Er komt een klein stukje van Perciën.
___________________________________________________________________
Een man kwam het kantoor binnen gestormd. Perciën keek verstoord op van zijn hapje. 'Wat moet je?' snauwde hij en bloed sijpelde uit zijn mondhoeken. 'Ze hebben een Ziener. Ze weten dat we de oorlog over 4 maanden hebben gepland.' zei de jongeman. Perciën duwde de jonge vrouw van zijn schoot en stond meteen op. 'Wat?' vroeg hij gefrustreerd en begon te ijsberen. 'We moeten iets onverwachts doen. Wie is die ziener?' 'Stark Udødelig.' Perciën stond stil. 'Dat is onmogelijk. Hij is een mens.' zei Perciën. 'Hij is veranderd samen met zijn broer en ze zijn al gebonden partners.' 'Van wie?' vroeg Perciën en hij was gefrustreerd. 'Stark van Lore en Dark van Natascha.' 'Dat hij een ziener is, dwarsboomt mijn plan. Ik verzwak de gave en laat hem alleen dingen weten die ik wil dat hij weet.' zei Perciën. 'Over 2 minuten in de vergaderzaal. Ik moet dit nog even afhandelen.' Perciën liep op het meisje af. 'Ga je me vermoorden?' vroeg ze angstig. Perciën lachte en ontblootte daarmee zijn hoektanden. 'Natuurlijk mooie vrouw. Jullie zijn maar slaafjes van ons. Jullie zijn de aarde niet waardig.' zei hij. 'Of heb ik ongelijk?' 'Natuurlijk niet.' zei de vrouw gehypnotiseerd door Perciëns blik. Perciën lachte en beet dan snel in haar nek en dode haar. Hij liep zijn kantoor uit. 'Haal dat lijk weg. Ik wil het niet in mijn kantoor.' zei hij tegen de Killer naast de deur. De man knikte. 'Natuurlijk, Sir.' de man liep naar binnen en haalde het lichaam weg. Perciën liep de vergaderzaal binnen. 'Ik heb een plan.' opende hij. 'We doen het zo...
Lore werd wakker van Starks gekreun. 'Alles goed?' vroeg Lore bezorgd. Stark reageer niet. Lore wist dat hij een visioen had meer ze vond het niet leuk dat hij pijn had. Lore legde Starks hoofd op haar schoot, en streelde door zijn haar. 'Rustig, ik ben hier alles komt goed. Mijn lief.' fluisterde Lore. Na een aantal minuten stopte Stark met kreunen en opende traag zijn ogen. 'Welkom terug.' fluisterde Lore. Stark kuste haar been. 'De oorlog word een maand verplaatst en het gaat zoals jij zei de 2 andere leiders worden uitgedaagd. De locatie is nog steeds onbekend.' zei Stark hees. Lore knikte. 'Rust nog maar even. Het word een lange dag.' Stark deed zijn ogen toe en viel meteen terug in slaap.
Lore maakte Stark voorzichtig wakker. 'Schatje, het is tijd.' fluisterde Lore. Stark keek naar haar op en kuste haar. 'Kleed je aan.' Stark en Lore kleedde zich aan. Lore had een grijze jogging met een topje aan. Stark had een zwarte jeans met een aanpassend wit t-shirt aan. 'Dat staat je goed.' zei Lore. 'Dankje, liefje.' Stark kuste haar. 'We moeten gaan.' zei Lore tegen zijn lippen en ging naar buiten met Stark op haar hielen. Ze kwamen Mingan, Guillaume en Bill -de andere vertrouweling van Mingan- tegen. 'Bij het ontbijt mag je, je voldoende voeden na de marteling niet meer. Je weet toch ook dat je niet meer van ...' Lore knikte voor Mingan was uitgesproken. 'Ik weet het. Komt u bij ons zitten?' vroeg Lore. 'Graag.' zei Mingan. Ze liepen met zijn allen naar de tafel. 'Wat heeft je van mening doen veranderen over mij en mijn Krijgers?' vroeg Lore nieuwsgierig. 'Guillaume zei dat je zuiver bent, dat was genoeg. Ik heb vroeger ingestemd met een deal met jouw en je had recht om mij te vermoorden. Jij kon je emotie's en het belang van andere scheiden en ik zou je voorbeeld moeten volgen. Je hoeft de deal niet te vol brengen. Het is roekeloos zeker nu.' zei Mingan. 'Eens een deal altijd een deal.' zei Lore. Iedereen keek haar geschokt aan. ,,Waarom weiger je?'' dacht Stark hardop. ~Hij wil me testen. Ik volbreng deze deal.~ hoorde Stark in zijn hoofd. Stark zuchtte. ~Hé, ik overleef het wel. Na een week ben ik weer helemaal top.~ Stark knikte. 'De oorlog is een maand verplaatst, maar hij gaat wel zoals ik zei.' zei Lore. 'Dus we hebben een maand meer tijd.' zei Castiël. Lore knikte. 'Het betekent niet dat ik ga stoppen met het verhogen van mijn gif.' zei Lore tegen hem. 'Het betekent dat Perciën iets van plan is en ik wil weten wat.' -korte stilte- 'Iedereen word vandaag getraind. Met hoeveel zijn we?' '1110.' zei Michaël. 'We kunnen nog mensen veranderen.' 'Nee.' zei Lore fel. 'Ik wil dat de mensheid hier zo min mogelijk mee belast word. Ze gaan een zware klap te verduren krijgen en die moeten ze overleven.' iedereen knikte. Ze aten in stilte verder. 'Over een 30tal minuten zal het beginnen.' zei Guillaume. 'Je kunt je terugtrekken. Het is niet meer nodig.' zei Mingan tegen Lore. 'Ik wil niet dat de Krijgers denken dat ze niet op mijn woord kunnen vertrouwen.' Mingan knikte.
JE LEEST
Det Umulige Kjærligheten. (De Onmogelijke Liefde) *compleet*
VampireDit verhaal gaat over een meisje genaamd Lore. Ze is geen gewoon meisje ze is een hybride. Half wolf, half vampier en dat is nog niet het ergste door haar bloeddorst is de strijd tussen de weerwolven en vampier' terug aangewakkerd. De strijd werd op...