Selllam yeni bölüm sizlerle.
Yorumlarınız için çok çok teşekkür ederim.
İyi okumalar.
ÇÖPLÜK
7.BÖLÜM
Alaz sıkıntıyla ensesini sıvazlarken, Asinin ellerini ayaklarını çözmemek için büyük bir çaba sarf ediyordu. Ona karşı hissettiği bu endişe ve merhamet duygusu nereden geliyordu onu da bilmiyordu. Serhan'a doğru yaklaştığında, Asi'yi işaret ederek "Ne oluyor burada?" diye sordu. Şu anda dünyanın en iyi oyunculuğunu yapmak zorunda olduğunu biliyordu.
"Devran dönüyor diyelim oğlum" Serhan keyifle gülerken, Berkin Asi'ye gözlerini dikip bakmasıyla, Alaz çenesini sıvazlayarak Berkin önüne geçti.
"Ne çeviriyorsun lan sen?"
"Serhan amca anlatsın sana neler olduğunu Alaz"
"Alaz bak oğlum bu çete her kimse bizim hala peşimizde. Şimdi de Berk'e yanaşmışlar. Kızı tanıdın değil mi? O Çöplük denilen mahalleye gittiğimiz de bu kız da vardı, Rüyanın doğum gününe gelmişti. Bunların dertleri var ve ben hepsini öğreneceğim"
"Berk nereden biliyor bütün bunları peki? Hiç kimseye söylemeyecektik, öyle konuşmadık mı?"
"Berk kaç kere şirkete geldi, bir durum varsa yardım edebileceğini söyledi. Ben de Rüya eve gelmeden bir gün önce anlattım ona. Evin kamera kayıtlarından gösterdim her şeyi. Dün de Berk yanıma geldi, emin olamamış tabi videolardan net seçildiği için. Uzaktan fotoğrafını çekmiş. Görür görmez bu kızın Asi olduğunu anladım tabi. Biz de böyle bir plan kurduk"
"Benim neden haberim yok bunlardan?"
"Oğlum seni gören mi var? Doğru düzgün gelmiyorsun gitmiyorsun bile... al işte bak öğrendin. Bu kız elimizde ve biz o heriflerin derdi neyse öğreneceğiz"
Serhan keyifli bir ifadeyle gülerken, Alaz olumlu anlamda kafasını salladı. "Yok öyle benim kızımı kaçırıp sonrasında ellerini kollarını sallayarak dolaşmak... ayrıca bizimle neden uğraştıklarını kim olduklarını öğrenmeden de bırakmam."
"Rüyayı bırakan da bu kızdı. Farkında mısın bunun baba?"
"Kıza bir şey yapmayacağız oğlum. Sana ne oluyor ayrıca? Bu duruma sevinmen gerekirken geriliyorsun"
"Kadınların ve çocukların böyle şeylere alet olmasına karşıyım diyelim. Ne yapacağız şimdi?"
"Bu Yamanı arayacağız önce, onu buraya çağıracağız. Zaten asıl her şeyin başı o herif. Daha doğrusu en baştaki kimse tanıyan o isim. Asi'yi kurtarmak istiyorsa her şeyi tek tek anlatacak bize."
"İyi de neden Berk'e yaklaşsın ki derdi bizimle olsa? Bana yaklaşmaz mıydı?" diye sordu Alaz kafalarını karıştırmak için konuşurken.
"Her ne yapıyorlarsa Rüya üzerinden yapıyorlar. Planlar bununla ilgilidir belki bilemeyiz" dedi Serhan kendisinden emin bir tavırla.
Asi başında hissettiği şiddetli ağrıyla gözlerini yavaşça araladı. Kulakları uğulduyordu ve kendisini hiç iyi hissetmiyordu. Beynin de dönen şeyleri toparlamaya çalışırken, ellerini yüzüne götürmek istedi ancak bağlıydı, ayakları da bağlıydı. Başını kaldırdığında Alazı sırtı dönük bir şekilde konuştuğunu görünce derin bir nefes aldı.
"Neredeyim ben?" diyerek sinirle kollarını kıpırdatmaya çalıştı ancak çok sıkı bağlamışlardı. Bütün gözler kendisine döndüğünde bakışları Alazı buldu. Onun gözlerinde ki endişeyi de iyi misin sorusunu da görebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖPLÜK (ASLAZ)
RomanceÇöplük mahallesinin çetesinde olan Asi Arslan ve Çöplüğün asıl sahibi Alaz Soysalan. İkisi de arasında ki tutkuya karşı koyamazken, geçmişten gelen yaraları ve acıları bu tutku ve şehvetin yanı sıra yeni bir aşktı da doğuracaktır.