorsam sende gidemezsin."
"Hoşt ulan. Senden izin mi alacağım."
"Tabii izin alacaksın kızım abinim ben senin." Göz devirdim.
"Pabucumun abisi. Benden 4 ay önce doğman abim olduğun anlamına gelmiyor." Dil çıkardım.
"Seni amcama söylerim. Kızın kafede elin oğlanlarıyla buluşuyor derim." Çağrıdan bir öksürük sesi duyuldu. Yunus gülerek sırtına vuruyordu.
"Elin oğlu dediğin Yamaç Abi, teyzemin oğlu farkındaysan." Omuz silkti.
"Banane benim için elin oğlu." Tam ağzımı açacaktım ki Ege konuştu.
"Sende gel kardeşim, yabancı mısın sanki. Hatta kızlarıda çağır istersen Asel. Çağrıgilde Demir'e söylesin. Gidelim hep beraber."
"Tamam söylerim çıkışta."
Öğle arasında olduğumuz için bahçe biraz kalabalıktı ancak Oğuz Hoca'nın sahneye diktiği öğrenciler enstrümanlara kimseyi yaklaştırmıyordu.
"Bizde kantine mi gitsek?" Hepimiz Yunus'u onaylayıp kantine geçmiştik. Demirde gelmişti yanımıza. Demir, Çağrı'nın Yunus kadar olmasada en yakın arkadaşıydı. Şimdi ise Çağrı ve Yunus kantinden alıp gelecekti isteklerimizi.
"Bana iki tane döner, bir tane yanına ayran, birde kek." Parayı uzatıp sıraladığım liste ile Demir ve Ege bana şaşkın gözlerle bakıyordu.
"Kızım sen nasıl yiyeceksin o kadar şeyi." Şahin gülmeye başladı.
"Bu daha onun heyecandan dolayı az yemiş hali." Demir hayret dolu bakışlarını atarken omuz silktim.
"Yemeyi seviyorum ne yapayım. Hem kantinin ekmeği küçük oluyor." Çağrıgil alıp geldiğinde bana uzattığı poşeti aldım. İçine baktığımda istediklerimin dışında bir tanede piko olduğunu gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal - Yarı Texting
ChickLitKamaşıyor gözlerim bebeğim Öyle gülmek olur mu gözünü seveyim? Cennet dudaklarınmış öp de öleyim '☆ 🍯25.09.2024🍯