12

1.5K 139 152
                                    

Acikcasi Baristan ve Barisin bu kadar etkileyici olmasindan yildim
✍️

~

Kapının ziline basarak sakince beklemeye başladım.

Bir buçuk hafta öncesi telaşla çıktığım eve çağırılmam ile gelmiştim.

Gerçekten zırnık aklım yoktu.

Kapının hızla açılması ile karşımdaki Koray'a baktım, "Sonunda." derken kenara çekildi geçmem için.

"Onca işimin arasında ne diye ısrarla çağırıyorsunuz ki? Kaç kere dedim valiz boşaltacağım diye, dün geldim." diye sinirle söylendim.

Ben istediğim olmayınca ve bir olaya zorlanınca maalesef pimi çekilmiş bombadan farksız oluyordum.

"Kudurdu çünkü!" diye fısıldayarak bağırdı.

Sporlarımı kenara çıkardım, "Kim?"

Kapının önünde durmuş dedikodu yapıyorduk.

"Barış! Ne var onunla aranda? Israrla Devin de Devin."

Ne vardı aramda?

Kaşlarımı çattım, "Ne olacak aramda Allah aşkına? Bir derdi vardır beni çağırıyordur."

"Deli oldu sen diye!"

Hiç belli etmemişsin Barış gerçekten çok sağ ol. Hakkın ödenmez gibi.

Sarı saçlarımı geriye attım, "Bilmiyorum Koray. Vardır bir derdi." vardı bir derdi.

"Bir şey yok değil mi? Bak kim istersen gerçekten beğenebilirsin ama hepsinin ne bok olduğunu biliyorum, üzülmeni istemiyorum. Biliyorsun."

Elimi ileriye atarak omzunu okşadım, "Sakin ol, bir şey olduğu yok. Merak etme."

Sadece gülümsedi ve beni kolunun altına çekerek sıkıca sarıldı. Kolumu beline doladım. Gri ve beyaz ağırlırlı salona girdiğimiz an kafamda güzelce her şey daha net canlanıyordu.

Kemeri çıkartışım, beni kucağına alışı, kocaman ellerinin hiç acımadan kalçamı ezmesi sonrasında merdivenler ve kapanış. Bir bir hafızama gidiyordu resmen.

"Devin hoş geldin." dedi Kerem sakince. Elindeki oyun konsolunu tekrar sıkıca kavradı ve Berkan ile oynamaya devam etti.

"Devin hoş geldin," dedi Berkan bana doğru ve geri önüne dönerken, "Yunus gelmiyor. Yengeyle berabermiş." dedi ve Kerem ile oynadığı oyuna o da devam etti.

Koray kolunu omzumdan çekerek benden uzaklaştı, "Su alacağım ister misin?" dediğinde kafamı iki yana salladım.

"Hoş geldin." tam diğer tarafımdan gelen ses ile omzumun üzerinden Barış'a baktım.

İstenmeyen ot burnunun dibinde bitermiş.

"Selam," dedim sadece. Etrafa bakındım, "Güzel salon. Koltukların falan büyükmüş. Duvarların rengi de iyi." diye boş boş konuştum.

Gülerek dilini dudağında dolaştırdı, "Aynen, iyidir. Mutfağa da bakmak ister misin?"

Kaşlarımı çattım, "Neden?" dedim.

Omuz silkti, "Masaya falan? Belki tezgah, tezgahım da büyüktür. Sandalyelerim rahat, iyidir yani." derken benimle dalga geçiyordu.

"Ne taşak geçiyorsun kızla amına koyayım? Yeni gelmiş evi inceliyor." dedi Berkan gülerek.

Keşke yeni gelsem Berkan. Keşke.

Gülerek omuz silkti Barış, "Dalga geçmiyorum. Mutfağa falan da baksın diye dedim. Kadın gözü. Yorumlardı, yeni gelmiş ya zaten." derken oldukça eğlenmişti.

Correlate • Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin