HAVANA
Već dve nedelje su za nama, a Oleg je još uvek ovde. Uklopio se totalno, na opšte iznenađenje svih nas. Ali vidim da mu prija ovakav život i to me posebno raduje.
S mojim Raletom se odmah sprijateljio i malo sam ljubomorna na taj njihov odnos.
Rale je moj! Ne može voleti nekog stranca više od mene!
Zbog toga sam se i dosetila da Olegu poklonim jednog rasnog pastuva. Trebalo bi danas da stigne na ranč, pa ću ga u skladu sa tim iznenaditi.
Što se njegovog napuštanja mafije tiče, uverila sam se da mi je onog dana govorio istinu. Otkako je ovde svaki poslovni razgovor obavlja preda mnom i vidim da se zaista trudi izaći iz tog pakla.
Znam i ja da to nije lako i da će biti potrebno dosta vremena dok se potpuno ne otarasi toga. Ali drago mi je što se trudi i radi na realizaciji tog plana.
Trenutno pomaže Mićku i Goši oko istovara sena, a ja kao prava gospođa sedim u ljuljašci, ispijam limunadu i uživam u pogledu.
- Neće li se prehladiti ovako nag? Da mu odnesem neku majicu? - moje uživanje prekida Coka, misleći na Olega koji samo u farmerkama obavlja posao.
- Rus da se prehladi? Ma daj Coko! Znaš li ti u kakvoj je klimi on odrastao? Ovih dvadeset i kusur stepeni je za njega kao za nas četrdeset. Pusti ga, ništa mu neće biti.
- Moree, tebi se dopada da ga gledaš ovako golišavog i znojavog i da pariš oči, znam ja! I ja sam nekad bila mlada. - podboči se s rukama na bokovima, a ja umalo da se zagrcnem onom limunadom.
- Hahahaha aman ženo! U grob ćeš me oterati! - smejem se na sav glas.
- Ja neću, ali možda te strefi nešto ako ovaj tvoj maneken nastavi da se šetka tako go po imanju!
- Hahaha ma pusti ga, Coko! Neka ga, neka. - namignem joj, te se zavalim nazad u ljuljašku i nastavim diviti se svom muškarcu.
- Sačuvaj me Bože! Mladost : ludost! - odustane na kraju, te ode natrag u kuću, krsteći se.
Nek se čudi koliko hoće, ali meni u ovom trenu nema ničega lepšeg i slađeg od prizora koji mi se odvija pred očima.
Već mogu Olega zamisliti kako zauvek ostaje ovde da živi sa mnom. I našu dečicu kako razdragano trčkaraju po dvorištu.
Samo ne znam da li bi on to voleo. Možda je njegov plan za našu budućnost potpuno drugačiji...
Uhh... I o tome ćemo jednom morati da razgovaramo, ali se nadam da ćemo ovog puta naći zajednički jezik.
---
OLEG
ESTÁS LEYENDO
TI SI MOJA
Romance𝙊𝙠𝙤 𝙯𝙖 𝙤𝙠𝙤, 𝙯𝙪𝙗 𝙯𝙖 𝙯𝙪𝙗 Netrpeljivost među vođama mafija, kao i vraćanje duga u vidu uzajamnih ubistava, odvajkada su bili i biće za nekoga samo urbana legenda, a nekome nažalost surova realnost. Šta će se desiti jednog dana kada vođa...