9-cu Bölüm: Dağ Evi🏘

41 30 10
                                    

Seni sevmekeden önce
anlamak isterim.."

Aysun

Kızların şaşkınlık nidaları hâlâ devam ediyordu ama en azında bitmiş sayılırdı.
Aytaç tedirgin sesle "Eee,şimdi ne olacak peki?"diye sordu ama pek takılmayacaktım çünki sadece temasdı..öpüşmemişdik..

"Bilmiyorum ne olacağını zaten yol boyu da birşey konuşmadık hem ciddiye alınacak bir konu da yok"  dedim..haklıydım!..

Roza ciddi bir ses tonuyla "Hiçbirşey olmamış gibi devam edemezsiniz sonuçta temas olmuş sadece biz araya girmişiz"
Alsu da hemen peşinden "Sen bize cüretkar şeylerinizi söylesen, anlatsan biz sana bir tavsiye falan verirdik" dedi

İyice sıkıldım artık "Kızlar lütfen,ne olacağını bilmiyorum gerçi belli birşeyler olmadı ama zamana bırakacağız her halde, hem yarın cumartesi düşünmeye vaktimiz bol hadi yaylanın da aşağı inelim" dedim ve harakete geçdim..

Kızlarla beraber aşağı indik kendime tost yaptım kızlar da evlerine gitdiler.Annem "Aysun,kızım dolapta yemek var niye ısıtıp yemiyorsun?" diye sordu..

"Yok anne böylesi daha lezzetli" dedim,pek inanmamışdılar ama her neyse artık bu düşüncem ise babam bana bakıp gülmesoyle ortaya çıkmıştı..babam kenardan gülerek konuya girdi "Sen şuna tembelliğim tutdu desene güzel kızım" dedi

"Ama babacım bu kadar açık konuşulmaz ki" iyice kahkahaya çevrildi bu gülmeler.
Hikmet konuya dahil olup "Ya,bana gelince açık olalım sana gelice de kapalı,yok ablacım öyle bir dünya"dedi.Gülüştük..

Babam "Pazara asker arkadaşımla ailevi yemek yiyeceğiz pazarda bizimlesin" dedi ikimize de ithaben"Tamamdır baba" deyip onayladık ikimiz de..

Babam bir şey isteyecek gibi bakıyordu benim de ona bakıp gülümsememle "Hani senin şu mezelerin,salatan ve köften var ya onlardan yapsan mükemmel olur"dedi..
Başımla onaylayıp "Yaparım tabi zaten yarın haftasonu boşum yanii" dedim gülmeye devam etdik...

***


Ramin bey mutlu olmuştu sonra karısıyla beraber odalarına çıktılar Aysun da kendi odasına çıkıp Sübhanla olanları düşündü eli ile dudaklarını okşadı bu gün bu dudaklarını ilk kez biri ile temas etmişti..

Temas da olsa öpülmüştü  ilk kez yaşamıştı Aysun da artık Sübhandan hoşlandığının farkındaydı..italyanca söylediklerini de düşününce daha da emin oluyordu..

Sübhanın da durumu farklı değildi o,da bu hafif öpüşmenin etkisinden çıkmış değildi ilk aşkından sonra ilk kez kalbi böylesine çarpıyordu..bu hoşlanmaktan öte aşktı.. farkındaydı aşık olduğunun..

Saat 12'ye geliyordu artık geç olmuştu o yüzden ikisi de huzurlu bir şekilde uyudu sabah olduğunda ise Aysun öğlene kadar uyuyup sonra restoranlarına gitdi..

Sübhan

Sabahtan beri Aysuna ulaşamıyordum nerede olduğunu bilmiyordum dün olanlar için bana kızgın olduğunu bile düşünmeye başlamıştım ta ki Rozayla konuşana kadar..

"Alo Roza benim Sübhan"deyip konuya girdim hemen,çünki çok merak ediyordum.

"Evet tanıdım" sesi biraz garip çıkmıştı..
"Roza ben senden birşey isteyecektim" dedim,ama bence o,da farkındaydı...

"Dinliyorum" dedi,sesi dümdüz çıkıyordu..
 "Aysun nerede kendisine ulaşamıyorum da" diye sordum,cevap vermesini bekledim

"Restoranlarında yemekk  yapıyor o,yüzden ulaşamamışsındır" dedi,içim rahatladı..rahat bir nefes verdim..

𝙵𝚊𝚛𝚔𝚕ı Ş𝚎𝚑𝚒𝚛𝚕𝚎𝚛.♡"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin