89.Bölüm
Arkadaşlar bu bölüm son +18 bölüm olacak.
Finale son iki bölüm kaldı.
Hadi bitirelim ve yeni başka kurgulara geçelim artık.
Nişanımız sonunda bitmişti. Her şey o kadar güzel olmuştu ki hiç böyle delicesine daha önce eğlenmemiştim. Yorgunluğumu da tam anlamıyla üzerimden atamamıştım ve uykumun geldiğini hissediyordum.
Herkes evlerine dağılmıştık. Sadece bizim dörtlü kalmıştık. Yani anlayacağınız biz bizeydik. Bir süre etrafın dağınıklığını toparlamakla uğraşmıştık. Sonrasında birlikte biraz daha sohbet ettik ve dağılma kararı aldık.
İlk baş hemen üzerimdeki kıyafetten kurtuldum ve kendimi sıcak duşun içine atmaya karar verdim.Yarım saatlik bir duşun ardından banyodan çıktım ve iyice kurulandım.
Hemen kurutma makinesini prize taktım ve saçlarımı kuruttum. Acele üzerime bir şeyler geçirdim ve kendimi yatağıma attım.
Bu gece Alaz beni kendin evine çağıracaktı fakat ondan henüz bir ses soluk çıkmamıştı. Belki mesaj atmıştır diye telefona baktığımda beklentimin doğru çıktığını gördüm ve yarım saat önce kendisinden bir mesaj gelmişti.
Alazın attığı mesaj bende deprem etkisi yaratmıştı. Bir yalan bulmalı ve bu gece onda kalmalıydım. Aklıma bir yalan da gelmiyordu ki.
Abimden hiçbir şekilde gizlim saklım yoktu ve doğruları bir bir söyleyebilirdim. Ben neticede yetişkin bir bireydim ve özel hayatım olabilirdi. Yargılamak kimseye düşmezdi.
Alazdan gelen mesajda şöyle yazıyordu:
" Gece uzun. Bu gece alev alacağız. Hazır ol. Birazdan seni almaya geleceğim."
Bu adam gün geçtikçe daha da alevli birine dönüşmeye başlıyordu. Birazdan alev alacağımıza yemin edebilirdim ama kanıtlayamazdım.
Mesaja cevap verdim ve beklemeye başladım.
" En güzel geceliklerimi senin için aldım. Yanalım ve her tarafı da yakalım. Seni bekliyor olacağım."
Hızlıca üzerimi giyindim ve Alazdan telefon bekledim. Mesajı atmamın üzerinden neredeyse sadece iki dakika geçmişti ve hemen aramıştı. Demek ki telefon elinde benim mesaj atmamı bekliyor olmalıydı.
Alazın aramasını bekletmeden hemen açtım ve kulağıma tuttum.
"Hazır mısın?"
"Daima."
"O anlamda sormadım. Hazırsan aşağıda bekliyorum. Ama istersen şu anda bile benim için gelebilirsin."
"Hormonlar biraz fazla çalıştığı için ben farklı algılamışım. Hemen iniyorum. Ayrıca sende benim için gelmeye hazır ol."
Telefonu hızlıca kapattım. Kırmızı saten kalın askılı bir elbise giyinmiştim. Saçlarımı taradım ve at kuyruğu yaptım. Hafif bir makyaj ile kombinimi tamamlamıştım.
Telefonumu ve çantamı alarak odadan çıktım. Abim odada uyuyor olmalıydı. Evden çıksam sesimi duymayacağı aşikardı.
Tam dış kapıyı açtım ve dışarı çıktım. Aşağıya inicektim ki abime yakalandım.
"Bu vaziyette gece gece nereye gidiyorsun?"
"Nişanlımda kalacağım."
"Hayırdır aşna fişne yapacaksınız herhalde."
"Neticede ben yetişkin bir bayanım ve nişanlımın kim olduğunu da biliyorsun."
Hemen dış kapıyı kapattım ve merdivenlerden hızlıca inmeye başladım. Sevdiğim adam kapıda beni bekliyordu. Ona geç kalmamalıydım.
Üzerimdeki kıyafet gecelik niyetinde olduğundan yanıma ekstra bir şey almadım. Hem Alazın evinde her şey vardı.
Kapıyı açtım ve arabada beklediğini gördüm. Arabamın kapısını açmama müsade etmeden inip kendisi açtı. Son günlerde centilmenlik yapacağı tutmuştu ve gözlerimi kamaştırıyordu.
"Bu aralar baya centilmensiniz. Neye borçluyuz efendim bu tavırlarınızı?"
"Hanımcılık kazandı Sultanım. Artık sana karıcım diyeceğim günler yakın olduğundan ayrı bir kibarlaştım ama birazdan hayvani duygulara sahip olabilirim."
Alaza döndüm ve şirince baktım. Sadece kendi evine gelmesini bekledim. Birazdan olacaklar kontrolümüz dışında gerçekleşecekti.
Alaz evin önüne gelince arabayı durdurdu ve evin kapısını açtı. Direkt içeri girdik ve içeri girmemizle birlikte Alazın gözlerindeki tutku harekete geçirdi.
Hemen üzerindeki tişörtü çıkardım ve kaslarını okşadım. Gözlerine baktım ve bir şey demeden aniden öpmeye başladım. Elimde olan tişöjrtünü de evin herhangi bir yerine fırlattım. Nereye düştüğünü bilmiyordum.
Beni yatak odasına doğru ilerletmeye başladı ve hızla yatak odasına giriş yaptık. Ben ilk sevişmemizdeki heyecanı taşıyordum.
Alaz beni direkt yatağa attı. Üzerimdeki saten elbiseye göz ucuyla baktı ve ellerini askıya uzatarak yukarıdan aşağıya aniden yırttı.
Her zamanki gibi yine vahşiliği üzerindeydi. Son birkaç aydır görevinden dolayı tam anlamıyla yakınlaşamamıştık. Tüm azgınlığımız bundan kaynaklıydı.
Dayanamadım ve yeniden öptüm dudaklarını. Kendisini yatağa yatırdım ve üzerine çıktım. Karşısında çırılçıplaktım ve üzerimde hiçbir şey yoktu. Utanmaz ve arlanmaz gözlerle beni süzüyordu. Böyle bakması hoşuma gitmiyor da değildi.
Yatağa yatmasıyla üzerine çıkmam bir oldu. Altımda yarrağının sertleştiğini hissedebiliyordum. Artık alışmıştım ve Alazın libidosunu nasıl tavan yapacağını biliyordum.
Ritmik hareketler ile kalçamı pantolonuna sürttüm ve yarrağının dikildiğini hissedebiliyordum.
"Sen bu işte bir numarasın be. Beni nasıl azdıracağını çok iyi biliyorsun. Gelmeme çok az kaldı. Ağzına alsana. Oraya boşalayım."
Alazın söyledikleri benim için bir emirden farksızdı. Üzerinden yavaşca kalktım ve yatağa oturdum. Pantolonundan elimle iyice sıvazladım ve dışarı çıkarttım.
Dikilmiş vaziyette bana bakıyordu. Ellerimle aşağı yukarı doğru sıvazladım ve ucunu ağzıma aldım.
Alaz zevkten dört köşe olmuştu ve ağzıma hepsini almamı istiyordu. Yine de var gücümle hepsini soktu. Boğulacak gibi oluyordum, nefes alamıyordum.
Git gel yapmaya başladı. Yarrağı ağzıma girip çıktıkça salyalarım da akıyordu. En son gırtlağıma kadar verdi ve eliyle burnumu da kapattı. Nefes almamı tamamen engelledi.
Ölecek gibiydim. Daha ônce böyle ağzımı sikmemişti. İlk olduğu için hem tiksinmiş, hem de memnun olmuştum. Az sonra oluk oluk ağzıma boşalmaya başladı.
"Spermlerimin hepsini yutmalısın."
Dediğini yaptım ve spermlerim hepsini yuttum.
Gözlerim zevkten aşırı kaymıştı. Önemli olan nişanlımı memnun etmekti ve bunu da sonuna kadar yapabildiğimi düşünüyordum.
"İyi iş çıkarttım mı?"
"Alasını yaptın ama gece daha yeni başlıyor. Senin deliklerini ayrı ayrı sikeceğim ve büyük ihtimalle sabahlayacağız."
Bir bölümün daha sonuna gelmiş bulunmaktayız. Son iki bölüm kaldı. Bitişi yapıyoruz.
Vedaya hazırlıklı olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin arkadaşı Texting
Ficção AdolescenteSıradan bir abi- kardeş ilişkisinden aşka ilerleyen bir tutku. En fazla ne olabilir ki? Sizi içeriye bekliyoruz. Alaz Kara: Giymişsin kısacık elbiseyi.(00:07) Baldırlar çırılçıplak meydanda.(00:08) Göğüsler açıkta(00:08) Sonra niye sinirlerin zıplad...