6.BÖLÜM

1.9K 114 91
                                    

Herkese selammm yeni bölüm sizlerle...

Öncelikle yorum yapan hikayemi beğenip okuyan herkese teşekkür ederim. Bu kadar sevileceğini düşünmemiştim açıkçası çok mutlu oldum🙏

Hızlı hızlı bölümleri yazıp atmaya çalışıyorum çünkü kafamda ki gidişat bir noktaya kadar belliydi, bundan sonrası için birazcık daha yavaş ilerleye biliriz haberiniz olsun.

Hatalarım olmuş olabilir. Yorumlarınızı görüşlerinizi bekliyorum.
İyi okumalar.

Görüşmek üzere.

ÇÖPLÜK

6.BÖLÜM

Asi hızlıca Alazın ceketinden tutup içeriye çekerek kafasını önce sağa ardından sola doğru uzattı. Kimsenin olmadığını görünce rahat bir nefes alıp kapıyı kapatarak Alaz'a döndü.

"Ne işin var senin burada Alaz?"

"Aynı soruyu tam olarak benim sana sormam gerekmiyor mu?" diyerek öfkeyle baştan aşağıya süzdü Asi'yi. Bu kadar seksi bir kıyafetle bu otel odasında ne arıyor olabilirdi? Kendisini aramadığı kapıyı açar açmaz ki şaşkınlığından belliydi. Bir şeyler dönüyordu ama anlamıyordu. Restoran kısmından çıkarken bir anda Asi'yi görmüştü ve onu haliyle takip etmişti. Ne döndüğünü anlamamıştı ama anlayacaktı.

"Nerede olduğum konusunda sana hesap verecek değilim."

"Ne çeviriyorsunuz siz? Rüyayla ilgili bir şey olduğuna adım kadar eminim. Onun beni buraya getirmesinden bir gariplik olduğunu anlamalıydım zaten. Çünkü Rüya bu mekandan nefret eder"

Alaz arkasına dönüp pencereyi sonuna kadar açarken, tekrardan Asi'ye dönerek elini havaya doğru kaldırdı. "Hemen bana burada ne olduğunu anlatıyorsun?"

"Canım istedi geldim tamam mı? Rüyayla falan da hiçbir ilgisi yok!"

"Lan aptal mıyım ben? Gözümün içine baka baka yalan söylüyorsun bir de. Bana hemen ne olduğunu anlatıyorsun?"

Alazdan kaçışı olmadığını biliyordu Asi ancak şu anda hiç ama hiç sırası olmadığını da biliyordu. "Bak şu anda hiç sırası değil tamam mı? Gitmen lazım buradan." Her an Berk gelebilirdi ve şu anda bu odada Alazın olması büyük bir riskti.

"Yok öyle bir şey Asi. Her ne oluyorsa, şimdi burada  bana anlatacaksın"

Alaz biraz daha sakinleşerek yatağa oturup ayaklarını uzatarak sırtını yastığa dayadı. İlk başta evet delirmişti ama bir oyun döndüğünü anlıyordu, o yüzden sakin kalıp Asinin suyuna gitmeye çalışabilirdi.

"Bu arada yeşil sana çok yakışmış" diyerek köşede duran içki şişesini alıp kadehine doldurdu. Asi hayretle ona bakarken onun sürekli farklı duygu durumlarına girmesine inanamıyordu. İki dakika önce kuduruyordu, şimdi yatağında oturmuş içki içiyordu.

"Ya sen ne laftan anlamaz bir adamsın!"

Alazın baş ucuna geçip elini tutup çekiştirmek isterken, Alaz sert bir şekilde elinden çekip kucağına doğru oturtarak bir elini sıkıca sırtına doğru doladı. "Birini mi bekliyorsun?" Elinde ki içkiyi kafasına dikerek kadehi masaya bırakıp diğer elini çıplak bacağına yerleştirerek kendisine doğru bastırdı.

"Neden olmasın?" Yine onun sularına girmişti işte. Alazı kışkırtmaktan müthiş bir zevk alıyordu ve eline böyle bir koz geçmişken biraz tadını çıkarta bilirdi. Onun çatılan kaşları, hoyrat bakışları, sesinde ki boğukluk bile başka bir haz veriyordu.

ÇÖPLÜK (ASLAZ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin