Kendine hayran ediyorsun,
sonra bırakmak için mi?.."Keyifli Okumalarr...🙃
İkili Apollon Tapınağından otelin yolunu tutmuşlardı.Otele daha varken gök çoktan gürlemeye başlamıştı,harika bir gün geçirmiştiler ama bir-birilerine itiraf edemedikleri bir çekim vardı aralarında, ikisinden biri bunu anlayana kadar böyle devam edecekti,tek şans birisinin duygularını belli etmesi gerekiyordu...
Gök gürlemeye başlayınca Aysun huzursuzca homurdandı,Sübhan ise buna gülemeden edemedi,çünki Aysunun korktuğu çok açıkca belliydi...Aysun tek kaşını kaldırıp Sübhana bakarak "Komik birşey mi var?" dedi sert ses tonuyla,Sübhan ise "Sen yoksa..."
Aysun sabırsızca uzatarak "Yoksa nee..." Sübhan yeniden gülüp "Gök gürültüsenden mi korkuyorsun?" Aysun aldırmaz yüz ifadesiyle "Ben hiç birşeyden korkmam" dedi, cümlesini bitirir bitirmez uzak mesafelerdeki ormanlığa yıldırım düşmesiyle Sübhana yapışması bir oldu.
Sübhan ise hemen Aysunun bel kavisini kavrayıp "Şiştt..buradayım geçti,az kaldı otele"dedi sakinleştirmek adına, yağmur başladı ve yola devam etdiler...
***
Rahim ise otelin önüne bakan balkonda oturup bardaktan boşalırcasına yağan yağmuru izliyordu,birden gözünü silip gördüyü manzaraya tekrar baktı Sübhanla Aysun beraber otele geliyorlardı,yüzlerinde ise mutluluk vardı,bu sahneye dayanamayıp hemen kendini aşağı inerken buldu..
Sübhan
Aysunla beraber resepsiyona yaklaşıdık yukarıya çıkmak,üstümüzdekiler ile tamamiyle sırılsıklam olmuştuk, ikimizde resmen kedi yavrusuna dönmüştük..
Resepsiyona gelme sebebimiz ise Aysunun oda kartı odasında kalmıştı ve yeni kart almak için gelmiştik,bir anda karşımızda Rahim belirdi,Aysun resepsiyonla konuştuğu için sadece ben gördüm de diyebiliriz..
Rahim bana başı ile selam verip "Hayır olsun?"dedi ben de serbest tavırla "Dışarıdan geliyoruz göründüğü gibi"dedim
Rahimin yüzü düştü..Aysununun "Hadi ama sadece kart için o,kadar bekleyemem sırılsıklamım" dediyinde ikimizin de bakışı Aysuna döndü
Resepsiyon ise anlayışlı ses ve tavırla "Anlıyorum hanımefendi ama yapacak birşey yok,beklemelisiniz"dedi
Aysun gerilmişti "Başka oda var mı peki?" diye sordu, resepsiyondaki kız "Odalarımız rezervasiyonlu isterseniz sizi yöneltmek için müdürü çağırayım"
Aysun başını olumsuz anlamda salladığı gördüm sonra bakışlarımı Rahime çevirdim bakışlarını Aysuna dikmiş gözlerini gördüm..
Aysun yanımıza gelirken Rahime umuramazca bakış atdı hemen hemen herşeyi duyduğum için umutla bakıp
"Ne kadar bekle dediler ki?" Aysun sinirli bir tavırla "En az sabah 7-ye kadar" dedi Rahim ise ona ait bir konuymuş gibi "2 saat yanii" diye kendini konuya atdı..
Ben de titremeye başlamıştım kim bilir Aysun ne haldedir,.. titrememin karşısını biraz da olsun alıp kendimi yatıştırdım ve
"Ne yapacaksın peki?" diye sordum.Aysun omuz silkip "Bekleyeceğim mecbur çünki kızlar telefonu açmadı" Hemen aklıma bir fikir geldi ve aniden dilimden dökülüverdi "İstersen benim odaya çıkalım,yani yoksa burada böyle ikimiz de donacağız" dedim ve cevap bekledim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙵𝚊𝚛𝚔𝚕ı Ş𝚎𝚑𝚒𝚛𝚕𝚎𝚛.♡"
Romance𝚄𝚗𝚞𝚝𝚞𝚕𝚊𝚗𝚕𝚊𝚛 serisi I "Farklı Şehirler" { Farazi~Unutulanlar } İkisi de aşktan yana kaybetmiş.. Ruhları bedenlerinde duygusuz yaşarken beklenmedik bir karşılaşma ve beklenmedik hayat oyunları.. Aşk bu ikiliy...