2.BÖLÜM

2.1K 106 77
                                    

Herkese merhabalar yeni bölüm sizlerle...

Umarım beğenirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum iyi okumalar.

ÇÖPLÜK

2.BÖLÜM

Alaz aniden ayağa fırladığında, dibine kadar girerek kolunu tuttu Asinin. Bu kız delirmiş miydi? Gerçekten kafayı falan mı yemişti?

"Ne arıyorsun sen burada?" diyerek kulağına fısıldarken, Asi yutkunarak bakışlarını ona doğru çevirdi. Öfkeden parlayan elaları vücudunda değişik bir etki hissettiriyordu ama şu anda bunu düşünecek durumda değildi.

"Kız kardeşin kaçırılmışken sen ne arıyorsun burada Alaz?"

Alaz derin bir nefes alırken, Asinin zaten bunu öğreneceğini biliyordu. Ancak öğrendiği zaman bu şekilde karşısına çıkmasını beklemiyordu. Bu kadar insanın içinde, her şey bu kadar riskliyken bunu yapacak kadar delireceğini olacağını düşünememişti.

"Arkadaşını bizimle tanıştırmayacak mısın Alaz?"

Emrenin sesiyle, Alaz sinirle ona doğru dönüp parmağını kaldırdı. "Çeneni kapat" diyerek uyarırken, Emre oturduğu yerden dikleşerek ciddileşti. Alazın şerrini bildikleri için, şu anda kimse ona bulaşmak istemiyordu.

"Yürü!" Asinin elini tutarak kalabalığın arasında yürümeye başladı Alaz. Asi etrafta ki bakışları ve fısıldaşmaları duyarken, şu anda gerçekten hiçte doğru bir şey yapmadığını anlamıştı. Ama bunu Alaza belli edecek değildi. Dışarıya çıktıklarında sinirle elini çekti Asi.

"Bırak beni ya napıyorsun?"

Öfkeyle kızın kolundan tutarak yürümeye devam ettiklerinde, kulübün arka tarafına doğru ilerlediler. Alaz bir anda durarak, Asiyi duvara ittirip gözlerini onun alev gibi parlayan gözlerine dikti.

"Ne yapmaya çalışıyorsun sen? Kafayı mı yedin? Sen nasıl buraya bu şekilde gelebilirsin? Ya biri görse? Fotoğrafını çekip paylaşsa, babam görse! Ne olacak o zaman?"

Alaz o kadar öfkeliydi ki delirmemek işten bile değildi. Böyle bir riski göze alıp bu şekilde bu halde nasıl buraya gelirdi. Asi ise ellerini göğsünde birleştirmiş büyük bir zevkle adamın delirmesini izliyordu.

"Rüya senin bir casus olduğunu öğrendiğinde ne olacak? Ya da baban her şeyi senin ayarlandığını duysa büyük ihtimalle seni mahveder öyle değil mi?"

Niyeti bir şeyleri açığa çıkartmak değildi, sadece ne olduğunu anlamak bilmek istiyordu. Koskoca Soysalanların veliahtının Çöplüktekilerle işi neydi? Evet bu işlerde çok iyilerdi ama nereden nasıl bulmuştu?

"Sen beni tehdit mi ediyorsun? Yamanın haberi var mı bütün bunlardan? Buraya geldiğini duysa, benimle bu şekilde konuştuğunu duysa neler olabileceğini düşünüyor musun?"

Asi onu ittirerek bir kaç adım uzaklaşıp omuzunda ki ceketi çıkarttı ve beline taktı, nedense acayip bir hararet basmıştı, terlemişti. Halbuki aylardan Ekimdi ve havalar serindi.

"Beni bu şekilde mi korkutacaksın? Bak bakalım oradan bakınca korkak birine mi benziyorum?"

Alaz içini çekerek kızı süzdüğünde o salt öfke yerini hazza bırakmıştı. Fazlasıyla fazla çekiciydi çünkü. Özellikle bu tavrı ve duruşu ekstra cazibe katıyordu Asi'ye. Tabi bu onun tam bir deli olduğu gerçeğini de değiştirmiyordu.

Alaz öyle bir bakıyor, öyle bir süzüyordu ki, Asi sinirle elinde ki telefonu adama fırlattığında, Alaz sıçrayarak göğsüne çarpan telefonu tuttu.

ÇÖPLÜK (ASLAZ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin