Vi lämnade festen under tystnad. Månen gjorde att natten var ljus, men kall. Himmelen var nu väldigt klar och en svag vind fick de torra löven att virvla över trottoaren. Snart så rösterna, skratten och musiken bara avlägset, som en tv i ett annat rum.
Robban tog min hand i sin och vi gick så, vi visste nog bägge två vad som skulle hända, vad vi ville skulle hända. Han klämde åt lite och jag besvarade med att klämma tillbaka.
"Vet du Klara. Jag har nog alltid varit lite kär I dig och nu ikväll, när jag fått hålla dig och kyssa dig, ärligt så gör du mig helt galen"
Jag skrattade lite och frågade:
" Är du säker på att det inte bara är månen som gör dig galen"
"Det är du Klara. Du gör mig galen, galen av kåthet"
Jag gillade den här nya sidan hos honom!
"Då har jag lyckats då"
"Nej jag menar allvar, jag skulle kunna slita av dig den där klänningen och ta dig här och nu, men jag får vänta tills vi är hos dig"
Vet inte vad som for i mig, kanske var det den här nya sidan hos honom? Kanske var jag själv riktigt kåt? Hur som, jag svarade honom så förföriskt som jag bara kunde:
" Varför vänta?"
Han höjde frågande på ena ögonbrynet.
Jag pekade mot kyrkogådens parkering.
"Det är ju ändå Halloween"
Jag drog med honom uppför den lilla grusvägen som ledde upp till kyrkan, över parkeringen och vidare . Det fanns en liten steg som följde muren till en grind högre upp i skogen, den användes inte nuförtiden, så det var lite undanskymt.
Kyrkan syntes tydligt I månskenet, grusgångarna var upplysta av lampsken, men här utanför så var der ganska mörkt. Dimmslöjor steg från marken omkring oss luften blev både fuktig och kall.
Jag kysste honom och han kom knte med några invändningar när jag knäppte upp hans jacka och hängde den på stenmuren.
"Tidigare, när du frågade om mina underkläder matchade min outfit, tänkte du dig någon sexig svart spets eller så då?"
Robban såg frågande ut en stund, men svarade sen med ett "ja, typ"
" De är bättre än så" sa jag till honom och med ett leende på läpparna så vände jag mig om , böjde mig lite framåt mot kyrkogårdsmuren och drog upp klänningen och kappan till midjan. Jag riktigt hörde hur han drog efter andan när min runda rumpa blottades. Men det som säkert drog till sig hans blick var mina oranga trosor med små pumpor på.
Jag kan tänka mig att de syntes otroligt väl i skenet från de omkringliggande gångstigarnas belysning. Jag hörde hans steg i gruset när han närmade sig, hans händer kändes kalla när han strök över min bara rygg , hans fingrar följde kanten på mina trosor, vågat följde hans pekfinger snöret som skar in mellan mina skinkor.
Jag rös, både av kylan och av hans beröring. Det pirrade i hela kroppen när hans händer omfamnade mina skinkor, långsamt masserade han dem, jag kom på mig själv med att fnittra lite när han tog ett stadigt tag om mina höfter och drog mig nära honom.
Jag kunde tydligt känna bulan i hans byxor när han gned den mot mig. Jag vände lite på huvudet och mötte hans läppar. Vi kysstes snabbt några gånger , jag kände hans ena hand glida ner över min mage, fingrarna kändes varmare nu, men jag flämtade ändå till när hans hand passerade min navel och nåde troskanten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Häxan
RomantizmNär jag och en vän promenerar hem efter en maskerad i höstmörkret ger vi oss hän våran lusta. Under fullmånen och med dimman som stiger får han veta att en häxa inte kan tyglas.