Pov. Ivy
Bardzo dobrze znałam ten głos, który rozbrzmiał w mojej głowie jak dzwon kościelny .
- To co właśnie powiedziałaś to była prawda?- ponownie zapytał .
Min Yoongi właśnie usłyszał, że mi się podoba. Gorszego sposobu nie mogło chyba być .
- Prawda- przyznałam .
- Nie zauważyłem tego.- podrapał się po głowie- wydawało mi się, że nie przepadasz za mną .
No pewnie , bo nie latam za tobą jak piesek to od razu nie przepadam za tobą.
- Dlaczego mi nie powiedziałaś ?- zapytał.
A mi ręce opadły, bo na pewno poszła bym i zaryzykowała mówiąc to . Ja jeszcze do szkoły będę chodzić rok po tym jak ty wyjdziesz .
- Gdyby to było takie łatwe .- odpowiedziałam .
Rozejrzałam się po korytarzu nerwowo, ludzi zaczną mówić o tym zdarzeniu . Choć jest dość wcześnie może nie wyczaili .
- Powinnam już iść .- poinformowałam.
I bez pożegnania ruszyłam w stronę bocznego wyjścia na ogródek szkolny.
- Zaczekaj .- poszedł za mną Yoongi- możemy o tym porozmawiać?
Był taki spokojny, chciałabym żeby mnie tak spokój trzymał . Bo może patrząc na mnie wydaje się że jest wszystko w porządku.
Ale tak naprawdę to mam ochotę rzucić czymś i zamknąć się w swoim pokoju.
- o czym tu mówić - rzuciłam siadając na jednej z ławek .
Taką która była najbardziej oddalona od ludzi.
- właśnie dużo tego.- stanął naprzeciwko mnie - mogę się dosiąść ?
Kiwnęłam głową twierdząco.
Prędzej czy później by do tej rozmowy doszło, więc miejmy to z głowy.
- Od czego zacząć?- podniosłam nieśmiało głowę.
- Doceniam twoje wyznanie - przejął inicjatywę- ale ja mam dziewczynę.
Wryło mnie totalnie , znieruchomiałam jak posąg .
Ale jak to? Nigdzie nie było takiej informacji, przecież na fb pisze że nie jest w żadnym związku.
- Z tej szkoły?- zapytałam.
Jak się dowie, że Suga mi się podoba to może być niemiło .
- Nie .- położył swoją dłoń na tyle moich pleców .
On daje mi sprzeczne sygnały.
- Ale jestem otwarty na nowe .- sunął kółeczka na mojej skórze.
Tego tym bardziej się nie spodziewałam, czy on jest w otwartym związku. Może po prostu obydwoje się zdradzają i nikomu to nie przeszkadza.
Ale to nie jest typ związku jaki ja bym chciała.
Nigdy w życiu bym nie pomyślała, że Suga jest taką osobą. Przecież wydawał się być taki czuły i miły.
Nie to co Jungkook .
Przy nim to był anioł , ale swój swego znajdzie .
Teraz rozumiem dlaczego się kolegują .
- Mi przeszkadza.- zdjęłam jego rękę i odsunęłam się deczko od niego.
- Wolisz Jeona ?- powiedział z pretensją.
CZYTASZ
I wish I could ignore you ~Jeon Jungkook ~
FanfictionŻycie dość odważnej dziewczyny, której złość i niechęć do wymarzonego chłopaka przyjaciółki przeradza się w romans, ale czy tylko? Czy te poczynania odwrócą się przeciwko niej, a może i on będzie chciał ją tylko dla siebie? Zachęcam do czytania, tam...