Herkese merhabalar yeni bölüm sizlerle.Açıkçası hepimizin canının sıkkın olduğu bir dönemdeyiz ama elimizdende maalesefki tepki göstermekten başka bir şey gelmiyor. Biraz kafamız dağılsın, 5 dakikalığına da olsa yapabilelim bunu. Yorumlarınızı görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim. Çünkü ben o yorumlar sayesinde devam ediyorum diyebilirim.
Görüşmek üzere.
ÇÖPLÜK
4.BÖLÜM
İçinde bulunduğu bu durum karşısında dünyanın en aptal insanı gibi hissediyordu Asi. Nasıl olabiliyordu bu? Nasıl hiçbir şeyden haberleri olmadan yaşıyorlardı?
"Nasıl olur bu? Açıklayacak mısınız artık?" dedi Asi sinirle. Daha fazla aptal gibi hissetmek istemiyordu artık.
"Gerçek bu. Alaz Çöplüktendi ama Çöplüğe girmedi, karışmadı, her şeyden haberi oldu ama kimseyi görmedi, bilmedi. Bütün planları, ayarlamaları o kurdu. Ama sen onun planını batırdın be güzelim"
Bütün bu duyduklarının her biri şok etkisi yaratıyordu Asi de. Bir çok şey düşünmüştü ancak Çöplüğün başında ki adam olacağını asla düşünmemişti.
"Neden peki? Koskoca Alaz Soysalan neden bunlarla uğraşsın? Bizim gibi hayatta kalmak için bu yollara da girdiğini sanmıyorum. Bir baban var, ailen var... ne senin derdin?"
"Çok mu merak ettin?" Alaz ayağa kalktığında, Asinin üzerine doğru yürüdü.
"Alaz..." diyerek uyarıcı bir ifadeyle baktı ona Asi. Şu anda oyun oynamanın hiç ama hiç sırası değildi.
"Ne Alaz ne? Sen neyi batırdığının farkında mısın Asi? Her ne olursa olsun, sen sana verilen görevi yapmak zorundaydın. Nasıl güveneceğiz bundan sonra biz sana? Sinirlendiğin her an işi batırmayacağını nereden bileceğiz Asi?"
Alaz öfkeyle konuşurken, Asi onun bir yönden haklı bir yönden haksız olduğunu biliyordu. Güvenmemek nasıl bir tabirdi? Bunca zaman asla ama asla böyle bir şey yapmamıştı. Dün o öpüşmeden sonra her şeye son vermek istemişti sadece."
"Bunca zaman nasıl güvendiysek öyle" dedi Emir araya girerek. "Asi bir şeyi yapıyorsa bir sebebi vardır. Ki bence gayette haklı bir gerekçe. Sen de bizdensen eğer, bizim içimizdensen en baştan bunu bilmemiz gerekiyordu."
"Bu zamana kadar iş yaptığınız adamların neyini biliyordunuz? İçinde uyuşturucu kaçakçısı mı dersiniz, pavyon işleten mi dersiniz, katil mi dersiniz... ne ararsanız vardı? Hangisinin kim olduğuyla ilgilendiniz?" diye sordu Yaman.
"Bizim onlarla bir sınırımız vardı..."
Asi dik bir şekilde karşılarında durdu. Mesele buydu aslında, Alazla bazı sınırlarının aşılması karşısında ne yapacağını bilememişti ve böyle bir yol bulmuştu işte.
"Sorun bu zaten değil mi Asi ? Bazı sınırların aşılmış olması..."
Alazın sözleriyle, ikisi de birbirinin gözlerinin içine bakarken, Asi onun dün gece ki öpüşmeyi kasdettini biliyordu. Evet sınırlar aşılmıştı ve bu durum hiş hoşuna gitmemişti ve üstüne eline yüzüne bulaştırmıştı.
"Alaz tamam bak bir şekilde konuşup başka bir plan..."
"Başka bir plan falan yok. Babam o ihaleye girecek." Bakışları Asi'ye döndü hızlıca. "Tebrikler Asi kız. Bir uyuşturucu ve silah kaçakçısına yardım ve yataklık yaptın. Her şeyi mahvettiğin için kendinle gurur duyabilirsin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇÖPLÜK (ASLAZ)
RomanceÇöplük mahallesinin çetesinde olan Asi Arslan ve Çöplüğün asıl sahibi Alaz Soysalan. İkisi de arasında ki tutkuya karşı koyamazken, geçmişten gelen yaraları ve acıları bu tutku ve şehvetin yanı sıra yeni bir aşktı da doğuracaktır.