11. But if I explain it to him, he'll forgive me...r-right?

145 30 7
                                    

Minho se zadkem opíral o linku a poslouchal, jak se začíná vařit voda

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Minho se zadkem opíral o linku a poslouchal, jak se začíná vařit voda. Nepřítomně si prohlížel byt. Když se ozval známý zvuk, ohlašují, že se voda uvařila, probral se z transu. Otočil se a zalil si rozpustnou kávu. Nebyla tak dobrá jako ta, kterou mu vždy přináší Jisung z kavárny, ale potřeboval doplnit energii a trochu se nabudit. Hodnou chvíli i přemýšlel nad tím, že by si do toho něco přilil, ale nakonec uznal, že následující hodinu by bylo lepší, aby byl střízlivý. Hrozilo, že by dotyčnou osobu, na kterou čekal, prohodil oknem a to by určitě nepřežil. Vězení nebylo místo, kde chtěl strávit jakýkoliv svůj čas.

Bytem se rozezněl zvonek. Minho se odvážil se napít, přičemž si lehce popálil jazyk. Tohle zrovna nebyl jeden z jeho nejchytřejších momentů. Vydal se do chodby a odemkl vchodové dveře. Za nimi stál vysoký muž s delším hnědými vlasy.

„Ahoj," pozdravil ho Hyunjin s lehkým úsměvem, který mu ale Minho neopětoval. Ustoupil a pozval ho dovnitř. Hyunjin ho následoval do obývacího pokoje, kde mu starší pokynul, aby se posadil na pohovku. Natočil mu do sklenice vodu, kterou postavil na konferenční stolek, zpátky vraceje se k lince, kde zanechal svoje kafe.

„Tak co mi k tomu řekneš?" začal Minho, který se opět opřel o linku čelem k nově příchozímu. Hyunjin mu věnoval zamračený pohled, ale nic neřekl. Věděl, na co starší naráží, ale netušil, kde začít. Z jeho pohledu se to zdálo trochu komplikovanější.

„Fakt budeš mlčet?"

„Co konkrétně ode mě chceš slyšet?" promluvil konečně Hyunjin. Oba muži se na sebe mračili. Minho nechápavě zakroutil hlavou, vždyť je to jasné.

„Co se ti honilo hlavou, když jsi spal s jinými, zatímco na tebe doma čekal Felix? Proč jsi se zachoval jako největší debil pod sluncem a ublížil mu? Snad ti to za to stálo," pronesl nakonec naštvaně starší.

„S nikým jiným jsem nespal!" bránil se Hyunjin, vyskakuje na nohy. „Nikdy bych se nesnížil natolik, abych Lixe podváděl!"

„Ale líbat jiné kluky ti očividně problém nedělá," řekl s lehce sarkastickým podtónem v hlase Minho. Byl již opravdu naštvaný. Hyunjin se mu zdál příliš klidný na to, co udělal.

„Bylo to pouze jednou a byla to chyba. Vážně hyung, nic takového jsem neplánoval," Hyunjin již zněl trochu zoufale. „Byl jsem opilý a zachoval se jako blbec. Nemyslel jsem to vážně," řekl nakonec a znovu se posadil. Říkal pravdu. Nikdy nebylo jeho záměrem Felixovi ublížil. Seběhlo se to všechno tak rychle a blonďák byl ve špatný čas na špatném místě.

„Alkohol tě neomlouvá," zabručel Minho s překříženýma rukama na hrudi.

„Jestli jsi mě sem pozval, jen abys na mě řval jak na malé děcko, tak to nemám zapotřebí," prohlásil mladší a zvedl se z pohovky. Popadl bundu, kterou předtím přehodil přes opěrku, a vydal se do chodby. Minho zatnul ruku v pěst, na pár sekund zavřel oči a zhluboka vydechl.

Fall in Love on Jeju (Seungbin - SKZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat