Gözlerim,gözlerini
her zaman arayacak.."Keyifli okumalarr...😊
Aysun
Sıramda oturan çocuk beni aşırı derecede sinir etmişti,hele yanındaki yalakacı kızı söylemiyorum bile.Onlara tenefüste günlerini gösterecektim.Sadece fazla olay çıkmasın diye sakin kaldım,ama bu sakinliğimin elbet bir öfkesi olacaktı, kızların gıcık tipler var dedikleri bu olsa gerekti..
Günlare hocanın "Sübhanın yanına otur okulumuzun ikincisi" demesiyle bakışlarımı işaret etdiği tarafa çevirdim. Sübhanla - kızların övüp de bitiremediği kişiydi göz-göze geldik...
Gözlerimize baktık bi süre.. ne o ayırdı,ne de ben başımı çevirdim güzel bi yüzü vardı, biraz da bakıp yüzünü inceledim..
Beyaz tenliydi,gözleri derinde yerleşiyordu, derinde olmasına rağmen büyük bi göze sahipdi,tabi benimki kadar büyük olmasa da onunki de büyüktü,ince bir burun yapısı vardı,dudakları... yani dolgun dudaklarının kesinlikle kusursuz bir yapısı vardı..
Gerçekten çok da abartmamışlardı,ama bu pek umrumda değildi,işte ne yapalım, Allah sahibine bağışlasın,ne diyelim
Bi süre sonra bakışlarımı Günlare hocaya çevirdim çünki gerğinden fazla göz-gözeydik sapık filan olduğumu düşünmesini istemezdim diye düşündüm ama düşünürse düşünsün bana ne?deyip Sübhanın yanına gitdim hiçbirşey demeden sağ tarafta oturdum,kendisi sol tarafta oturmuşdu,otururken bana tebessüm etdi ama hiçbir şekilde yüz ifademi değiştirmeden oturdum.
Günlare hoca kupayı alıp sınıfdaki cam dolabın en başına yerleştirdi,dönüp tekrar bana gülümsedi,zoraki bir tebessümle ben de kendisine gülümsedim..
Sübhan
Uzun bir bakışmadan sonra Aysun başka tarafa baktı,bir süre sonra yanıma gelip sağ tarafımdaki boş yer oturdu, sanırım az önceki bakışmada beni incelediği için şimdi yüzüme bakmıyordu...
Çünki yanıma oturduğunda ona biraz gülümsedim ama beni aldırmadan oturdu, yüzüme de bakmadı,sanırım soğuk bir tipdi ama güzeldi.
Ben, benimle konuşmasını beklerken o çantasından bi kitap çıkarıp okumaya koyulmuştu anlaşılan ilk konuşmayı ben başlatacaktım,çünki tanımak istiyordum yıllardır birinciliği bana vermeyen bu kızı..
"Merhaba ben Sübhan" dedim tebessümle gülümseyerek söyledim,karşılığında ise yüzüme bile bakmadan soğuk ses tonuyla "Aysun" dedi sadece...
Gıcık şey okul birincisi diye girdiyi havalara bak,yüzümüze bile bakmıyor işte, konuşmayacağı belliydi çünki kitap okuyordu..
Rahim ise hemen Aysun taraftan yan sıradaydı,samimi bir tavırla Aysuna doğru meyl ederek,alçak sesle konuştu,ama ben duyabiliyordum
"Aysun iyi misin? diye sordu,endişeli bakışları vardı,tam çözemedim
Aysun ise benle konuştuğundan daha sert ve histen yoksun bir ses tonuyla "Sana ne?"
Rahim aldırış etmeden anlayışlı yaklaşımla "Sinirlisin anlıyorum ama zaten tenefüste hadlerini bildirirsin sen onların"
Aysundan cevap bekleyen bakışları vardı ama Aysun Gerçek hiç birşey söylemeden umursamazca kitabını okumaya devam etdi,bu kitap neydi böyle ki geldiğinden beri hiç kimseyi umursamadan o,kitabı okuyordu..
Kitabın kapağını görünce "Dolunayda Açan Çiçek* çok güzel aşk hikayesidir" dedim bu kez başarmıştım bakışları bana döndü ama çok hissiz ve duygudan yoksun bir şekilde bakıyordu "Herkes hikayeye farklı yönden bakabilir, ama okuyucunu yönlendiremez"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙵𝚊𝚛𝚔𝚕ı Ş𝚎𝚑𝚒𝚛𝚕𝚎𝚛.♡"
Romance𝚄𝚗𝚞𝚝𝚞𝚕𝚊𝚗𝚕𝚊𝚛 serisi I "Farklı Şehirler" { Farazi~Unutulanlar } İkisi de aşktan yana kaybetmiş.. Ruhları bedenlerinde duygusuz yaşarken beklenmedik bir karşılaşma ve beklenmedik hayat oyunları.. Aşk bu ikiliy...