Gizli Aşk

23 1 0
                                    

"BÜYÜK KAN DÖKÜLECEKTİ FAKAT KİMİN KANI OLACAKTI BELLİ DEĞİLDİ.."

(bu bölüm biraz üzücü olacaktır ve bu bölümde bir Koçovalı ölecektir, yazdığım cümleleri daha iyi anlayabilmek için telefonunuzdan üzücü şarkı açmanızı öneririm çünkü hikayeye ben şarkı koyduğum zaman şarkı çalışmıyor. Şu anda dinlemenizi önerdiğini şarkı- Kolay değildir duman, ben de yoluma giderim sezen aksu.)

Evde mutlu bir akşam geçirirken içeri su almak için mutfağa gittim. Yarın abimi çıkartacağıma dair bana güvendikleri için şimdiden kutlama yapıyorlardı. Ne kadar çıkartma olasılığımın az olduğunu söylesem de bana güveniyorlardı ve çıkartacağıma inanıyorlardı.

Mutfağa giderken karaca ve celasunu yukarı çıkarken gördüm. Fakat aldırış etmedim çünkü akşın ile celasun yakın zamanda evlenmişti, karaca Azer ile flört olma yolundaydı. Akşının mutfağa gelmesiyle bakışlarımı akşına çevirdim. "gökçe abla yardımın lazım."

"Ne oldu akşın?"

"Karaca ile celasun az önce yukarı çıktı ve ben bunları hep yakın görüyorum, birlikte yukarı çıkmalar mesajlaşmalar aramalar falan, celasun karaca yüzünden benimle en son 4 gün önce konuştu."

"Tamam anladım da ben ne yapabilirim?"

"Onları görmem lazım ama korkuyorum, yanımda sen durursan babaannem bizi görürse kızmaz." Tam kafamı hayır anlamında sallayacakken ısrar edip yavaşça zıplamasıyla beni ikna etmişti.

"Lütfen gökçe abla lütfen yalvarırım ne istersen yaparım."

"Tamam peki hadi gel bakalım da sen de şu içindeki şüpheleri yok et."

Akşınla beraber yukarı çıkarken sesleri duymamız bir olmuştu. Karaca ile celasun sesiydi ama sesleri uzaktan ve boğuk geliyordu. Yukarı çıktığımızda onları Ayşe ablanın odasının önünde karşılıklı konuşuyorlardı.

Celasun istemese de karaca onu konuşmaya zorluyordu. Gördüğümüz görüntü bu iken duvarın arkasına saklandık ve gizlice onları dinleyip izledik.

"Ne buluyorsun onda lütfen söyle celasun, sende istemiyorsun zaten gözlerin bana yalan söylemez."

"Karaca tamam ben akşını çok sevmiyorum ama seni de o kadar sevmiyorum, beni zorlama akşın yerine seni seçmeyeceğim zaten akşınla zorla evlendim diyebilirim."

"Sen kendi ağzınla söylüyorsun, zorla evlendim diye o zaman neden hala onunla evlisin bırak onu benimle sevgili ol o daha çocuk ama ben olgun bir kızım, sence ben mi akşın mı?"

Akşına baktığımda gözlerinden yaşlar süzülüyordu. Ben sinirlenmeye devam ederken karaca celasunun elini tutmuş dudaklarına yaklaşıyordu. Celasun karacanın yaklaşmasından hoşlanırken dudakları birbirine değmişti.

Akşın gördüğü ihanet karşısında şok içinde kalmış hüngür hüngür sessizce ağlarken gözyaşlarını tek eliyle sildi ve aşağı inerken sessizce konuştu. "Bana bu kadarı yeter."

"Akşın.." karaca ile celasun benim sesimi duyunca bakışlarını benim saklandığım duvara çevirince hemen gizlice duvara yaslandım. Aslında karaca ve celasundan hesap sorabilirdim ama bu hesap bana düşmezdi.

YAMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin