Oczami Emily
Odrazu po starcie wszyscy ruszyli z piskiem opon. Wszyscy prócz mnie. Poczekałam 10 sekund żeby dać im nadzieje i satysfakcję że wygrają a następnie ruszyłam z piskiem opon prędko wyprzedzając innych zawodników. Gdy zrównałam sie z autem Payna przyspieszyłam zostawiając go w tyle. Byłam na prowadzeniu na liczniku było grubo ponad dwieście kilometrów na godzinę. Przed nami widać było koniec pasa startowego. Reszta została w tyle i przyglądali sie temu co się teraz stanie. Będąc prawie na końcu pasa zdjęłam noge z gazu i zaciągnęłam ręczny powodując obrócenie się samochodu o 180 stopni na drifcie i wcisnęłam gaz w podłogę rozpędzając auto do maksymalnej prędkości przekraczając pierwsza metę. Wszyscy stali w szoku po chwili jednak było słychać krzyki i oklaski. Podjechałam po odbiór mojej wygranej i pierw odstawiłam samochód do garażu z moimi cudeńkami a następnie wróciłam do domu. Nikogo z domowników wciąż nie było więc założyłam że po przegranej szanownego idioty Payna pojechali do klubu. Zmęczona marzyłam jedynie o śnie. Weszłam do pokoju i z szafy wyjęłam bielizne i koszulke któregoś z przyjaciół. Z tymi rzeczami udałam się do łazienki. Odłożyłam je na umywalke i rozebrałam się następnie biorąc szybki prysznic. Umyłam ciało żelem a włosy specjalnym szamponem. Po zmyciu całej piany z mojego ciała wytarłam sie ręcznikiem i włożyłam na siebie czyste ubrania. Gotowa rozczesałam moje długie brązowe włosy. Wychodząc z łazienki potknęłam się o własne nogi i wywróciłam się rozcinając przy tym nogę. Zajebiście jeszcze tego brakowało. Nie mając wyboru ruszyłam znowu do łazienki po apteczkę by opatrzeć noge. Z szafki w łazience wyciągnęłam apteczkę. Rana wydawała się być głęboka dlatego na wszelki wypadek postanowiłam ją zszyć. Na szczęście byłam już w o wiele gorszych sytuacjach i umiałam sobie poradzić. Rozpakowałam narzędzia potrzebne do szycia następnie założyłam kilka szwów i opatrzyłam opatrunkiem. Posprzątałam po sobie i teraz już uważniej stawiając kroki udałam się do łóżka. Po krótkiej chwili odpłynęłam w kraine snu..
CZYTASZ
Bad sister
AksiEmily jako czternastolatka ucieka od brata i jego przyjaciół którzy się nad nią znęcali. Jak po latach dziewczyna się odnajdzie kiedy będzie musiała wrócić tego dowiecie się czytając