Oy vermeyi unutmayın lütfen🙃
~☆~
Asel Gürer
Delirecektim. Tenefüs boyunca kapıya vurmuş, açmaları için bağırmıştım ancak kimse sesimi duymamıştı. Buraya ders harici çıkan olmazdı, zaten pekte birşey yoktu burada. Ancak tenefüs bitmişti ve elbet birisi çıkardı.
Ben burada canla başla uğraşırken Çağrı Bey ise interneti kapatmış dinozor oyunu oynuyordu. Ters ters ona bakarken göz göze geldik.
"Var mısın yarışa, Balcım?" Ciddi misin der gibi baktım.
"Bakmasana öyle, gel hadi."
"Farkındaysan burada mahsur kaldık, Çağrı."
"Kızım boşa uğraşıyorsun, ders için öğrenciler gelse bile duymazlar odada yalıtım var." Maalesef ki öyleydi.
"Peki ne yapacağız?"
"Yunus, burada seninle olduğumuzu biliyor."
"Yani?"
"Sadece bu ders çalışacağımızı biliyor, bu ders gelmediğimde bir terslik olduğunu anlayıp kontrole gelir."
"Bu derste boş; hem belki işimiz uzadı yada baştan bir tekrar daha yapmak istedik ders boş olduğu içinde gelmedik. Yunusta böyle düşünüp gelmeyebilir."
"Yok düşünse bile yinede gelir. Malum beni öldürmüş, parça pinçik etmiş olabilirsin öyle ihtimaller var."
"Yamyam mıyım oğlum ben?"
"Evet, hatırlarsan 2 sene önce kolumu ısırmıştın. Hala izi var." İyi bok yemişim. Allah'ım niye herkes bu olayı hatırlıyor ya? Boğazımı temizledim.
"Abartma iz çıkacak kadar ısırmadım."
"Gelde göstereyim." Yanına gittim.
Isırdığım yeri gösterdi. Evet, iz vardı ancak çok belli olmuyordu. Zaten birkaç yuvarlak gibiydi, diş izi olduğu belli olmuyordu.
"Gördün mü?" Başımı salladım.
"Ama sende hak etmiştin." Ciddi misin der gibi baktı.
"Alt tarafı proje ödevine çay dökmüştüm."
"Ben o ödev için kaç gece uyumadım biliyor musun sen? Hemde teslim günü ertesi gündü. Salak kadına durumu açıkladığımda kabul etmemiş, dikkat etseydin diyip 50 vermişti. Az daha dersten kalacaktım."
"Haketmişim. Kusura bakma bal ben detayları bilmiyordum." Sonra sırıtmaya başladı.
"Hatırlıyor musun, sen benim kolumu ısırırken gelen nöbetçi hocanın yüzündeki ifadeyi?" Hocanın surat ifadesi gözümün önünde canlanmıştı. Çağrı ile göz göze gelince ikimizde kahkaha atmıştık.
Uzun süredir böyle içten gülmemiştim. Birkaç dakika sonra gülmemizi durdurabilince Çağrı konuşmaya başladı.
"Ee var mısın iddiaya?"
"Saçma sapan işlerine alet etme beni." Alayla sırıtmaya başladı.
"Ne o korktun mu yoksa?"
"Ben ve korkmak öyle mi?" Kısa bir kahkaha attım. "Aynı cümle içinde bile mantıksız geliyor insana."
"Kabul o zaman?"
"Kabul be, senden korkan senin gibi olsun."
"Karizmatik, yakışıklı, okulun gözde ve popüler çocuğu, zeki, haval-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bal - Yarı Texting
ChickLitKamaşıyor gözlerim bebeğim Öyle gülmek olur mu gözünü seveyim? Cennet dudaklarınmış öp de öleyim '☆ 🍯25.09.2024🍯