බෙලා2🔞

330 28 29
                                    


අාව්හ් ......

මම අාල්යගේ අතින් තද කරලා අැදලා අරන් කාමරේට තල්ලු කරලා දාද්දි අාල්ය බයෙන් වගේ මගේ දිහා බැලුවා ..

අයියේ ...අැයි ලගට එන්නේ ඔහොම ...

අඩියෙන් අඩිය මම ලගට එනකොට බයේ පස්සෙන් පස්සට ගිය කොල්ලා කෙලින්ම අැදට වැටෙනකොට මම අාල්ලගේ කකුලෙන් අැදලා අරන් කොන්ඩෙන් අල්ලලා මූන උස්සලා කොල්ලගේ මූනට පාත් වෙලා කට කොනින් හිනා වුනා...

ම්ම් අවුලක් නැ අැගත් ගාන ..ඉනත් හොද තියෙනවා....කියන්න තරම් වරදරකුත් නැ හැබැයි ...

අාර්හ් ....අයියේ ...රිදෙනවා ..

අාල්යගේ කමිසේ යටින් අත දාලා ඉන තද කරලා මිරිකන ගමන්මම කියද්දි කොල්ලගේ අැස් වල බලන් ඉද්දි කදුලු පිරැනා ....

මාව කසාද බැන්දොත් කැම්පස් යන එක හීනයක් වෙයි කොල්ලෝ ...ජොබ් එකක් කරන අදහස අත අරින්න වෙනවා ..මම යන යන තැනට අැවිත්මට යට වෙන්න තමා වෙන්නේ ..මොකද මට අාදරේකරන්න වෙලාව නැ ..ඊට වඩා වැඩ තියෙනවා .....

කියපන් මට කැමතිද ...

මගේ ලග බබා හුකුන් නැ මල්ලි ..කැමතිද නැද්ද කියපන් ....

නැහැ..........

අාල්ය ගැහෙන තොල් වලින්ම මුමුනද්දි මට යන්න අාපු හිනාව මම තොල් අතරම තද කරගත්තා ...

පිරිමියෙක් නේ ..කට අැරලා බැ කියන්න බැරිද බන් ...

මම අාල්යගේ ඉන තව තව තදින් මිරිකන ගමන් හිමිට පිරිමදිනකොට එයාගේ අැස් පියවිලා යන්න ඔන්න මෙන්න තිබුනේ ...

දාර බොටමෙක් ..අාල්ය කියන්නේ මම දැකපු හොදම අහින්ස පිරිමි ලමයෙක් ...නැන්දලා මේ කොල්ලම රැකඩේ වගේ නටවලා   කාලා ..

අවුරැදුවිසි දෙකක් වෙලත් කෙල්ලෙක් කොල්ලෙක්  එක්කවක් යාලු වෙන්න දිලා නැ අාල්යටවත් අාලියාටවත් ..කුල මල කිය කිය ලමයි දෙන්නගේ ඔලු කකා පම්පොරි පිට පම්පොරි ගැවට අැති දේකුත් නැ ..

ගොඩනාගගත්තු දේකුත් නැ ...

මොකද තමුසේ කෙදිරි ගාන්නේ ....

BELLA (බෙලා)🔞21+Where stories live. Discover now