"Eyy~ Park Wonbin hazretleri, uyanmanız için kendi ruhumu size veriyorum! AUUUUU~!" Wonbin basının üstünde duran ve ulayan Saebi ile uyandı."Kızım insanı öyle uyandırılır mı? Büyücülerin beni kaçırdığını sandım!" Saebi gülerek babasına sarıldı.
"Sana da günaydın baba! Gel kahvaltı et, babam krep yapmış." Wonbin kendini zorlayarak ayağa kalktı. Son zamanlar kendini yorgun hissediyordu.
Yüzünü yıkayıp mutfağa girdiğinde Yujin ve Sungchan'ı gördü.
"Ya baba sabah sabah ballı krep mi yenilir?! Kusacağım okulda!" Sungchan ona bakarak söyledi.
"Bak Jeong Yujin. Bunu Wonbin için yapıyorum ve sen bu yemekten bir lokma bile almayacaksın. Bu da demek oluyor ki, kusman için herhangi bir sebebin yok. Şimdi git otur yerine! Kerataya bak yemek beğenmiyor!"
"Yujin'e neden bağırıyorsun yine?"
Sungchan Wonbini görünce gülümsedi.
"Günaydın canım!"
"Ebenin amı günaydın Sungchan! Yemiyorum birşey." Yujin zafer kazanmış bir gülümseme ile Sungchan'a baktı.
Sungchan ise pes ederek Wonbin'in yanına oturdu.
"Ama aşkım yemeği sana yapıyordum ve-" wonbinin yüzündeki olan ciddiyet dolu ifadeyi görünce susup yemeğini yemeye başladı.
"Baba şey, haftasonu yeni Fizik öğretmeni bizi geziye gönderecekmiş. 20.000 won gerek." Sungchan şaşırmış bir şekilde Yujin'e baktı.
"Sen hiç gezilere gitmezdin n'oldu?"
"Ya, Woonhak'ta gidiyormuş da. O yüzden gitmek istedim. Ayrıca sunumumu ona göstermedim henüz."
"Bana kıl olan Bay Jeong mu abi?" Yujin başını salladı.
"Valla hiç itiraz edeyim deme, hak ediyorsun. Sıcak çayı adamın üstüne niye döküyorsun Saebi?" Saebi kıkırdadı.
"Haketti!"
Sungchan saatine bakıp masadan kalktı. Çocuklar da okula gitmek için montlarını giyindiler.
"Baba daldal'a yemek vermeyi unutma!"
"Veririm~"
Sonunda üç kişi, Saebi, Yujin ve Sungchan gidecekleri yerlere gitmişlerdi. Wonbin ise koca evde yapayalnız kalmıştı. Aslında, koca denilecek kadar büyük bir ev değildi. İki oda, bir depo ve salondan oluşan bir evdi. Yujinin odası depoda olduğu için Wonbin ona acıyordu. Daha iyi bir yeri hakettiği dışarıdan bile fark ediliyordu. Küçücük bir dairede yaşadıkları için çocuklarına üzülüyordu.
ay sonunu görmek istemeyenler
saebi
babis
Hazirsin
yu ken du itsungchan babam
fuck your nonsense of English my beloved daughteryujin (evlatlık abi)
melez baban olunca gelen pismanlik hissiwonbin babam
Çocuklar sizin dersiniz yok mu amksaebi
BABİSKOOMMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
navillera | babygiantz/jeebiz !!
FanfictionJeong Saebi ve mükemmel hayatı (Azıcık bile olsa zb1 ve riize içerir)