5-ci Bölüm:Kıskançlık

50 29 19
                                    

Sevmenin en güzel
yanı kıskanabilmekdir.."

Keyifli Okumalar🥂

Sübhan

Girişe baktığımda kalbim ağzıma gelecek gibi oldu ama Allahtan bu sadece bir hisdi, ama çok gerçekçiydi,evet girişteki Aysundan başkası değildi...

Yanında ise kendi kız grupları olan Aytaç, Alsu, Roza birde tanımadığım biri vardı..

Şu an buz kaplamış gibiydim dışarıdan görünmese de içim tam olarka buz gibiydi, gözlerimiz Aysunla buluşunca onun da şaşırdığını anladım göz temasımızı kesen Fahrinin sözleri oldu "Sen bayağı aşık olmuşsunn" dedi kendimi toparlayıp hemen "Ne alakası varr?" diyerek çıkıştım..

Öyle dedim demesine ama bir yanım da evren meselesine kaymadı değil ve bunu düşündüren faktor ise kızlarım şu an bize doğru gelmesiydi.

Aysunun yüzünde şaşkınlık,alnında ise yara bandı vardı.En pozitifi Aytaçtı en negatifi Roza olmalıydı sanırım.Aytaç bütün enerjisini toplayarak "Günaydınlar" kızlar da Günaydın diye mırıldandılar.

Alsu da şaşırmanı kenara itip "Ya ne güzel tesadüf" yanındaki tanımadığımız kız ise garip bakıyordu etrafa ama biraz Aysunla benzerlikleri vardı,ben öyle görüyordum

Fahri de Alsuyu tastik edip "Evet çok hoş bir tesadüf"deyip bana göz kırptı.
Roza ise çatık kaşlarla "Bizim değil sizin burada olmağınız tesadüf" Fahri ise gözlerini Rozaya dikdi sanırım bu kızdan hoşlanmıştı yani anladığım kadarıyla..

Fahri "Biz buraya hemen hemen her gün geliriz,sevdiğimiz bir mekan yani" dedi. Kızlar bir-birilerine bakarak gözleri ile sanki birşeyler söylüyordular bir-birilerine ama ne söylediklerini anlamak biz erkekler için her zaman imkansızdı..

Tanımadığımız kız konuya girip "Ee burası Aysunların aile restoranı bizde her gün burda oluruz"dedi..

İşte şimdi o,evren meselesine inanmaya başladım,nasıl yani favori mekanımız Aysun'ların aile restoranımıydı? şaka gibiydi ama gerçekti..

Geldiğinden beri konuşmayan Aysun dudaklarını aralayarak konuşmaya başladı "Evet burası bizim restoran,daha önce nasıl karşılaşmadık acaba?" diye sordu..

Aysun

Karşımda Sübhanı görmeyi hiç mi hiç beklemiyordum,bir de buraya sık-sık geldiklerini öğrenince bir garip olmuştum. Fahri beraber oturmayı teklif edince Alsu hemen kabul etmişti. Artık mecbur bizde oturduk.Beni nedense kızlar birleşik oturarak Sübhanın yanına kaydırdılar. Sübhan da samimi bir gülümsemeyle "İyi misin?" diye sordu. Ama aptal değildi işte kızların bilerek yaptığını o,da anlamıştı..

Ben de karşılığında gülümsemeye çalıştım umarım başarmışımdır "Teşekkürler daha iyiyim" gözlerimiz bir-birini bulunca ayrılmıyordu bir türlü ne o kaçırıyordu ne de ben illa birinin araya girmesi gerekirdi bu kişi halam olmuştu "Kızlar günaydın" Kızlarla hepimiz tebessümle "Günaydın hala" dedik.Biz Aysel ile hala diyorduk kızlar ise Müge teyze diyordu.

Müge halam soruya geçti "Söyleyin bakalım ne alırsınız? İşte şimdi sevdiğim bir yere değindi.Büyük bir yemek aşkıyla konuştum "Hala,beni biliyorsun zaten" halam gülümseyerek onaylamıştı Aysel ise "Aysuna yaptığın tost var ya ondan istiyorum Müge halacım" demişti, Kızlar ise kendi istediklerini söylemiştiler.

Fahri konu açarak "Şey sanırım yakından tanışmak için güzel bir fırsat"dedi Alsu ise mutlulukla başını onaylarcasına salladı. Fahri kendini tanıtmaya başladı "Fahri Bulut,Yay burcuyum,polis olmak istiyorum"
Peşinden Alsu da devam etdi "Alsu Abadlı,
Terazi burcuyum,turizm sektörü istiyorum" Aytaç büyük bir enerji ile kendini tanıtmaya başladı "Aytaç Cavanlı,Aslan burcuyum,Müzisyen okmak istiyorum" Roza ciddi bir ifadeyle "Roza Sultanlı, Yengeç burcuyum,Mühendis olmak istiyorum" Aysel de peşinden devam ederek "Aysel Alık,ben sizi tanımıyorum ama yine de akışı bozmuyorum,Boğa burcuyum Avukat olmak istiyorum"dedi.

𝙵𝚊𝚛𝚔𝚕ı Ş𝚎𝚑𝚒𝚛𝚕𝚎𝚛.♡"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin